Strona 1 z 5

WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-06, 09:31
autor: Sarmat
Bry.



Mój pierwszy post więc witam, jestem Patryk, lat 16 z okolic Tomaszowa Lubelskiego Posiadam na stanie WSK 125 M06 B1, stała z dziesięć lat pod szopą, trochę czyszczenia i zapaliła normalnie z kopa Obecnie zastanawiam się czy jest sens ją odrestaurować i zarejestrować na żółte blachy (brak jakichkolwiek dokumentów, ale właściciel żyje) i używać jej np. do jeżdżenia w pole, na imprezę czy do roboty



Stan silnika oceniam na dobry, rozpoławiać nie trzeba, ino trza wyczyścić zbiornik bo zapycha gaźnik i dupa zbita. Poza tym rama, siedzenie, instalacja elektryczna i w ogóle wszystko co na zewnątrz do wymiany i dlatego zastanawiam się czy jest sens.

Poza tym mam pytania.

1. Gdzie można dostać dobry, najlepiej oryginalny pływak? Stary pogięty ale w przeciwieństwie do nowych jako tako domyka dopływ paliwa, te nowe już mało koniecznie

2. Czym czyścić bak? Póki co próbowałem octem, pozostał osad który przechodzi przez filtr i zapycha dyszę toteż muszę znaleźć sposób by go wyczyścić.

3. Mam wrażenie, że WSK za dużo pali. W dodatku guma od filtra powietrza jest zalana benzyną... Mam rozumieć, że motór dostaje za dużo paliwa? Jak to naprawić?

4. Ile litrów farby trzeba kupić by pomalować mój motórek? Chodzi o całą ramę ze zbiornikiem, błotnikami

i tłumikiem łącznie (chciałbym też takie złote paski na osłonach gaźnika, chyba wiadomo o co chodzi ). Jest sens malować lekko podrdzewiały cylinder?

5. Jak pozbyć się starego lakieru?

6. Jeżeli ma ktoś siedzenie z blachą to pisać


Aha, i wybaczcie, ale z moją mechaniką jest tak sobie


Pozdrawiam

PS.: Zdjęcia dam potem

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 09:37
autor: lesmann
Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi :)

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 10:29
autor: Sebastian440
Potrafisz czytać i rozumować ?

Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 10:38
autor: gabste
Kolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 15:23
autor: Sarmat
Sebastian440 pisze:Potrafisz czytać i rozumować ?

Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Wybacz, myślałem, że zakaz stary i malo aktualny bo widzialem nowe wątki które nie były karane. Jeżeli można, to proszę dać do odpowiedniego dzialu
lesmann pisze:Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi :)
Foty mam ale na odnisniki za duże, jak pomniejsze to wrzucę ;)
Kolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).
Dopiero co bylem w WK i już wiem wsio na temat rejestracji :)

Jedyny problem mam z pytaniem nr. 1 i 6 i tu proszę wszystkich co mają i mogą sprzedać

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 16:24
autor: gabste
Pływaki dzisiejszej produkcji nie sa najgorsze wiec mozesz smialo brac chyba ze zalezy ci na oryginale to prosze bardzo:
http://allegro.pl/nowy-plywak-gaznika-g ... 71315.html

Jeśli chodzi o siedzenie to gorsza sprawa rzadko kiedy sa w ladnym stanie za rozsądne pieniądze na allegro.Jesli masz kase to prosze bardzo:
http://allegro.pl/wsk-m06-b1-wfm-shl-si ... 59987.html

http://allegro.pl/siedzenie-wsk-i3675516857.html

P.s zapodaj fotki

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 17:45
autor: Kamko94
O widzę że koloega z moich okolic. W Tomaszowie masz dobrze bo rejestrują wszystko, nie to co u mnie.

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 18:46
autor: Marek.K
jakbyś podął chocby rok i fotki to by było można coś powiedzieć a tak, magicznej kuli jak ten od komara nie mamy

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 19:50
autor: Sarmat
Rok 69

Fotki zapodam jak naprawią mi komputer ponieważ obecnie rozmiar zdjęć za duży i do załączników nie wejdzie a regulaminu łamać nie będę

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-06, 23:22
autor: Sarmat
Udało mi się załączyć zdjęcia. Baku nie ma bo łatany. Nie ma blachy pod siedzenie i jest problem z obiema zębatkami od łancucha (w jednym zostało reszta gwinta a druga wypada z koła, strach jeździć :P)

Swoją drogą, jak usunąć wszelakie wgniecenia przed malowaniem? Prawdopodobnie będzie to wsio piaskowane plus malowane proszkiem. Mam nadzieję zmieścić się w okolicy 350 zł :)

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-07, 21:46
autor: Sarmat
Dobra, chciałbym się poradzić użytkowników wueski.pl o kupno zbiornika :)

Wybrałem trzy opcje:
http://tablica.pl/oferta/bak-zbiornik-p ... 89d6210356
http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-wsk-1 ... 80145.html
http://allegro.pl/wsk-wfm-shl-zbiornik- ... 27547.html

Sęk w tym który wybrać ;/
Pierwsze dwa poszłyby do piaskowania i malowania, ew. zalewania fosolem jak zajdzie potrzeba a trzeci z kolei już raczej nie musi tego odbywać. Proszę o pomoc, nie potrzebna mi dodatkowa robota i wybulone pieniądze za bubel

Pozdawiam

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-07, 21:58
autor: gabste

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

: 2013-11-07, 22:13
autor: Sarmat
Ło Jezu, jeszcze oryginalny, wczesnej produkcji kranik :o

Po kupnie takiego zbiornika trzeba było by piaskować a potem malować, w przeciwieństwie do poprzedników trzeba dopłacić.

Naprawdę opłaca się bardziej niz tamte?

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-08, 09:24
autor: gabste
podesłałem ci go bo mało ma wgnieceń a kranik zawsze możesz opchnąć. A te co ty podesłałeś to nie musisz malować?

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-16, 13:25
autor: Sarmat
Zbiornik i parę innych gratów właśnie leci :D

Wsio rozebrane na części pierwsze. I tu dwa pytania:
1. Pod kierownicą znajdują się miski ze śrutem. Śrut albo całe miski ze śrutem są do kupienia? Jak tak to proszę o link.
2. Jak wymyć całą ramę przed piaskowaniem? Wszędzie rdza, smar i ziemia. Ropą? A może druciakiem i wodą?

Pozdr

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-16, 15:07
autor: gabste
ad.1. są do kupienia -forum nie jest wróżka nie spełnia życzeń trochu własnej inicjatywy- poszukaj na allegro
ad.2. nie czyści się elementów do piaskowania(przynajmniej tam gdzie ja oddawałem), zapytaj się zakładu do którego bedziesz oddawał części

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-16, 15:13
autor: grack
ad 1. nie szukaj "śrutu" tylko łożysk główki ramy, ewentualnie misek i kulek łożyskowych :)

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-16, 16:49
autor: Sarmat
Dzięki :-) Mam na allegro po 50 zł, ale najpierw piaskowanie a potem pomyślimy nad innymi bzdetami :D

Wstawiam też trzy zdjęcia z rozebranej ramy którą nieco przeczyściłem ;)

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-17, 19:46
autor: gabste
ściągnij tabliczke przed piaskowaniem ;)

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

: 2013-11-17, 23:19
autor: Sarmat
Chyba będę tarł bo koleś sobie liczy 250 zł za cały motor a tak będę miał co robić na feriach :P

Do piaskowania oddam cylinder, felgi i chyba oslony gaźnika. Swoją drogą, wszystkie śruby i szprychy dać do cynkowania? Szkielkować tylko silnik? Poza tym chyba kartery do wymiany bo olej chyba wycieka. Się zresztą zobaczy :)