WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-01-25, 22:03

Dźiń bry.

Na początku wklejam jako taki klimatyczny filmik :D http://youtu.be/R2XfYp6i_fE?t=29s

Potem zabieram się do rzeczy.

1. Kompletowania części czas niemal zakończyć, pozostały tylko ważniejsze części do silnika więc w zasadzie motocykl jest już gotowy do malowania.
2.
IMG_20140118_104403.jpg
IMG_20140118_104410.jpg
IMG_20140118_104417.jpg
IMG_20140118_104426.jpg
IMG_20140125_165924.jpg
IMG_20140125_165943.jpg
IMG_20140125_165953.jpg
IMG_20140125_170006.jpg
IMG_20140125_170032.jpg
IMG_20140125_170048.jpg
Silnik rozbieram w domu, czekam tylko na kumpla co pożyczy przedmioty niezbędne do rozpoławiania. Swoją drogą, co robić z siedzeniem? Dziury wypełniać pianką czy nie ma się co bawić? :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Szymon_1998 » 2014-01-25, 22:17

Kup nową. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-01-26, 18:00

Duża będzie różnica w jeździe? Bo obecnie kasy mam na styk, więc nie wiem czy robić

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Szymon_1998 » 2014-01-26, 18:44

Wiadomo co nowe to nowe.Polecam tą z allegro za 99zł. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: peter125-175 » 2014-01-26, 19:36

Tą gąbkę da się zrobić.Nie ma tak strasznie ubytków.Robiłem gorsze i nie czuć różnicy ;) .

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-01-28, 18:59

I oto główny gwóźdź programu, Pan silnik, powitajcie go brawami!
IMG_20140128_162850.jpg
IMG_20140128_162844.jpg
Trybiki ze skrzyni do wymiany, łożyska i wał co ciekawe w świetnym stanie i toteż im odpuszczę ;)
Póki co jednak niech leży, niech zima puści to weźmiemy się dalej do roboty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: ozi » 2014-01-28, 21:10

robiąc remont odpuszczasz łozyskom? wał potrafie zrozumieć ale łożyska? radze wymienić

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2014-01-28, 21:27

Dokładnie jak kolega wyżej mówi , wymień łożyska to koszt kilku złotych a masz gwarancję dłuższego użytkowania silnika :P

Awatar użytkownika
marian6666
Posty: 120
Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang
Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: marian6666 » 2014-01-28, 21:44

Skrzynia w trójce Ci sie rozleciała?? MIałem kilka wuesek i w zadnej nic sie z nia nie działo, a lekko nie miały:P
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-01-29, 10:30

marian6666 pisze:Skrzynia w trójce Ci sie rozleciała?? MIałem kilka wuesek i w zadnej nic sie z nia nie działo, a lekko nie miały:P
Trójka wyskakuje i trza porobić.

Co do łożysk, to były wymieniane i te są w świetnym stanie. Ino simmeringi do wymiany. O skrzyni nie wspominam :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: AudioBas » 2014-01-29, 14:33

Łożyska wymień i wklej je na klej Locittle z tego co widzę, miałeś punktowane gniazda...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-03-18, 15:56

Witam

Obecnie cała rama jest w malowaniu u Tomkka i teraz jest ciepło, toteż wziąłem się za silnik, ale tam muszę zmienić wodzik ale z ludźmi z tablicy różnie bywa i muszę sobie radzić i próbować szukać na własną rękę.

Mam też kilka pytań co do silnika i gaźnika ponieważ znalezione info jest mało dokładne i muszę załatwić info od doświadczonych majstrów :zawstydzony:

1. Co do podkładek to: jedna jest w sprzęgle - tulejka - ściana (tj. karter) - później podkładka na wałku głównym od wewnątrz - a na końcu musi być pod wałkiem zdawczym i za wałkiem też od wewnątrz? Dobrze myślę?
2. Co do gaźnika to niestety do gardziela dość ciężko wchodzi przepsutnica, trzeba użyć siły by ją wsadzić całą, nieczęsto po prostu użyć młotka. Co o tym myślicie? Wymienić?
3. Mam ryskę na dnie cylka od samego dna aż po kanał wydechowy. Dać do szlifu? Głębokość to gdzieś z 0,5mm

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Savier » 2014-03-18, 18:55

Obejrzyj dokładnie ten gaźnik, może ma gdzieś zadzior czy coś. Jeśli nie to może to ścisnąl ktoś... Wsadź inną przepustnicę dla testu.

Awatar użytkownika
miuosh1
Posty: 216
Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
Lokalizacja: Krępsko
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: miuosh1 » 2014-03-18, 21:48

Cylinder oddaj do szlifu zdecydowanie :P

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: AndrzejJ » 2014-03-18, 22:45

Niedługo będę składał rowera, to mogę porobić zdjęcia.

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 221
Rejestracja: 2012-03-29, 00:47
Moje maszyny: WSK 125 Gil
WSK 175 Kobuz i trzy tygrysy Bengalskie
Lokalizacja: Boska Wola
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Kermit » 2014-03-23, 15:22

Remont bez wymiany łożysk? To jakieś żarty? Nawet jeśli silnik nie przejechał ani jednego kilometra a był rozbierany ponownie to łożyska powinno się wymienić :roll:

gert
Posty: 103
Rejestracja: 2013-05-16, 11:38
GG: 0
Moje maszyny: Junak M10, WSK M06, M06-64, M06-B3, IŻ49, DKW125 RT.
Lokalizacja: Kraków, Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: gert » 2014-05-05, 03:41

Potwierdzam! :P

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-05-05, 14:40

Mam pytanie co do dekli silnika - pokażę zdjęcia z cudzego hostungu bo te z załączników są po prostu za małe by coś dojrzeć.
http://zapodaj.net/db065a6b9fc66.jpg.html
http://zapodaj.net/2d549af1efdfa.jpg.html
http://zapodaj.net/a643fbbdb73cd.jpg.html

Co o tym sądzicie? Papierkiem ściernym aż do "pupy niemowlaka?"

Aha, zdjęcia z prac niebawem :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Savier » 2014-05-05, 15:02

tak jest :-) im lepszy efekt przed tym lepszy po!

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2014-07-11, 15:15

Hej

To znowu ja :) Wczoraj wykonałem szparunki, dziękuje wszystkim którzy się przyczynili do ich powstania a w szczególności Savierowi.
http://zapodaj.net/4203566f16953.jpg.html
http://zapodaj.net/e26cdb29288cb.jpg.html
http://zapodaj.net/423b7cb8e2180.jpg.html
Pozostaje tylko pytanie, jak usunąć te plamy po kleju nie niszcząc lakieru?


No i drugie pytanie, potrzebuję człowieka który złożyłby mi amortyzatory tylne. Nie chodzi o zbyt skomplikowaność ale o co innego, szczegóły na priv ;-)

Pozdrawiam

Zdjęcia dodajemy poprzez załączniki na forum, proszę zmienić. Tomekk

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości