WSK M06-B1
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
WSK M06-B1
Witam panowie nie udzielałem się nigdy zbytnio na forum ale widzę że dużo osób pokazuje swoje maszyny i jest coraz więcej B jedynek. Więc postanowiłem się pochwalić też moją wyróżniłem się troszkę ponieważ większość B1 jest czarnych ja postanowiłem postawić na wiśniowy.
Teraz trochę historii motocykla . Wsk z tego co mówił właściciel około 25 lat stała w wilgotnej szopce pod około toną desek wygrzebanie jej zajęło mi około 3,5 godziny ale opłacało się za Wiesie dałem 120 zł i dostałem gratis jeszcze jeden silnik po odszyfrowaniu tabliczki znamionowej okazało się że jest z 1968r. Po przywiezieniu rozebrałem ją na części pierwsze wymyłem karszerem i oddałem do piaskowania po piaskowaniu dobrałem lakier na oryginał i odwiozłem do lakiernika i tu zaczęły się mniej miłe przygody do piaskowania nie zawiozłem osłon schowka lakiernik powiedział że sam je przygotuje i tu się okazał chamem za przeproszeniem po przywiezieniu wszystko wyglądało ładnie a po mies leżakowania w suchym pomieszczeniu na lakieże pojawiły się pecheże i zaczął odchodzić a po za tym dopatrzyłem się kilku zacieków . Trudno dostałem jeszcze 400 ml lakieru na zaprawki więc może starczy . Co do silników to oba na chodzie ale ten który ma zgodne nr postanowiłem zrobić kapitałkę . Zostało mi jeszcze malowanie kół i chromy po za tym wszystko mam no i pokrowiec siedzenia .Obecnie zbieram na chromy mogę wymienić się chromowanie za Ogara 205 pełen oryginał bez papierów
Teraz trochę historii motocykla . Wsk z tego co mówił właściciel około 25 lat stała w wilgotnej szopce pod około toną desek wygrzebanie jej zajęło mi około 3,5 godziny ale opłacało się za Wiesie dałem 120 zł i dostałem gratis jeszcze jeden silnik po odszyfrowaniu tabliczki znamionowej okazało się że jest z 1968r. Po przywiezieniu rozebrałem ją na części pierwsze wymyłem karszerem i oddałem do piaskowania po piaskowaniu dobrałem lakier na oryginał i odwiozłem do lakiernika i tu zaczęły się mniej miłe przygody do piaskowania nie zawiozłem osłon schowka lakiernik powiedział że sam je przygotuje i tu się okazał chamem za przeproszeniem po przywiezieniu wszystko wyglądało ładnie a po mies leżakowania w suchym pomieszczeniu na lakieże pojawiły się pecheże i zaczął odchodzić a po za tym dopatrzyłem się kilku zacieków . Trudno dostałem jeszcze 400 ml lakieru na zaprawki więc może starczy . Co do silników to oba na chodzie ale ten który ma zgodne nr postanowiłem zrobić kapitałkę . Zostało mi jeszcze malowanie kół i chromy po za tym wszystko mam no i pokrowiec siedzenia .Obecnie zbieram na chromy mogę wymienić się chromowanie za Ogara 205 pełen oryginał bez papierów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Nie wyglądała tak tragicznie jak na warunki w których była przechowywana. Ode mnie plus za wiśniowy lakier .
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Co tutaj tak cicho???
Kolegi elementy:
Kolegi elementy:
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
O Super !!! Wielkie dzięki AudioBas
P.S Prace trochę ruszyły powoli składam no i zrobiłem szparunki na baku jak na pierwszy raz nie poszło tak źle
P.S Prace trochę ruszyły powoli składam no i zrobiłem szparunki na baku jak na pierwszy raz nie poszło tak źle
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Ile płaciłeś za ocynk? Jak to wygląda z pośrednikiem (pozdr Audio )?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
AudioBas nie przycina na forumowiczach (patrz na tłoki, które sprzedaję po kosztach)...Savier pisze:Ile płaciłeś za ocynk? Jak to wygląda z pośrednikiem (pozdr Audio )?
Ocynk 30 zł + 5 zł na piwo dla mnie
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Dokładnie to nie wiem jak to jest ale ja na pewno miałem więcej niż 1 kg sam się zdziwiłem że tak tanio . Naprawdę polecam super kontakt i wg
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4117
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Niestety nieSavier pisze:Spoko. 30zł za wsad, jo? I walę do bólu?
Tutaj było ponad 4 kg...
Ostatnio miałem ponad 5 kg i płaciłem 40 zł..
Cena jest na OKO
Zależy od ilości elementów oraz ich wielkości
Trzeba sobie pomagaćadam pisze:Naprawdę polecam super kontakt i wg
Im wiecej wuesek stanie na nogi tym lepiej
- Polak
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
- GG: 36036273
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Masz racje i więcej tym lepiej. Ale szkoda tylko że najwięcej jest remontowanych B1 a o reszcie tak jakbyśmy zapominali. Jak tak dalej będzie to będą zachowane tylko B1 a reszta M06 nie.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Ty najpierw popatrz na liczbę wyprodukowanych sztuk poszczególnych modeli.Jak tak dalej będzie to będą zachowane tylko B1 a reszta M06 nie.
- Polak
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-01-26, 20:54
- GG: 36036273
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2 z 1972 roku
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Dobrze że przypomniałeś. Właśnie o to biega. Te modele wyprodukowane w mniejszej ilości pomalutku stają się rzadkością. Ale to nie ten wątek z dyskusją.
WSK M06-Z2, (1959-1967 114 761 sztuk)
WSK M06-64, (1964-1967 235 084 sztuk)
WSK M06 B1, (1966-1971 319 069 sztuk)
WSK M06-Z2, (1959-1967 114 761 sztuk)
WSK M06-64, (1964-1967 235 084 sztuk)
WSK M06 B1, (1966-1971 319 069 sztuk)
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 2011-10-17, 23:22
- Moje maszyny: WSK Z2,
WFM 2x
Pannonia
Pegaz 700,750
Motorynka M1,301 - Lokalizacja: Jawiszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Ostatnio też kilka Z2 pojawiło się na forum.
"Każdy z nas jest odpowiedzialny za to co oswoił"
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Witam panowie prace powoli dobiegają końca myślę że jeszcze z tydzień max 2 i wyjadę .Boli mnie jedynie brak chromów no ale cóż na razie mnie nie stać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Nie ma co się spieszyć z remontem, bo będziesz żałował .
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
Popieram nic na szybko, jeszcze do wiosny trochę czasu.
Malowanie widzę całkiem całkiem. Z chromami jak uważasz, możesz poczekać na fundusze. O ile większość chromów to elementy łatwo dostępne i zawsze szybko możesz je wymontować i oddać do chromowani to w przypadku szklanek tylnych amortyzatorów i przednich lag no to jest trochę rozbierania (chociaż przednie lagi chyba masz całkiem całkiem stan). Na ocynk mógłbyś trochę znaleźć grosza i pociągnąć wszystkie śruby no i dźwignię hamulca (choć nie wiem czy w tym modelu nie była już chromowana).
Możesz wrzucić jakieś bliższe foto jak masz zrobione koła i piasty? Siedzenie sam tapicerowałeś czy zlecałeś? Mnie też czeka zrobienie siedzenia i nie mam jeszcze dobrego patentu jak zakuć te nity:/
Pozdrawiam,
Malowanie widzę całkiem całkiem. Z chromami jak uważasz, możesz poczekać na fundusze. O ile większość chromów to elementy łatwo dostępne i zawsze szybko możesz je wymontować i oddać do chromowani to w przypadku szklanek tylnych amortyzatorów i przednich lag no to jest trochę rozbierania (chociaż przednie lagi chyba masz całkiem całkiem stan). Na ocynk mógłbyś trochę znaleźć grosza i pociągnąć wszystkie śruby no i dźwignię hamulca (choć nie wiem czy w tym modelu nie była już chromowana).
Możesz wrzucić jakieś bliższe foto jak masz zrobione koła i piasty? Siedzenie sam tapicerowałeś czy zlecałeś? Mnie też czeka zrobienie siedzenia i nie mam jeszcze dobrego patentu jak zakuć te nity:/
Pozdrawiam,
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
No fotki są słabe i nie widać ale dźwignia hamulca jest ocynkowana ale wiadomo wżery były i tak już wyszło .Koła były zrobione na skróty bo nie czułem się na siłach żeby je szprychować czyli tylko wypiaskowałem i pomalowałem jakaś farbą do felg ale jak będziesz chciał to podeślę fotki . A co do siedzenia to tak sam robiłem wczoraj odciski na ręce mam do dzisiaj ale jako tako wyszło chociaż w jednym miejscu fałda się zrobiła mała
- andrew724
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-10-12, 19:42
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-64; simson s51
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
To słabo z tymi kołami zrobiłeś. Tylko nie mów że piasty też pomalowałeś? Tą dźwignię to widziałem już zamontowaną na tych gorszych fotkach i takie złudzenie miałem. Na tej wcześniejszej, którą wrzucił AudioBas z elementami ocynkowanymi, dźwignia wygląda nie najgorzej. Mogłeś wgnioty i wżery delikatnie przeszlifować przed ocynkiem.
Napisz tu lub jak wolisz na PW, jaki miałeś sposób na zaklepanie nitów w siedzeniu i w jaki sposób naciągałeś pokrowiec?
Napisz tu lub jak wolisz na PW, jaki miałeś sposób na zaklepanie nitów w siedzeniu i w jaki sposób naciągałeś pokrowiec?
- adam
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:38
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06-B1
Wsk 175
M21W2 - Lokalizacja: Kalisz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
No w końcu Wsk w 95 % skończona muszę kupić tylko nowe kolanko bo to strasznie szpeci i instalację nową zrobić ale to już pestka . Mam nadzieję że do końca roku uda mi się zrobić koła jak należy i chromy wtedy będzie wszystko tak jak ma być
P.S Co do tych nitów to zaciskałem je francuzem (kluczem) podkładałem tylko kawałek papieru żeby ich nie uszkodzić .
P.S Co do tych nitów to zaciskałem je francuzem (kluczem) podkładałem tylko kawałek papieru żeby ich nie uszkodzić .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-B1
No ładnie ładnie Brakuje loga na zbiorniku jak cholera, ale sam piszesz że nie skończone. Z nowym kolankiem będziesz miał dużo pieprzenia żeby je dopasować przyda się giętarka do rur
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości