WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: fuel123 » 2013-11-26, 08:36

miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom :P
U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2013-11-26, 16:24

fuel123 pisze:
miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom :P
U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.
Tak ważne, że nie skasowali mnie zbyt mocno .

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-12-07, 16:03

Witam :)

Praca idzie powoli, ale idzie :)

Miejscowy lakiernik chce wziąć za całe malowanie podkładami i akrylem, około 300 zł, aczkolwiek to głównie cena farb tam jest. Po takim usłyszeniu zastanawiam się nad ofertą Tomka. Ktoś malował tam u niego? Farba proszkowa, ktoś poleca?

Druga sprawa to regeneracja klaksonu i stacyjki. Z tym drugim poszło łatwo, aczkolwiek nie wiem jak go wyczyścić na zewnątrz. Zdjęcia w załącznika. Papierem ściernym?

Ostatnie to amortyzatory. Z przednich powykręcałem śruby (góra i dół), sprężyny i spuściłem olej. Jak mam dalej postąpić by oderwać je od lag?
Co do tylnych to nie mam w ogóle pomysłu. Any ideas?

Z góry dzięki i pozdr :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-12-13, 18:42

http://youtu.be/rBvC2Wd-Jfw (wklejam bo jakoś mam na to ochotę :D)

Prace idą do przodu :)
Dzisiaj porozbierałem już niemal wszystko (poza kołami, ale to jutro). Wszystko już posegregowane, martwi mnie tylko jak wygląda ocynk? I co tam dać? Wajcha od skrzyni biegów ocynk czy chrom? Poza tym, bak, boczki i błotniki do szpachli i akrylu, reszta proszek :) Wklejam fotki na pokrzepienie serc :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2013-12-13, 20:53

Korki lag wrzuć w chrom :D A same lagi o ile się nie mylę to nie ocynk lecz chrom techniczny ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Savier » 2013-12-13, 22:06

Lagi nieruchome nic na sobie nie miały ;-).
Poszperaj po innych tematach i od razu będziesz wiedział co i jak robić :D

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: fuel123 » 2013-12-18, 15:11

Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.

Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view

Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.

A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.

A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2013-12-18, 17:40

fuel123 pisze:Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.

Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view

Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.

A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.

A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.

Zgadzam się z kolegą :D

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-18, 23:43

Co to za element który zaznaczyłem na zdjęciu??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: peter125-175 » 2013-12-19, 00:03

Uchwyt pasażera ;) .

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-19, 00:09

Dopiero jak prześledziłem fotki to zauważyłem ten uchwyt. U mnie go nie było. Uchwyt służył też zapewne do stawiania motoru na stopce centralnej.
Mógłby ktoś zwymiarować ten uchwyt? Dorobie go z nierdzewki.

Awatar użytkownika
fuel123
Posty: 123
Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: fuel123 » 2013-12-19, 14:15

Najbliżej w święta mogę to uczynić.

Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-19, 16:53

A wiec czekał będę niecierpliwe na ten czyn twój zacny :).

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2013-12-19, 19:38

Przyłączam się do prośby Barcuza :D

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: peter125-175 » 2013-12-20, 20:38

Postaram się jutro podać wymiary bo mam taki uchwyt ;) .


Awatar użytkownika
Baracuzzz
Posty: 86
Rejestracja: 2013-10-16, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
SHL 175
Komar 3
Fazer '03 600
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Baracuzzz » 2013-12-21, 18:05

Wielkie dzięki :)

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-12-28, 17:26

Praca idzie powoli do przodu, kasa na malowanie niby jest, ale chyba się wstrzymam na rzecz chromowania :D

Nie wiem czy jest sens rozpieprzać tylne amortyzatory, z tego co widzę to już wypracowane i zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe.

Aha i przygotowując rzeczy do mycia, zamyślałem się nad lampą. Prostować i spawać? To samo z filtrem, jakoś się wgniótł do środka. Jakieś pomysły?

Pozdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: peter125-175 » 2013-12-29, 18:04

Nie opłaca się tego naprawiać.Takie części kupisz za grosze ;) .

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2013-12-29, 19:34

Lampa nadaje się tylko na złom ;P

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości