WSK 125 M06 B1 1967rok

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: zmyngut » 2016-04-05, 20:40

To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót ;D

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: miuosh1 » 2016-04-05, 21:41

zmyngut pisze:To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót ;D
Króciec zamontowany tak tylko chwilowo, on musi być przekrecony na bok :p w sensie , że silnik jest z młodszego ? Czy co ?:D bo numery są chyba z 73/74 ; p

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: miuosh1 » 2016-04-05, 21:44

sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)

sbanys
Posty: 1156
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: sbanys » 2016-04-05, 21:46

Takie podnóżki były w modelu Z i M150.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: Sarmat » 2016-04-05, 22:48

Według informacji z jednego z działów gdzie są opisane poszczególne modele, to niby B1 "odzyskało" regulacje podnóżka kierowcy. Ja u siebie mam prosty i też zastanawiałem się czy jest ok

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: miuosh1 » 2016-04-06, 15:11

Dziś zabrałem się za odpalanie wieśki , ale mam taki problem , że odpala na chwile i gaśnie , pokręciłem trochę zapłonem ale nie przynosi to efektów iskra jest jak siemasz :/ Jeśli paliwo caly czas kapie z gaźnika od strony filtra powietrza to normalne ?

sbanys
Posty: 1156
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: sbanys » 2016-04-06, 20:04

miuosh1 pisze:
sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycję :-D
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

Post autor: miuosh1 » 2016-04-07, 14:57

sbanys pisze:
miuosh1 pisze:
sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycję :-D
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Ojj faktycznie widać prosty pręt, aczkolwiek mój znajomy tokarz ma w 100% oryginalną wsk b1 i też ma takie nóżki kierowcy jak moje :lol:

Ale wszyscy wiemy jak to było w fabryce ... wrzucali co akurat mieli :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości