WSK M06 B1 1970
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Dzisiaj byłem u kolesia co ma silną myjkę (ciężarówki tym traktuje) popsikał blok płynem do czyszczenia aluminium a później tym karcherem wymył i powiem szczerze różnicy specjalnie nie widać a 15zł wziął .
Oceńcie sami.
Generalnie jestem średnio zadowolony ale cudów nie ma.
Jutro będzie rama i trochę gratów i to co jeszcze zostało do malowania będzie oddane.
Zacznie się zabawa ze szparunkami
Oceńcie sami.
Generalnie jestem średnio zadowolony ale cudów nie ma.
Jutro będzie rama i trochę gratów i to co jeszcze zostało do malowania będzie oddane.
Zacznie się zabawa ze szparunkami
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r - Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Witam lepiej nie będzie nigdy gdyż silnik full czysty . Już więcej nie czyść bo przetrzesz te biedne kartery
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Wygląda że wyszło na moje. Za te 15 zł było sobie lepiej czteropak kupić bo jakoś po zdjęciach specjalnej różnicy nie widać. Robisz całą na oryginał czy jakieś drobne poprawki fabryki wchodzą w grę? I chyba najważniejsze pytanie motor na wystawę w pokoju czy do turystyki?
- sopi220
- Posty: 272
- Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
jakiś ch..karher.chłopaki jak szefowi myli 2letnie audi to miejscami lakier schodził
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Karcher śwista tylko maszynista piz.. no i tu lakier nie zejdzie bo go nie ma (a może jest taki że nie chce zejść hahaha)
Robię na oryginał.
A jakie poprawki masz na myśli?
Ostatecznego przeznaczenia dla WSKi jeszcze nie ma.
Najlepiej by było jak by mój tato ją sobie kupił za jakieś grube siano bo to w sumie rodzinne maleństwo zakupione od wujka po trudnych targach (sentyment 70latka).
Na pewno nie będzie tylko się kurzyć bo mam gdzie nią jeździć ale po błocie też nie będzie śmigać.
Robię na oryginał.
A jakie poprawki masz na myśli?
Ostatecznego przeznaczenia dla WSKi jeszcze nie ma.
Najlepiej by było jak by mój tato ją sobie kupił za jakieś grube siano bo to w sumie rodzinne maleństwo zakupione od wujka po trudnych targach (sentyment 70latka).
Na pewno nie będzie tylko się kurzyć bo mam gdzie nią jeździć ale po błocie też nie będzie śmigać.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
To znaczy, że ch**** to audi ma... Bez przesady to nawet myjąc naprawde konkretnym karcherem poloneza Caro nie udało mi się zedrzeć lakieru...sopi220 pisze:jakiś ch..karher.chłopaki jak szefowi myli 2letnie audi to miejscami lakier schodził
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem".
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
sopi ale żeś dowalił heh.
Motobernat kartery wyglądają pięknie tak jak powinny mozesz składać
Motobernat kartery wyglądają pięknie tak jak powinny mozesz składać
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Xradusx dzięki za słowa otuchy, zaraz się zbieram po ramę głowica idzie do szkiełkowania i będę się brał za wyklejanie szparunków na błotnikach na początek.
Jutro dołożę zdjęcia bo dzisiaj już nie będę mieć czasu.
Jutro dołożę zdjęcia bo dzisiaj już nie będę mieć czasu.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Te czarne plamy to nic innego jak wżery na aluminium i nie da się tego tak po prostu zmyć bo to siedzi głęboko wiem coś o tym bo polerowałem jedną pokrywę od WSK 175 (jedna z gorszych) i nawet po ostrej polerce ciągle wychodziły te małe czarne plamki...
Kartery domyte aż miło
Kartery domyte aż miło
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Chodziło mi o poprawki typu instalacja elektryczna, korygowanie kanałów itp . Czekam na fotki z lakierowania. Powodzenia przy odnawianiu motoru
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Z-tomek, ja że jestem laikiem a ten motor to moja pierwszyzna to jeszcze nie wiem nawet jak poprawić instalację elektryczną a tym bardziej korygowanie kanałów mi nic nie mówi ale możesz coś zapodać na ten temat.
Tak jak pisałem chce WSKe zostawić w oryginale ale jeśli to nie burzyło by tej koncepcji a miało by jakoś jeszcze poprawić motór to jestem otwarty na sugestie.
Cylinder i reszta gratów u piaskowania i lakierowania a głowica w poniedziałek pojedzie do szkiełkowania.
Dalsze pracę będą trochę wstrzymane ze względu na chromowanie (kasa) i sam nie wiem kiedy pójdą na przód.
Teraz zajmę się regeneracją instalacji a za tydzień będą szły zaprawki na starych elementach i polerka a w między czasie wykleję paski na błotnikach.
Tak jak pisałem chce WSKe zostawić w oryginale ale jeśli to nie burzyło by tej koncepcji a miało by jakoś jeszcze poprawić motór to jestem otwarty na sugestie.
Cylinder i reszta gratów u piaskowania i lakierowania a głowica w poniedziałek pojedzie do szkiełkowania.
Dalsze pracę będą trochę wstrzymane ze względu na chromowanie (kasa) i sam nie wiem kiedy pójdą na przód.
Teraz zajmę się regeneracją instalacji a za tydzień będą szły zaprawki na starych elementach i polerka a w między czasie wykleję paski na błotnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Sam malowałeś ramę ? czym była malowana ? została wypiaskowana ?
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Co do instalacji elektrycznej to chyba rozsądnym wyjściem jest CDI i instalacja 12V --> założyłem temat na forum z begiem czasu tam będzie opisane jak się to sprawdza i czy będzie zdawało egzamin. Nie wiem jak w B1 ale W M06 64 miałem stacyjkę w której kable były przykręcane na śrubki --> strasznie upierdliwe bo co jakiś czas się odkręcały więc dałem końcówki takie znane z nowszych WSK.
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Widzisz tomek a ja lajkowi takiemu jak on proponował bym zakupienie normalnej instalacji i spokój a nie w jego wypadku z małą wiedzą zabierać się za przeróbki, więcej nerwów niż to wszystko warte
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Rama była piaskowana, malował ją lakiernik, bez żadnego wyrównywania nierówności, malowana czarny mat, zresztą podobnie inne elementy.
Jest ok czy raczej coś nie ok.
Co do instalacji to na miejsce wrócą te co są
Jest ok czy raczej coś nie ok.
Co do instalacji to na miejsce wrócą te co są
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Oryginalna instalacja w 125 jest prościutka do podłączenia wystarczy na schemacie czarne kreski poprawić kolorami takimi jak mają kable w rzeczywistości. Powodzenia i żebyś się nie denerwował na oryginalną elektrykę tak jak ja. Szparunki chcesz dać naklejane --> nie lepiej sobie pomalować?
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Szparunki będą malowane, za tydzień dostane też zrobiony bak i wtedy podejmę decyzje czy logo będzie naklejone jak w oryginale było czy malowane (aerograf).
Ale na ten moment to logo będzie też malowane bo na lakier nie idzie klar żeby się ten kolor matowy nie błyszczał wtedy istnieje szansa połączenia starego lakieru z nowo odmalowanymi częściami.
No i jak klar nie przyjdzie to kalkomania traci sens i musi być aerograf.
Ale na ten moment to logo będzie też malowane bo na lakier nie idzie klar żeby się ten kolor matowy nie błyszczał wtedy istnieje szansa połączenia starego lakieru z nowo odmalowanymi częściami.
No i jak klar nie przyjdzie to kalkomania traci sens i musi być aerograf.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
W nawiązaniu do postu powyżej to podpowiedzcie czy na mat i szparunki dawać jeszcze klar czy nie bo jak tak oglądam różne odrestaurowane sprzęty to one w większości się jednak błyszczą i dobrze to wygląda.
Pytanie czy WSK ma się błyszczeć czy być ładnie matowa tak jak rama.
Pytanie czy WSK ma się błyszczeć czy być ładnie matowa tak jak rama.
- Kristy
- Posty: 72
- Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
- Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 1970
Nie ma ale musi błyszczeć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości