Strona 4 z 6

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-03-15, 10:07
autor: SIWY_OPOLE
Nie sprzedawaj jej za kilka lat będziesz tego żałować

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-03-15, 19:03
autor: miuosh1
No jeszcze przemyślę temat ... znalazłem sobie dobrą pracę na wakacje więc chyba wsk zostanie :)

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-03-16, 23:09
autor: ozi
w jakie auto chcesz inwestować?

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-03-17, 22:22
autor: miuosh1
Golfa mk1 cabrio, lub chciałem zmienić dotychczasowe audi a3 na merca w210 320 cdi a musiłbym do a3 z 6-7 tysia dorzucić

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-04-01, 12:50
autor: Tatapoli
Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2015-04-01, 12:54
autor: Savier
NIe było chromowanych felg w 125.

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-07, 21:14
autor: miuosh1
Wueska została i stoi i stoi i wypadało by ją skończyć :D
Ostatnio miałem wypadek samochodowy z tirem ... :/ moja audi 80 cudem uratowała nam życie :)
Więc teraz mam więcej czasu i myślę aby dokończyć remont 8-)

Ale mam problem ponieważ moto nie miało kół kiedy zacząłem je remontować i nie ma tulejek dystansowych a chciałbym już ją poskładać na gotowo aby jeździła jak siemasz , pojechać na przegląd i zarejestrować :evil:
Ma ktoś jakieś dane , wymiary czy nawet komplet takich tulejek ? :)

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-10, 19:24
autor: Szymku
Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-11, 18:27
autor: miuosh1
Szymku pisze:Fajnie Ci idzie.
Mógłbyś zrobić fotkę wypiaskowanego silnika?
Jaką gradacją piaskowałeś?
Gdzie zakupiłeś fele i szprychy?Jak je oceniasz?
Dzięki :) Fotki będą muszę poszukać na dysku albo cyknę Ci sam silnik .. Bo kupiłem kartery w stanie idealnym jak nowe bądź mogą być nowe i poskładam na nich silnik przy okazji założę ori wał bo w tym silniku siedzi tajwan ..
Mam już kupioną korbę duellsa i masę innych części , trzeba w końcu skończyć niunie :mrgreen:
Hmm gradacji Ci nie podam bo nie wiem co tam u nas w warsztacie wsypali ale drobną bo używamy piaskarki do piaskowania korpusów turbosprężarek.

Fele i szprychy kupiłem na aukcji na allegro linku nie mam bo to było dawno i już wygasł ale cena za obie fele ze szprychami to było coś ok 300 zł chyba , oceniam baaardzo dobrze jak na produkt współczesny jestem z nich zadowolony :D

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-16, 22:19
autor: miuosh1
Witam wszystkich :D
Mała aktualizacja :mrgreen:
Kupiłem kartery w dobrym stanie, takich jak te szukałem od dawien dawna ... są do pary :evil: , prawy karter w miejscu gdzie zazwyczaj zjada go łańcuch jest calusieńki :shock: , wszystkie gwinty sprawne i ogólnie nikt ich przecinakiem nie rozbierał więc stan oceniam na dobry+ :mrgreen:
Kartery jutro wypiaskuje drobnym ziarnem ;D
Oraz jutro też oryginalny wał który posiadam pójdzie do regeneracji :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowo zakupiłem korbowód duellsa , instalacje elektryczną, tarcze sprzęgła, tuleje gumowe zabieraka, podstawkę CDI od Saviera, brakujące bęben hamulcowy , napęd licznika i orygianlny od tego modelu zabierak łańcucha , regulator napięcia do CDI oraz ściągacz magneta ;D

Oraz taką listę ze skuter dębica:
3758 - blaszka napędzająca licznik 1 sztuka
1070 sprężyna zębatki wypukłej 1 szt
1081 szpilka cylindra 2szt
4644- podkładka dystansowa trybu 1szt
3418 osłonka łożysk piasty koła 2szt
2645 osłonka przewodu 1szt
1019 nakrętki 2szt
1014 miseczka zębatki wypukłej 1szt
4684- miseczka automatu 1szt
4307 - śruba ilozator przewodów elektr. 1 komplet (3szt.)
1126 zabezpieczenie miseczki kosza 1szt
1029 - oprawa sprężyny i śruta ... 1szt
1041 podkładka dystansowa 2szt
1043-podkładka dystansowa wału 2szt
1064- sprężyna i śrut ramienia zmieniacza biegów 1szt
2645- osłonka gumowa przewodu w-n 1szt
1025 Obsada pancerza linki gazu 1 szt
3655 osłonka wahacza 2szt.
1045-pierścień oporowy kosza sprzęgłowego 1szt

Brakuje mi jeszcze :

-odbłyśnika
-lampy tył
-licznika
-łańcucha
-zębatki
-wydechu

W najbliższym czasie dokupię te brakujące części i poskładam wszystko w całość :mad:

Potem zawiozę zbiornik , błotniki i blachy boczne do lakiernika żeby pomalował to akrylem bądź bazą z klarem i wymalował szparunki od razu :D

Niedługo mały upgrade fotek :)

PS> Ktoś powie mi z którego roku są te kartery ??

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-16, 22:33
autor: Texas Ranger
Fajny zakup, ja na Twoim miejscu bym je wyszczotkował obrotową szczotką drucianą, fajny efekt. Kolega tak zrobił w swoim Kosie i bardzo mi się podoba. Jeśli będę rozbierał jakiś silnika to też tak zrobię.

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-16, 22:38
autor: miuosh1
Dzięki, dzięki ;D

Powiem Ci, że miałem już jedne szczotkowane ale lekko matowe jakoś chyba bardziej mi się podobają :mrgreen:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-16, 22:39
autor: Texas Ranger
o gustach się nie dyskutuje, to Tobie mają się podobać.

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-17, 17:13
autor: miuosh1
Tatapoli pisze:Bardzo ładnie się prezentuje ten motorek, ale czy felgi w chromie odpowiadają oryginałowi? nie powinny być malowane na srebrny młotkowy? Jeśli się mylę to od którego roku produkcji zrezygnowano z chromowanych felg na rzecz malowanych? i ten szew wzdłuż baku, czy fabrycznie był widoczny czy nie?
W B1 były chyba tylko malowane, ale chromy są ładniejsze oraz nie posiadałem felg a ori zazwyczaj są w marnym już stanie ....
Ten szew na baku oryginalnie jest zaszpachlowany ale po piaskowaniu się pokazał i bak idzie do poprawki :)

Aktualizacja !!!
Dziś kartery ładnie wypiaskowane :mrgreen: :evil:
Dostałem paczkę ze skuter dębica, oraz podstawkę CDI od Saviera i trochę podłubałem dzisiaj :D
Wał trafił do regeneracji i niebawem zacznę składać silnik :)

Foty:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fotka obecnie zamontowanego silnika jeszcze na starych karterach :P
Obrazek

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-18, 18:31
autor: Garbar
Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa :!:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-18, 18:49
autor: Gondek
I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-18, 23:21
autor: miuosh1
Garbar pisze:Dla mnie h*jnia bo silnik stracił swój wygląd,prawie zamazane numery i napisy. Nawet nie podarowałeś gniazdom łożysk, wogule po co tam piaskować ?? Te silniki fajnie wyglądają jak lekko przejedziesz staliwem/wełną co sprzedają na alledrogo, nawet wymyć brudy nitro i nic nie ruszać. Lipa :!:
Mi się bardziej podoba matowy.. ;D

Gniazda łożysk wału nie piaskowane, wypiaskowalem tylko tam gdzie zdawczy i kosz sprzeglowy bo były punktowane a to na pewno juz nie zaszkodzi.

Polerowanie tego silnika to bezsens... te odlewy mają tyle wad, że wueskowego silnika nigdy nie wypolerujesz na lustro bez żadnej skazy.

A nawet jeśli znudzi mi się mat, to byly one przepiaskowane tak drobnyn granulatem że wystarczy stalowa szczotka i będą się błyszczeć ;)

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-18, 23:23
autor: miuosh1
Gondek pisze:I h*j. Poszedłeś na skróty z tymi karterami, dałeś d*py, nie chciało się wypolerować, to masz teraz zjechane gniazda łożysk. I to ma być renowacja? Aluminium tak zjechane że aż białe, razi i psuje...
A powiedz co tu polerować jak te odlewy miały tyle wad, że polerowanie ich to strata czasu. Efekt jak po szkielkowaniu , gniazdom łożysk nic nie jest .

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-19, 09:18
autor: halcik
Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-03-19, 11:07
autor: miuosh1
halcik pisze:Przecież na zdjęciach widać że gniazda też były ruszone. Zresztą gruby czy drobny piasek, tutaj liczy się ciśnienie i czas ekspozycji. U Ciebie, po numerze silnika, widać że było przesadzone. Ogólnie do silnika zakładasz imbusy co jak dla mnie jest kaleczeniem tego silnika, ale wiadomo Twoja maszyna
Jeśli chodzi o numer silnika to dwóch jedynek z przodu prawie nie było widać przed piaskowaniem .
I powtarzam, że gniazdom nic nie jest .
Śruby imbusowe łatwiej będzie kiedyś odkręcić .