WSK M06 B1 1970

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-10, 20:52

Dzisiaj byłem u kolesia co ma silną myjkę (ciężarówki tym traktuje) popsikał blok płynem do czyszczenia aluminium a później tym karcherem wymył i powiem szczerze różnicy specjalnie nie widać a 15zł wziął ;-).
Oceńcie sami.
Generalnie jestem średnio zadowolony ale cudów nie ma.
Jutro będzie rama i trochę gratów i to co jeszcze zostało do malowania będzie oddane.
Zacznie się zabawa ze szparunkami :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Rafal82r70r » 2011-02-10, 21:01

Witam lepiej nie będzie nigdy gdyż silnik full czysty :) . Już więcej nie czyść bo przetrzesz te biedne kartery :D :D

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: z-tomek » 2011-02-10, 21:35

Wygląda że wyszło na moje. Za te 15 zł było sobie lepiej czteropak kupić bo jakoś po zdjęciach specjalnej różnicy nie widać. Robisz całą na oryginał czy jakieś drobne poprawki fabryki wchodzą w grę? I chyba najważniejsze pytanie motor na wystawę w pokoju czy do turystyki?

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: sopi220 » 2011-02-10, 21:46

jakiś ch..karher.chłopaki jak szefowi myli 2letnie audi to miejscami lakier schodził

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-10, 22:00

Karcher śwista tylko maszynista piz.. no i tu lakier nie zejdzie bo go nie ma (a może jest taki że nie chce zejść hahaha)
Robię na oryginał.
A jakie poprawki masz na myśli?
Ostatecznego przeznaczenia dla WSKi jeszcze nie ma.
Najlepiej by było jak by mój tato ją sobie kupił :-) za jakieś grube siano bo to w sumie rodzinne maleństwo zakupione od wujka po trudnych targach (sentyment 70latka).
Na pewno nie będzie tylko się kurzyć bo mam gdzie nią jeździć ale po błocie też nie będzie śmigać.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: maykii » 2011-02-10, 22:20

sopi220 pisze:jakiś ch..karher.chłopaki jak szefowi myli 2letnie audi to miejscami lakier schodził
To znaczy, że ch**** to audi ma... Bez przesady to nawet myjąc naprawde konkretnym karcherem poloneza Caro nie udało mi się zedrzeć lakieru...
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-11, 11:12

sopi ale żeś dowalił heh.

Motobernat kartery wyglądają pięknie tak jak powinny mozesz składać

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-11, 12:59

Xradusx dzięki za słowa otuchy, zaraz się zbieram po ramę :-) głowica idzie do szkiełkowania i będę się brał za wyklejanie szparunków na błotnikach na początek.
Jutro dołożę zdjęcia bo dzisiaj już nie będę mieć czasu.

leosia12

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: leosia12 » 2011-02-11, 14:40

Zapodaj foto razem z kapami ;)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: wujcio » 2011-02-11, 17:37

Te czarne plamy to nic innego jak wżery na aluminium i nie da się tego tak po prostu zmyć bo to siedzi głęboko wiem coś o tym bo polerowałem jedną pokrywę od WSK 175 (jedna z gorszych) i nawet po ostrej polerce ciągle wychodziły te małe czarne plamki...
Kartery domyte aż miło ;)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: z-tomek » 2011-02-11, 21:10

Chodziło mi o poprawki typu instalacja elektryczna, korygowanie kanałów itp . Czekam na fotki z lakierowania. Powodzenia przy odnawianiu motoru

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-11, 22:13

Z-tomek, ja że jestem laikiem a ten motor to moja pierwszyzna to jeszcze nie wiem nawet jak poprawić instalację elektryczną a tym bardziej korygowanie kanałów mi nic nie mówi :-) ale możesz coś zapodać na ten temat.
Tak jak pisałem chce WSKe zostawić w oryginale ale jeśli to nie burzyło by tej koncepcji a miało by jakoś jeszcze poprawić motór to jestem otwarty na sugestie.

Cylinder i reszta gratów u piaskowania i lakierowania a głowica w poniedziałek pojedzie do szkiełkowania.
Dalsze pracę będą trochę wstrzymane ze względu na chromowanie (kasa) i sam nie wiem kiedy pójdą na przód.
Teraz zajmę się regeneracją instalacji a za tydzień będą szły zaprawki na starych elementach i polerka a w między czasie wykleję paski na błotnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-12, 19:43

Sam malowałeś ramę ? czym była malowana ? została wypiaskowana ?

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: z-tomek » 2011-02-12, 21:02

Co do instalacji elektrycznej to chyba rozsądnym wyjściem jest CDI i instalacja 12V --> założyłem temat na forum z begiem czasu tam będzie opisane jak się to sprawdza i czy będzie zdawało egzamin. Nie wiem jak w B1 ale W M06 64 miałem stacyjkę w której kable były przykręcane na śrubki --> strasznie upierdliwe bo co jakiś czas się odkręcały więc dałem końcówki takie znane z nowszych WSK.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: xradusx » 2011-02-12, 23:37

Widzisz tomek a ja lajkowi takiemu jak on proponował bym zakupienie normalnej instalacji i spokój a nie w jego wypadku z małą wiedzą zabierać się za przeróbki, więcej nerwów niż to wszystko warte

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-13, 02:45

Rama była piaskowana, malował ją lakiernik, bez żadnego wyrównywania nierówności, malowana czarny mat, zresztą podobnie inne elementy.
Jest ok czy raczej coś nie ok.
Co do instalacji to na miejsce wrócą te co są :-)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: z-tomek » 2011-02-13, 12:28

Oryginalna instalacja w 125 jest prościutka do podłączenia wystarczy na schemacie czarne kreski poprawić kolorami takimi jak mają kable w rzeczywistości. Powodzenia i żebyś się nie denerwował na oryginalną elektrykę tak jak ja. Szparunki chcesz dać naklejane --> nie lepiej sobie pomalować?

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-13, 17:42

Szparunki będą malowane, za tydzień dostane też zrobiony bak i wtedy podejmę decyzje czy logo będzie naklejone jak w oryginale było czy malowane (aerograf).
Ale na ten moment to logo będzie też malowane bo na lakier nie idzie klar żeby się ten kolor matowy nie błyszczał wtedy istnieje szansa połączenia starego lakieru z nowo odmalowanymi częściami.
No i jak klar nie przyjdzie to kalkomania traci sens i musi być aerograf.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-02-23, 00:25

W nawiązaniu do postu powyżej to podpowiedzcie czy na mat i szparunki dawać jeszcze klar czy nie bo jak tak oglądam różne odrestaurowane sprzęty to one w większości się jednak błyszczą i dobrze to wygląda.
Pytanie czy WSK ma się błyszczeć czy być ładnie matowa tak jak rama.

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Kristy » 2011-02-23, 00:52

Nie ma ale musi błyszczeć :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości