Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Alien » 2011-08-17, 22:25

R2 w Dębicy nie ma już od dawna.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: wujcio » 2011-08-18, 12:43

Alien pisze:R2 w Dębicy nie ma już od dawna.
wiem dlatego lepiej kupić R3 i mieć spokój
wujcio pisze:na Twoim miejscu kupił bym org tłok ze Skuter-Dębica na 3 szlif i po sprawie.
Wtedy jest pewność....

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Alien » 2011-08-18, 13:24

Przeciez nie do Ciebie pisze bo wiem ze wiesz :D
ps. przetestowales juz gaxnik czy nie?

hans

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: hans » 2011-08-18, 21:15

Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Savier » 2011-08-18, 21:20

Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli.
Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?

hans

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: hans » 2011-08-18, 21:35

Savier pisze:
Szczególnie w średnicy. Bo kto by się tam przejmował takimi pierdołami, nie?
Dyskutujesz jakbyś wszystkie mądrości zjadł a w rzeczywistości nie masz pojęcia o czym mówisz. Nie czepiaj się słówek każdy wie o co chodzi, sorry ty nie wiesz.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Johnny » 2011-08-18, 21:41

Hans uważaj bo Cię zabanują ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Savier » 2011-08-18, 21:47

Śmiem twierdzić, że wiem, iż mówię o średnicy tłoka. Nawet gdyby ją pominąć to milimetr tłok wyżej od osi sworznia i znowu kupka. Milimetr mniejszy rowek tłoka i masz po cylindrze. Wiem, że się czepiam, ale wg mnie 1mm to sporo biorąc pod uwagę to, że mówimy o tłoku.
Hans uważaj bo Cię zabanują ;)
Jenny, wkurzacie już mnie tym :D. Nikt się widzę tutaj nie zna na żartach. W całej swe krótkiej karierze dałem bodajże 4 bany z czego 2 Tukanowi i Skinderowi. Ja naprawdę jestem grzeczny, tak tylko co jakiś czas pogrożę palcem :P.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: wujcio » 2011-08-18, 22:00

hans pisze:Wszyscy tu radzą kup to kup tamto, nowe,orginalne. Tłoki są podobne wymiarowo różnica 1 mm nie gra roli. Ja skróciłem w wsk tłok o 6 mm od strony kanału ssącego i silnik pracował prawidłowo i odpalał bez problemu. Jeżeli na tym starym tłoku co prezentujesz wsk jezdzila i jest ten sam cylinder to wina leży po stronie wału. Jakiś mimośrodowy czop albo tulejka w korbie mimośrodowo wykonana. Trzeba by to pomierzyć.
no nie wmawiaj że dobry gorzycki tłok jest gorszy niż chińsku lub almot bez przesady...
Wiadomo że jeśli dopasujesz długość tłoka odpowiednio wszystko będzie ok.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: Alien » 2011-08-18, 22:39

1mm w góre od osi sworznia to jest w ch** biorąc pod uwagę że odległość denka tłoka od komory ma (w głowicy na standardzie) od 0,7 do 1mm.

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: Problemy po reg. wału na nowej korbie i nowym tłoku

Post autor: kamil_Ziomek » 2011-12-02, 19:06

To ja coś dodam od siebie na temat tłoków ze skuter-dębica . Podróbka za około 18zł (dawno kupowałem) jest dobra oryginał kupiłem i silniczek czeka na remont a trochę mało mam czasu na to. Ale widziałem 3 wski co śmigały na tych podróbkach i nikt nie miał z nimi problemów.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości