WSK 125 M06-Z2
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Kupiłem właśnie pokrowiec taki jak mówi mareckii91 - wiśniowy na górze z czarnymi boczkami i jeszcze biały wałeczek na rancie.
Dzisiaj spędziłem sporo czasu na przygotowaniu do chromowania kierownicy i klamek.
Najpierw musiałem wsio porozkręcać bo zdjąłem w jednym kawałku górną półkę.
Jestem w szoku jaka jest różnica po szlifowaniu powierzchni
Determinacja uratowania tej kierownicy i klamek zrobiła swoje
Spędziłem nad tym masę czasu - robiłem wszystko ręcznie papierem o 3 gęstościach po kolei malejąco.
Efekt jest taki:
(zdjęcia znowu z imageshack bo forumowe załączniki mają nieustępnego focha)
Klamki przed szlifowankiem
Klamki po szlifowanku
Kierownica przed (no może po kilku pociągnięciach już papierem )
i po
I całościowo kierownica po robocie
Poza tym dzisiaj zawiozłem już ramę z wahaczem i tylni błotnik na piaskowanie.
Po piaskowaniu z błotnikiem muszę pojechać na spawanie i wstawienie kawałka blachy.
Po zdjęciu tej dziwnej blaszki przyczepionej na drut okazało się że jest pod nią dziura na 3 palce
Tak więc dzisiaj kolejny kroczek do przodu dany
Jutro zawiozę kierownicę z klamkami do kolegi, który piaskuje i lakieruje dla mnie wszystko.
Powiedział, że ma kogoś w Piotrkowie od chromowania i niklowania. Zawiezie do niego na tygodniu i będę wiedział co i jak
Dzisiaj spędziłem sporo czasu na przygotowaniu do chromowania kierownicy i klamek.
Najpierw musiałem wsio porozkręcać bo zdjąłem w jednym kawałku górną półkę.
Jestem w szoku jaka jest różnica po szlifowaniu powierzchni
Determinacja uratowania tej kierownicy i klamek zrobiła swoje
Spędziłem nad tym masę czasu - robiłem wszystko ręcznie papierem o 3 gęstościach po kolei malejąco.
Efekt jest taki:
(zdjęcia znowu z imageshack bo forumowe załączniki mają nieustępnego focha)
Klamki przed szlifowankiem
Klamki po szlifowanku
Kierownica przed (no może po kilku pociągnięciach już papierem )
i po
I całościowo kierownica po robocie
Poza tym dzisiaj zawiozłem już ramę z wahaczem i tylni błotnik na piaskowanie.
Po piaskowaniu z błotnikiem muszę pojechać na spawanie i wstawienie kawałka blachy.
Po zdjęciu tej dziwnej blaszki przyczepionej na drut okazało się że jest pod nią dziura na 3 palce
Tak więc dzisiaj kolejny kroczek do przodu dany
Jutro zawiozę kierownicę z klamkami do kolegi, który piaskuje i lakieruje dla mnie wszystko.
Powiedział, że ma kogoś w Piotrkowie od chromowania i niklowania. Zawiezie do niego na tygodniu i będę wiedział co i jak
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Tak wypiaskuj elementy pod chromy to Ci 3 razy więcej policzą, oni sami odciągają elektrolitycznie stare powłoki, następnie trawią rdzę lub na odwrót, ale na pewno nie piaskuj
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Wiem, wiem, dlatego przetarłem tylko papierem
Jeśli chodzi o lakiernicze sprawy to mam kolegę, który wszystko mi doradza
Chciałbym po malowaniu jeszcze ręcznie zrobić replikę starej rejestracji na przednim błotniku...
Jeśli chodzi o lakiernicze sprawy to mam kolegę, który wszystko mi doradza
Chciałbym po malowaniu jeszcze ręcznie zrobić replikę starej rejestracji na przednim błotniku...
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
W tamtych czasach każdy motocykl miał rejestrację na błotniku.
Według mnie to bardzo urokliwe, wręcz ozdoba.
Według mnie to bardzo urokliwe, wręcz ozdoba.
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Dla mnie rejestracja na przednim błotniku niewątpliwie przybliża motocykl do "tamtych lat" . Jak najbardziej dobry pomysł!
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Filu jak znajdę to ci zwymiaruję taką rejestrację
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Jakub ale ja mam ją nadal !!
Dokładnie obfotografowałem już
Wszystko będzie piaskowane i malowane na nowo bo rdza nie oszczędziła
Po malowaniu chcę dokładnie wszystko odtworzyć tak jak było
To motocykl po dziadku a rejestracja malowana przez niego własnoręcznie, więc nie ma bata - musi być !!
Dokładnie obfotografowałem już
Wszystko będzie piaskowane i malowane na nowo bo rdza nie oszczędziła
Po malowaniu chcę dokładnie wszystko odtworzyć tak jak było
To motocykl po dziadku a rejestracja malowana przez niego własnoręcznie, więc nie ma bata - musi być !!
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Kilka zbliżeń malunków na błotniku:
Mam jeszcze jeden problem
Jedno mocowanie błotnika przedniego jest pęknięte a drugie pękło już kiedyś i było zrobione przez dziadka tak ja na zdjęciu.
Dziadkowe zostawię tak jak jest chyba a to co teraz wypadło to dospawam u blacharza. Jak myślicie?
Mam jeszcze jeden problem
Jedno mocowanie błotnika przedniego jest pęknięte a drugie pękło już kiedyś i było zrobione przez dziadka tak ja na zdjęciu.
Dziadkowe zostawię tak jak jest chyba a to co teraz wypadło to dospawam u blacharza. Jak myślicie?
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Obetnij dziadkowe, poprostuj wszystko, pospawaj, ładnie wyszlifuj i będzie cucuś glancuś!
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Sorry myślałem o rejestracji tej sterczącej z błotnika nie o tyj malowanej
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Tej z tyłu nie było (Chyba zdana przy wyrejestrowaniu)
Dzisiaj wszystko zawiozłem na piaskowanie a kierownicę z klamkami na chrom.
Byłem też z piastami u gościa od szkiełkowania - będą na czwartek albo piątek.
Gość się mnie pyta czy nie potrzebuję jakichś części. Powiedziałem mu o lagach i amorku na tył.
Idzie i dzwoni dzwonkiem do sąsiada. Wychodzi gość ala harleyowiec
Zabiera mnie na tył podwórka i otwiera szopo-stodołę a tam dziesiątki WSK, SHL, ETZ, Junaki i rzeczy których nawet nie znam, WSZYSTKO.
Nawet 2 Warszawy stały w stanie zachowania jak z fabryki tylko całe w kurzu
Dzisiaj wszystko zawiozłem na piaskowanie a kierownicę z klamkami na chrom.
Byłem też z piastami u gościa od szkiełkowania - będą na czwartek albo piątek.
Gość się mnie pyta czy nie potrzebuję jakichś części. Powiedziałem mu o lagach i amorku na tył.
Idzie i dzwoni dzwonkiem do sąsiada. Wychodzi gość ala harleyowiec
Zabiera mnie na tył podwórka i otwiera szopo-stodołę a tam dziesiątki WSK, SHL, ETZ, Junaki i rzeczy których nawet nie znam, WSZYSTKO.
Nawet 2 Warszawy stały w stanie zachowania jak z fabryki tylko całe w kurzu
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- P@tryk95
- Posty: 47
- Rejestracja: 2012-03-07, 10:53
- GG: 10154026
- Moje maszyny: WSK B3 Garbi,Wsk B1,Simson sr 50
- Lokalizacja: Świnków/Krotoszyn (PKR)
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
A ma jakiś "motór "na sprzedaż?
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Musiałbym go zapytać
Edit:
Dzisiaj wykonałem kawałek roboty z siedziskiem.
Najpierw było tak:
A dzisiaj kupiłem prostokąt sklejki i wyciąłem mniej więcej ten sam kształt
Niestety nie miałem wyrzynarki i robiłem to frezarką wiertłową
No ale do rzeczy krok po kroku:
Teraz jeszcze muszę skombinować nitownicę żeby naprężyć materiał na gąbkę i ramkę
Edit:
Dzisiaj wykonałem kawałek roboty z siedziskiem.
Najpierw było tak:
A dzisiaj kupiłem prostokąt sklejki i wyciąłem mniej więcej ten sam kształt
Niestety nie miałem wyrzynarki i robiłem to frezarką wiertłową
No ale do rzeczy krok po kroku:
Teraz jeszcze muszę skombinować nitownicę żeby naprężyć materiał na gąbkę i ramkę
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Wrzuć fotkę z procesu nitowania. Jestem ciekawy jak to należy robić bo na moje pytanie w moim poście nikt do tej pory nie odpowiedział. To jest jakaś specjalna nitownica?
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Te nity które mam są zatrzaskowe z tym, że są za długie i muszę wziąć inne.
Do klasycznych nitów jest potrzebna nitownica
Do klasycznych nitów jest potrzebna nitownica
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- filu
- Posty: 78
- Rejestracja: 2012-04-18, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2
Toyota MRS - Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Dzisiaj dostałem wyszkiełkowane piasty i zabrałem się za składanie kółek.
Póki co przeplecione ale jeszcze niewycentrowane
Efekt bardzo zadowalający jak dla mnie
Póki co przeplecione ale jeszcze niewycentrowane
Efekt bardzo zadowalający jak dla mnie
Cztery kółka
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/1884/tjhh7h4w.jpg
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06-Z2
Efekt jest całkiem całkiem. Obręcz wychromowałeś tą oryginalą czy tą z allegro 18"? Dźwignię rozpieraka i cięgno bębna hamulcowego nie dajesz do ocynku? Łeb osi koła nie powinien być pochromowany w twoim modelu?
Powodzenia w centrowaniu. Ja wczoraj skończyłem centrowanie. Jak na razie żadna szprycha nie pękła. Pytanie ile pęknie już w czasie jazdy:D
Powodzenia w centrowaniu. Ja wczoraj skończyłem centrowanie. Jak na razie żadna szprycha nie pękła. Pytanie ile pęknie już w czasie jazdy:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości