Strona 3 z 5
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-11-26, 08:36
autor: fuel123
miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom
U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-11-26, 16:24
autor: miuosh1
fuel123 pisze:miuosh1 pisze:Nie wiem możliwe , chociaż z początku same chromy wycenili mi właśnie na tyle a o ocynkach zacząłem rozmawiać dopiero dziś wycenił mi to na spontanie ale odżałuję z racji nie wielkiej ceny za chrom
U jednego gościa robisz,więc łączna cena spoko. Co innego gdyby tylko za ocynk tyle zaśpiewali bez zlecenia chromów.
Tak ważne, że nie skasowali mnie zbyt mocno .
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-07, 16:03
autor: Sarmat
Witam
Praca idzie powoli, ale idzie
Miejscowy lakiernik chce wziąć za całe malowanie podkładami i akrylem, około 300 zł, aczkolwiek to głównie cena farb tam jest. Po takim usłyszeniu zastanawiam się nad ofertą Tomka. Ktoś malował tam u niego? Farba proszkowa, ktoś poleca?
Druga sprawa to regeneracja klaksonu i stacyjki. Z tym drugim poszło łatwo, aczkolwiek nie wiem jak go wyczyścić na zewnątrz. Zdjęcia w załącznika. Papierem ściernym?
Ostatnie to amortyzatory. Z przednich powykręcałem śruby (góra i dół), sprężyny i spuściłem olej. Jak mam dalej postąpić by oderwać je od lag?
Co do tylnych to nie mam w ogóle pomysłu. Any ideas?
Z góry dzięki i pozdr
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-13, 18:42
autor: Sarmat
http://youtu.be/rBvC2Wd-Jfw (wklejam bo jakoś mam na to ochotę
)
Prace idą do przodu
Dzisiaj porozbierałem już niemal wszystko (poza kołami, ale to jutro). Wszystko już posegregowane, martwi mnie tylko jak wygląda ocynk? I co tam dać? Wajcha od skrzyni biegów ocynk czy chrom? Poza tym, bak, boczki i błotniki do szpachli i akrylu, reszta proszek
Wklejam fotki na pokrzepienie serc
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-13, 20:53
autor: miuosh1
Korki lag wrzuć w chrom
A same lagi o ile się nie mylę to nie ocynk lecz chrom techniczny ?
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-13, 22:06
autor: Savier
Lagi nieruchome nic na sobie nie miały
.
Poszperaj po innych tematach i od razu będziesz wiedział co i jak robić
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-18, 15:11
autor: fuel123
Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.
Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view
Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.
A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.
A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-18, 17:40
autor: miuosh1
fuel123 pisze:Co do klaksonu bierzesz papier i jedziesz.
Co do chromu. Ja dałem te graty, posiadacze B1-nek zgodzą się ze mną.
download/file.php?id=26224&mode=view
Dorzuciłem ponadto kratkę od klaksony. W tym roku już nie ale na przyszłą jesień daję w chrom obsady linek, dekielek maskujący przykręcany do zębatki, korek wlewu oleju silnikowego, nakrętkę i śrubę regulacji sprzęgła. Myślę nad osłoną stacyjki i ramką licznika.
A w ocynk wsadź wszystko co nie widać i widać a co nie chromujesz - Sprężyny, podkładki, podnóżki, tuleje w kołach, napinacze łańcucha, dźwigienki hamulców, rozpieraki, etc.
A główna podpowiedź już padła, czytaj, czytaj, czytaj posty tych co zmontowali swoje motorki.
Zgadzam się z kolegą
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-18, 23:43
autor: Baracuzzz
Co to za element który zaznaczyłem na zdjęciu??
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-19, 00:03
autor: peter125-175
Uchwyt pasażera
.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-19, 00:09
autor: Baracuzzz
Dopiero jak prześledziłem fotki to zauważyłem ten uchwyt. U mnie go nie było. Uchwyt służył też zapewne do stawiania motoru na stopce centralnej.
Mógłby ktoś zwymiarować ten uchwyt? Dorobie go z nierdzewki.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-19, 14:15
autor: fuel123
Najbliżej w święta mogę to uczynić.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-19, 16:53
autor: Baracuzzz
A wiec czekał będę niecierpliwe na ten czyn twój zacny
.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-19, 19:38
autor: miuosh1
Przyłączam się do prośby Barcuza
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-20, 20:38
autor: peter125-175
Postaram się jutro podać wymiary bo mam taki uchwyt
.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-21, 17:19
autor: peter125-175
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-21, 18:05
autor: Baracuzzz
Wielkie dzięki
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-28, 17:26
autor: Sarmat
Praca idzie powoli do przodu, kasa na malowanie niby jest, ale chyba się wstrzymam na rzecz chromowania
Nie wiem czy jest sens rozpieprzać tylne amortyzatory, z tego co widzę to już wypracowane i zastanawiam się czy nie lepiej kupić nowe.
Aha i przygotowując rzeczy do mycia, zamyślałem się nad lampą. Prostować i spawać? To samo z filtrem, jakoś się wgniótł do środka. Jakieś pomysły?
Pozdr
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-29, 18:04
autor: peter125-175
Nie opłaca się tego naprawiać.Takie części kupisz za grosze
.
Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna
: 2013-12-29, 19:34
autor: miuosh1
Lampa nadaje się tylko na złom ;P