Mocowanie stopki centralnej, rozwiazanie fabryczne M06B3

podwozie - nadwozie
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Dario.G
Posty: 294
Rejestracja: 2011-01-01, 15:18
Moje maszyny: Wsk Lelek 1976
Wsk Sport S1 1975
WSK Kobuz 1977
9 innych
Lokalizacja: Kotlin
Kontaktowanie:

Mocowanie stopki centralnej, rozwiazanie fabryczne M06B3

Post autor: Dario.G » 2012-06-18, 23:56

Witam
Ma ktos moze zachowane w oryginale rozwiazanie fabryczne tego mocowania?
U mnie w stopce otwory maja 10mm, nie sa rozbite. Ktos na forum wspominal, ze w nowej fabrycznie stopce ma 8mm.
Katalog podaje, ze sruby maja 8mm. Ile maja miec otwory w ramie? Z tego co widze bylo tam wiecej jak 8mm, pewnie rowniez cos kolo 10mm lub nawet wiecej. Z tego wynikaloby, ze tulejka by weszla do otworu w centralce, ale wtedy scianka tulejki musiala by miec 1mm. Mam nadzieje, ze ktos to zrozumie.
Jak to wygladalo fabrycznie? Otwor w ramie i stopce 8mm i tulejka miedzy tymi elementami, czy otwory wieksze (ile?) i tulejki byly wpuszczone w te elementy, czy tez moze tulejka byla wpuszczona w rame a do stopki tylko "doklejona"?
"I zesłał Ich Pan na Ziemię, by siali zamęt oraz zniszczenie..."

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości