Strona 2 z 2

Re: Sprężyna teleskopu

: 2010-05-14, 16:06
autor: Maniekk
Chyba wyszedłem na głupca, ale według norm to zabytek musi mieć minimum 40 lat, tak mi powiedzieli w WK, i żeby mieć żółte blaszki to trzeba mieć 40 sto letni motor. 25lat i 15 od modelu to unikat, tak jak moja B3, zoltych blach nie mam. Moze szkopuł tkwi ze wpisaniem motocykla do ewidencji zabytkow u WKZ. Ale już nie chce mi się w to wgłębiać, jak sie da, to rejestrujcie.

Re: Sprężyna teleskopu

: 2010-05-14, 19:19
autor: Tukan
Słuchaj ludzi z WK to zimą będziesz w sandałach chodzić! ;D

Koniec OT, zbędne posty niebawem znikną.

Re: Sprężyna teleskopu

: 2011-07-21, 21:18
autor: kot0072
Chromowanie sprężyny tył za sztukę70 zł w motochrom Poznań. Więc Jak są takie same to się bardzie j opłaca je kupić. Za szklanki do s1 chcieli 55 zł za sztukę.

Re: Nowa sprężyna tylnego teleskopu

: 2011-11-16, 18:30
autor: iron_bird
no dobra, kupil ktos te sprezynki i jezdzi na nich i moze sie podzielic opinia czy warto? aktualny link : http://www.agmot.pl/sklep/p/19114/SPREZ ... ESKOPU-TYL
za chromowanie starych w rosik.pl krzykneli mi 40zl ale jesli w srodku sa do dupy, a sa, to wyjdzie niezbyt ciekawie. sa argumenty za i przeciw, np liczba zwojow, ale wg mnie odnowa starego, troche zjedzonego przez rdze materialu za 40zl nie jest warta tego, lepiej kupic nowa sprezynke za 25zl i dbac o motur bardziej niz o dziewictwo swojej corki :)

edit : te sprezynki z agmotu sa ocynkowane

Re: Nowa sprężyna tylnego teleskopu

: 2013-08-27, 13:15
autor: qpa
mam pytanie o długość sprężyn, czy we wszystkich modelach WSK długość była identyczna? wyciągnąłem z krytych zardzewiałe sprężyny i są krótsze o 1 cm od chromowanych które mam, wsadzać te chromowane czy cynkować te stare?