Drgania kierownicy

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1672
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: Szczepan » 2018-06-02, 21:59

Szukaj przyczyny w silniku.
Ekipa WSKTurbo.pl

helmutt1
Posty: 100
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: helmutt1 » 2018-06-10, 20:50

Zakupiłem ciężarki kierownicy. Raczej nic to nie daje. Czyli co w silniku? niedawno go złożyłem bo był rozebrany w mak.

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 314
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175, YAMAHA VIRAGO 1100(byla)
R1-RN12(byla)
BMW RT1200
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: kwadrat49 » 2018-06-10, 21:06

helmutt1 pisze:
2018-06-10, 20:50
Zakupiłem ciężarki kierownicy. Raczej nic to nie daje. Czyli co w silniku? niedawno go złożyłem bo był rozebrany w mak.
Pisałem już, że podstawa to dobrze wyważony wał.
Na 99% to on jest przyczyną twoich problemów.

helmutt1
Posty: 100
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: helmutt1 » 2018-06-10, 21:34

po 6 tys przebiegu wał ? Tak szybko?

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 314
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175, YAMAHA VIRAGO 1100(byla)
R1-RN12(byla)
BMW RT1200
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: kwadrat49 » 2018-06-10, 21:41

Ten wał od prawdopodobnie od początku jest do bani , a po 6 tyś jest jeszcze gorzej niż na początku było.
Oczywiście mogę się mylić ,ale z własnego doświadczenia wiem że nawet po 750km jazdy drgania nie były aż tak dokuczliwe .

helmutt1
Posty: 100
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: helmutt1 » 2018-06-10, 22:03

Możesz mieć racje. Z tego co słyszałem coś z nim było nie tak już na gwarancji.

halcik
Posty: 1659
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: halcik » 2018-06-10, 22:04

Masz najpewniej pełny wał. Druga opcja to brak wycentrowania wału lub luźno osadzony czop wału. Opcję są dwie albo rozbierasz i robisz albo jeździsz dalej. Układ zero jedynkowy, albo albo. Najlepiej skorzystaj z usług innej osoby

helmutt1
Posty: 100
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Drgania kierownicy

Post autor: helmutt1 » 2018-06-10, 23:34

A te wycięcia co są na tych odważnikach powinny być naprzeciw siebie tam na dole ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość