WSK - Z2 1961 - początek:)

Odpowiedz
Awatar użytkownika
amerigo
Posty: 11
Rejestracja: 2013-10-21, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: M10, CX500, 50 T-1, M06
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: amerigo » 2017-11-16, 00:31

A możesz napisać gdzie robiłeś siedzenie? Bardzo ładnie wyszło, na samym początku pisałeś coś o kanapie, ale nie doczytałem gdzie, kto i jak Ci ją robił.
Czy gąbkę kupiłeś jakąś współczesną? Gdzie tapicerowałes, czy to może jakiś współczesny pokrowiec?

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-11-16, 08:07

Kanapę robilem u gościa z OLX - zdaje się miejscowość Husów. Możesz wybrać kolor, paski, kedry itp. Od oryginalnej kanapy od Z2 różni się wysokością - jest niższa, za wzór wziąłem wysokość kanapy do WFM. Po prostu moim zdaniem wysokie fabryczne kanapy psuły wygląd motocykla - kwestia gustu. Nie do końca jestem zadowolony z wypełnienia - jest trochę za miękkie. W Kosie mam gąbkę od junca z allegro i to jest najwyższa klasa - nawet tapicer się dopytywał skąd to mam bo naprawdę dobra jakość. Problem w tym, że nie widziałem u niego gąbki do Z2...

Awatar użytkownika
amerigo
Posty: 11
Rejestracja: 2013-10-21, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: M10, CX500, 50 T-1, M06
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: amerigo » 2017-11-16, 17:38

Kosa pisze:Kanapę robilem u gościa z OLX - zdaje się miejscowość Husów. Możesz wybrać kolor, paski, kedry itp. Od oryginalnej kanapy od Z2 różni się wysokością - jest niższa, za wzór wziąłem wysokość kanapy do WFM. Po prostu moim zdaniem wysokie fabryczne kanapy psuły wygląd motocykla - kwestia gustu. Nie do końca jestem zadowolony z wypełnienia - jest trochę za miękkie. W Kosie mam gąbkę od junca z allegro i to jest najwyższa klasa - nawet tapicer się dopytywał skąd to mam bo naprawdę dobra jakość. Problem w tym, że nie widziałem u niego gąbki do Z2...
A o ile niższa? Pamiętasz może wysokość.


Co do gąbki to do Junaka też najpierw dorabialem u tapicera ale okazała się strasznie miękka, więc kupiłem współczesną w Gdyni i rzeczywiście jest rewelacyjna. Dwie osoby spokojnie mogą jechać po największych wertepach i daje rade.
Ciekawe czy ta gąbkę do Junaka nie dałoby rady przyciąć do wsk.

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-11-16, 18:29

Jutro sprawdzę - gdybym zapomniał to molestuj bo mam częste ataki sklerozy...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-11-27, 19:33

Ogłaszam wszem i wobec, że Zetka została wpisana do rejestru zabytków:) Rozpoczynam rejestrację...

rafm
Posty: 55
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: rafm » 2017-11-27, 20:28

Gratulacje :-)
Ja walczę z uszczelnienie cylinder-głowica
Rafał M.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-11-27, 20:33

Planowanie brałeś pod uwagę? Może dorób we własnym zakresie grubszą uszczelkę?

rafm
Posty: 55
Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
GG: 0
Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: rafm » 2017-11-27, 20:38

Szlifuję na płycie szkła głowicę + papier 400 . Kupię uszczelkę i dodam. Brak porażki póki co ...., sukces i tak q... będzię. Jak w PIS-ie :-)
Rafał M.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 496
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: qpa » 2017-11-27, 21:45

Jak jest mocowany sygnał w z2?

Awatar użytkownika
Jarro 80
Posty: 124
Rejestracja: 2013-01-17, 00:10
GG: 0
Moje maszyny: Bandit1200, WSK M06 B3, Komar2375, Jawa 50 Mustang,
Lokalizacja: Rypin
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Jarro 80 » 2017-11-27, 22:05

W mojej Z etce sygnał jest pod lampą, na śrubach od dolnej półki. Gratulacje dla kolegi, co dobił do grona zabytkowiczów.
motocykle WSK tanie ekonomiczne idealne w turystyce

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-11-27, 22:12

U mnie klakson mocowany tak samo - gdzieś w tym temacie są fotki...
Dzięki Jarro:) Rok walki ale satysfakcja ogromna...

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1052
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK - Z2 1961 - początek:)

Post autor: Kosa » 2017-12-07, 18:09

Dzisiaj odebrałem z Puszczykowa gaźnik po regeneracji - prawdę mówiąc mam mieszane uczucia - moto chodzi równo, ładnie się wkręca i nie gaśnie ale kopci i pryska mieszanką z tłumika. Iglica na pierwszym rowku od góry - za zimno na jazdy no i brak papierów ale może po dłuższej jeździe sytuacja by się unormowała gdyby się wszystko wygrzało? Chyba temat do rozwiązania dopiero wiosną...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość