Strona 1 z 1

M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-08, 14:10
autor: kielek
Witam, od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem zakupu wsk-i 125. Jakieś 2 tygodnie temu moje plany doszły do skutku. Motocykl jest prawie kompletny, wszystko oprócz baku jest odmalowane, brakuje dwóch drobiazgów ale myśle że łatwo zdobędę, chromy ma pomalowane w czarny mat, części fabrycznie malowane na "młotkowy" kolor równierz . Planuje wpierw zrobić go żeby działał poprawnie, zarejestrować, a następną zimą nowy lakier i chromy. Niestety jakoś nie mogłem trafić z aparatem do garażu, a jak już się udało to w aparacie padły baterie, i foty mam tylko po rozbiórce i to robione kalkulatorem.

Obrazek

Obrazek

ObrazekTakie kraniki były montowane w tym modelu? Wszędzie na fotach są odkręcane z odstojnikiem.

Obrazek Siodło

Obrazek Swierzo po rozpołowieniu

Obrazek

Obrazek To się walało w skrzyni biegów

Obrazek Ale tu braków nie widać, tylko jedno koło zębate zardzewiałe, jakby założone jakieś tam walające się po szopie 8/

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 07:56
autor: andrew724
Miło widzieć kolejną 64 na forum. Zima to dobry czas na remont, tylko zabierz się za niego szybko żeby zdążyć do wiosny:D Masz papiery do tego motoru?

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 11:19
autor: Łukasz S.
Kranik jak najbardziej OK :) Powodzenia w renowacji!

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 14:48
autor: kielek
Z papierów mam książkę gwarancyjną i umowę, także nie jest idalnie, ale tragedii też nie ma. Na umowie jest nr rejestracji, ale motocykl był wyrejestrowany chyba w latach 80-tych i blachy nie ma. Mieszkam w dużym mieście, także jazda bez rejestracji nie wchodzi w gre. To czy zdąże do wiosny z remontem i rejestracją, zależy tylko i wyłącznie od funduszy. Szkoda że nie mam foty jak ją przywoziłem, po odkręceniu koła, błotnika, kierownicy, baku i podnóżków udało się ją zmieścić do Astry F sedan ;D .
Jak sprawdzić czy cewka zapłonowa i te dwie od ładowana są sprawne? Mam miernik elektroniczny, i wszystko jest rozebrane. Cienki jestem z elektrycznych spraw, iskry nie było, ale przy rozbiórce zauważyłem że fajka byłą na tyle uszkodzona że mogła być tego przyczyną.

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 15:00
autor: Łukasz S.
Podeślij mi na PW numer ramy Twojej wski, okeja?

Jeżeli jest to rzeczywiście rok 1965 to masz nieoryginalny silnik.

Cewki to loteria, najlepiej sprawdzać na moto, gdy wszystkie elementy zapłonowe są sprawne.

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 16:12
autor: kielek
Poszło PW.


To mam zagwozdkę, kupić nowy silnik odpowiadający rocznikowi , albo remontować ten :-/ .

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 17:35
autor: pawel15
kielek pisze:To mam zagwozdkę, kupić nowy silnik odpowiadający rocznikowi , albo remontować ten :-/ .
Silnik fabrycznie nowy z lat '60? Osobiście nigdy takiego nie widziałem. Co innego silnik z lat '80... Chyba będziesz musiał się zdecydować na remont.

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-09, 22:17
autor: Łukasz S.
Koledze chodziło, że nowy w sensie inny ( oryginalny) :)

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-10, 13:38
autor: kielek
Łukasz S. pisze:Koledze chodziło, że nowy w sensie inny ( oryginalny) :)
dokładnie

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-16, 01:47
autor: kielek
Jest już nowy stary silnik odpowiadający temu rocznikowi :D, niestety nie mam chwilowo czasu żeby się nim zająć.

Re: M06-64 z 1965 roku

: 2012-11-16, 10:01
autor: Łukasz S.
To dobrze :) Działaj, działaj, jak będziesz jeszcze chciał o coś zapytać to dawaj na PW :)