Strona 6 z 6

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-05, 20:40
autor: zmyngut
To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót ;D

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-05, 21:41
autor: miuosh1
zmyngut pisze:To co widać na ostatnim zdjęciu (i nie tylko)- chodzi o gaźnik. Czy króciec to tam masz poprawnie zamocowany? Popatrz jak wychodzi wylot z filtra powietrza i wlot do gaźnika. Z tymi nr na prawym karterze to chyba już nie w tym roczniku. Tak to mniót ;D
Króciec zamontowany tak tylko chwilowo, on musi być przekrecony na bok :p w sensie , że silnik jest z młodszego ? Czy co ?:D bo numery są chyba z 73/74 ; p

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-05, 21:44
autor: miuosh1
sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-05, 21:46
autor: sbanys
Takie podnóżki były w modelu Z i M150.

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-05, 22:48
autor: Sarmat
Według informacji z jednego z działów gdzie są opisane poszczególne modele, to niby B1 "odzyskało" regulacje podnóżka kierowcy. Ja u siebie mam prosty i też zastanawiałem się czy jest ok

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-06, 15:11
autor: miuosh1
Dziś zabrałem się za odpalanie wieśki , ale mam taki problem , że odpala na chwile i gaśnie , pokręciłem trochę zapłonem ale nie przynosi to efektów iskra jest jak siemasz :/ Jeśli paliwo caly czas kapie z gaźnika od strony filtra powietrza to normalne ?

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-06, 20:04
autor: sbanys
miuosh1 pisze:
sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycję :-D
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.

Re: WSK 125 M06 B1 1967rok

: 2016-04-07, 14:57
autor: miuosh1
sbanys pisze:
miuosh1 pisze:
sbanys pisze:Tak przeglądam sobie te zdjęcia i wydaje mi się że silnik to masz nieoryginalny.
W tym roczniku numery były na karterze od strony magneta.
Podnóżek kierowcy też nieoryginalny powinien być prosty pręt.
W tym roczniku były dwa silniki juz montowane to przejściówka z tego co pamiętam ;) a co do podnóżków to nie jestem pewny ale jak szukałem ich to wszedzi pisali, ze muszą takie być ;)
Wskaż tych heretyków zrobimy im motoryzacyjną inkwizycję :-D
Jak sprawdzisz w katalogu części zamiennych to masz czarno na białym, że był pręt prosty.
Ojj faktycznie widać prosty pręt, aczkolwiek mój znajomy tokarz ma w 100% oryginalną wsk b1 i też ma takie nóżki kierowcy jak moje :lol:

Ale wszyscy wiemy jak to było w fabryce ... wrzucali co akurat mieli :D