Sprężarki używałem od połowy stycznia - w sumie około 5 godzin pracy
Jak widać na fotkach - urwało 1 cylinder, olej był , tłok wyjąłem ręką - nie był zatarty , troszkę blaszka zaworowa przypalona , ale nie wiem czy było to objawem czy przyczyną. Sprężarka była dopiero co włączona , dobiła do 7 atmosfer i huk niesamowity, niestety byłem przy tym.
DSC_1098 (Copy) (Copy).jpg
Sprężarkę już wymieniłem - sprzedawca / dystrybutor CAPRALA twierdzi że nigdy nie widzieli czegoś takiego. Nie osądzam - mogła to być wada fabryczna, ale trochę boję się o nową więc zmieniam dolot do zbiornika na większą średnicę i montuje zawór zwrotny z odprężeniem układu.
W motocyklu wyczyściłem licznik i poskładałem na nowo, najgorzej było przełamać ramkę licznika, dociskając śrubokrętem jak większość użyłem trochę za dużo siły i popękał chrom. Dotoczyłem pierścień wg. obudowy licznika i ramkę przełamałem ściskając żabką , a następnie docisnąłem na liczniku.
DSC_1217 (Copy).JPG
DSC_1239 (Copy).JPG
DSC_1247 (Copy).JPG
Próba malowania - wybrałem kolor 3004 , 3002 zdecydowani jest za jasny.
DSC_1023 (Copy).JPG
DSC_1090 (Copy).JPG