jak świeca

Odpowiedz
Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

jak świeca

Post autor: luk@sz » 2007-06-10, 18:14

w mojej wsk 175 nie moge wkręcić świecy z krutkim gwintem bo jest w głowicy gwint zerwny ale za to z długim gwintem jest ok i dobrze odpala. mam pytanie czy mogę jezdzic na świecy z długim czy coś się nie popsuje?? i czy dostane iskrę f 100 kupić z długim gwintem??

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-06-10, 19:47

Ja jeździsz z długim gwintem to gwint wali o tłok chyba i może się tłok rozwalić.

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-06-10, 19:58

jak by waliła o tłok to by przerwa na świezy znikła i ni ebyło by iskry a iskta jest i motor ok chodzi

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-06-10, 20:06

No to można pojeździć i sprawdzić. Jak będzie chodzić to luk@sz zostaw tak jak jest.

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-06-10, 20:16

wg mnie mozna jezdzic bez problemu to tylko zmniejsza komore spalanie co daje wieksza mac a swieca i tak nie dosiegnie do tloka
pozdrawiam

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: irek » 2007-06-11, 14:16

Owszem zmniejsza komorę spalania i tylko teoretycznie zwiększa moc. Kompletna bzdura, kiedy kupiłem drugi motor miałem świecę z długim gwintem, motor palił dobrze i nie było żadnych przeciw wskazań ale sie okazało, ze po zmianie na świecę z krótkim gwintem zwiększyło sie znacznie przyśpieszenie. Jak widać chodzi tutaj o sam moment zapłonu, komora jest tak zaprojektowana, że największa sprawność ma być przy świecy z krótkim gwintem.

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-06-11, 15:04

swieca z dlugim gwintem powoduje niewlasciwe zawirowania mieszanki ale bedzie na tym jezdzil, sam troche czasu na tym smigalem

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-06-11, 17:02

no ale jesli swice calkiem wkrecisz ja proponuje aby wkrecic tak aby gwint na swicy i na glowicy byly rowno i elektrody troche wystawaly w komore spalanie, przy takim ustawieniu u mojego kolegi byl przyrost mocy.

Awatar użytkownika
lukiszka
Posty: 131
Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
Kontaktowanie:

Post autor: lukiszka » 2007-06-11, 20:31

Gów....o prawda, świeca wystaje około 3mm wiem bo sam na tym jeżdżę ale za nim to założyłem to sprawdziłem bo miałem akurat głowicę jedną nad to, także śmiało możesz sobie śmigać.
Garaż: wsk 175 Kobuz

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości