WSK 125 M06Z 1959

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: Kosa » 2017-02-10, 17:21

Wymieniałeś może łożyska w główce ramy? Jeżeli tak to gdzie kupiłeś?

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: pawpaw12 » 2020-10-14, 15:57

Kosa pisze:
2017-02-10, 17:21
Wymieniałeś może łożyska w główce ramy? Jeżeli tak to gdzie kupiłeś?
Niestety miałem orginalne, nie musiałem nic kombinować. Odpowiedź po ponad 3 latach. Ale nareszcie znalazłem czas by pchnąć prace remontowe do przodu.
Ostatnio zmieniony 2020-10-14, 16:32 przez pawpaw12, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam PM

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: pawpaw12 » 2020-10-14, 16:08

Wracając do miejsca mocowania klaksonu. Doczytałem w książce (dostępnej na naszym forum), że klakson w M06Z 1959 był mocowany na dwie śruby mocujące dolną półkę amortyzatorów. Czyli musi być jak na tej fotce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam PM

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: pawpaw12 » 2020-10-14, 16:26

Kartery można spawać. Na fotce jedna z ciekawszych napraw.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam PM

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: pawpaw12 » 2020-10-14, 16:52

Jako ciekawostkę zamieszczam ciekawą fotkę. Było to przy lampie przedniej, którą udało mi się nabyć drogą kupna.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam PM

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 228
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: CZESIO1958 » 2020-10-15, 06:19

Metka fabryczna.
Wygląda konkretne.

Awatar użytkownika
pawpaw12
Posty: 78
Rejestracja: 2014-10-27, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z 1959
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: pawpaw12 » 2021-12-16, 19:24

Koniec projektu.
Zajęło to trochę czasu ale Motór 100 % sprawny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam PM

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: Mixol » 2021-12-28, 11:17

Ślicznie Ci wyszła, dużo pracy i czasu ale efekt piękny.

alshrom
Posty: 7
Rejestracja: 2018-07-30, 00:44
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 (1959r.)
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: alshrom » 2022-01-19, 17:04

Pamiętasz może jak robiłeś przednie lagi? Widzę po nakrętkach, że chyba mamy to samo. O ile tuleje z tekstolitu będę sobie w stanie jakoś dorobić, to z simmeringami może być ciężej. U mnie mają wymiar fi 31 X 40,5(może 41) X 5,5.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2045
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: jjaworskyy » 2022-01-19, 17:45

Ori chyba były 31x40x6

grabbek
Posty: 27
Rejestracja: 2017-11-18, 04:50
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 1977,,Gil" i Romet Komar 2350 1975
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: grabbek » 2022-03-06, 08:31

Piękna. Dużo pracy ale efekt super. Pozdrawiam

daarek35
Posty: 7
Rejestracja: 2019-08-16, 18:34
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 1978r i 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: daarek35 » 2022-07-30, 19:32

Witam. mam kilka zdjęć WSKi125 Z z 1959r która jest mojego kolegi spadek po tacie .Był on 1-ym właścicielem .Jest zachowana w 98% w orginale. Wymienione :kopka{jest też i org.},1-na opona ( 2-ga org.),gumy lag, sygnał(są stare części), kolanko i tłumik i dodane kierunki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 228
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: CZESIO1958 » 2022-07-31, 21:59

Ho ho ho
Pierwszy właściciel
Chciałbym taką

daarek35
Posty: 7
Rejestracja: 2019-08-16, 18:34
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 1978r i 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: daarek35 » 2022-09-25, 12:16

CZESIO1958 pisze:
2022-07-31, 21:59
Ho ho ho
Pierwszy właściciel
Chciałbym taką
Ja też, ale mam przyjemność sobie tą właśnie wsk-ą pojezdzić :-D

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1298
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: czankete » 2022-09-26, 11:06

...bardzo fajnie zachowana. Zdemontowałbym na starcie tylko te kierunkowskazy i zmienił gumowe osłony lag na repliki oryginalnych bo te dwie rzeczy zupełnie nie pasują do niej ;-) ....

daarek35
Posty: 7
Rejestracja: 2019-08-16, 18:34
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 1978r i 1959
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06Z 1959

Post autor: daarek35 » 2022-10-11, 18:53

czankete pisze:
2022-09-26, 11:06
...bardzo fajnie zachowana. Zdemontowałbym na starcie tylko te kierunkowskazy i zmienił gumowe osłony lag na repliki oryginalnych bo te dwie rzeczy zupełnie nie pasują do niej ;-) ....
Gumy będą do wymiany, a kierunki to wymysł właściciela jakieś 15 lat temu.Teraz są próby naprawy org. sygnału

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości