Niepalaca z kopa wsk 175

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-04-25, 19:30

iglice mam do końca na górze, ale spróbuję z zapłonem
Ostatnio zmieniony 2008-02-27, 09:06 przez qwert45, łącznie zmieniany 1 raz.

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-04-25, 21:14

Coś mi się wydaje ze Twoja maszyna jest całkiem dobra, tylko Ty jeszcze nie nauczyłeś się ją zapalać .
Zauważcie że kobuza nie każdy umie zapalić , mój kobuz pali naprawdę od jednego kopa ale mój brat i zięć nie potrafią go zapalić od jednego , potrzebują kopnąć kilka razy by go zapalić .

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-04-25, 21:20

Zgadzam sie z tym co Andi mówi. Mój tata choć na wuesce jeździł kilkanaście lat, nakręcił co najmniej 30 tysięcy to teraz nie ma problemu z odpaleniem, ale nie zawsze odpali od kopa, ja natomiast zawsze odpale od pierwszego kopa (oczywiście jeśli wszystko jest sprawne). Także może to po prostu jeszcze nie wyczuty motor.

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-04-26, 09:56

Możliwe ale mam go drugi rok już, zawsze było ok

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-04-26, 23:04

ee skoro masz już go 2 rok to nieumiejętność zapalania nie wchodzi w gre. Także zajmij się sprawami technicznymi.

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-04-27, 20:16

On już stary jest może tak juz musi być, sprawdze ten zapłon. A nie wiecie czy będzie ładował akumulator 12v, jak na alternatorze jest napisane ład. 6v. Zgodnie ze schematem podłączyłam akumulator 12v chociaż z prądnicy idzie 5 kabli, dokładnie jak na moim schemacie.

[ Komentarz dodany przez: ŻbiKu: 2007-04-27, 22:28 ]
"morze" to mamy Bałtyckie. Piszemy posty czytelnie. KONIEC Z NIECHLUJSTWEM.
Ostatnio zmieniony 2007-04-27, 22:28 przez qwert45, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-04-27, 22:30

Wywal w cholere ten akumulator :!: Jeśli wychodzi 5 przewodów to masz instalacje na 6V.
Precyzując ładowanie, kierunki zapłon itd jest 6v. Światła są tylko na 12V ale z prądnicy.
Akumulator musi być 6V minimum 10Ah.

Instalacja 12v jest wtedy, gdy z prądnicy wychodzą 4 kable.
Jak zwykle odsyłam do tego co Fenix pisał na swoich stronach:
http://fenix.republika.pl/jaka_pradnica.html

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-04-28, 19:57

Czytałem to ze 20 razy. Fenix zamieścił tam schemat, na którym z prądnicy wychodzi 5 kabli, a akumulator ma 12v. Ja ma jeszcze jeden alternator, gdybym wsadził z tego drugiego dwie cewki świetlne zamiast tych ładujących w tym alternatorze co mam założony to ile tam będzie wolt? Jechałem sobie dzisiaj trzecim biegiem z 85 i nim wrzuciłem czwórkę to mi się wał rozleciał.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości