Strona 1 z 1

WSK M06 Z2 1960r

: 2013-11-19, 01:03
autor: M06
Witam
Jestem nowy na tym forum więc pozdrawiam na początek wszystkich tu obecnych.
Zakupiłem coś takiego co widzicie na zdjęciach. Zakup był całkowicie przypadkowy i spontaniczny ale było warto. Jechała sobie wraz z Kadetem na przyczepce na złom. Nie mogłem ich tak zostawić. Nie podejrzewałbym że moje auto zmieści tą ramę i komara.
A teraz do rzeczy. Motocykle nie są moją mocną stroną więc liczę na pomoc. Szukam brakujących części używanych lub obecnie produkowanych zamienników. Co warto kupić nowego i gdzie. Jeżeli ktoś posiada jakieś części proszę o zdjęcia najlepiej tutaj, ponieważ wizualnie jeszcze nie odróżniam wszystkich pasujących do niej a tak z waszą pomocą będę pewny tego co kupuję. Widziałem na Allegro 19" obręcze kół, jaką powinny mieć szerokość ? Widziałem też nowe wiązki, czy warto taką kupić. Który tłumik od p.Hartmanna pasuje do Z2.
Teraz fotki

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2013-11-19, 01:47
autor: Tomasz
Bardzo fajne trafienie. Co do tłumika to może sam do niego zadwoń i porozmawiaj.Co do części na aledrogo to musisz polować , i to niekiedy całymi miesiącami ale to tylko dodaje smaczku.
Pozdrawiam T.

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2013-11-30, 02:54
autor: tomasz87
Witamj !
Fajny sprzęcik przygarnąłeś. Co do braków tak na szybko:
-manetka gazu,rączki, klamka hamulca
-licznik z napisem "WSK" do 100km/h
-zaokrąglona chromowana ramka reflektora,odbłyśnik, kluczyk
-klakson
-przykręcana zaślepka na śrubę mocowania baku z napisem "WSK"
-chromowany korek baku
-kranik (dość specyficzny)
-Przedni błotnik.... tu będziesz miał 2 opcje. Zostawić przenie lagi jakie masz (oryginalne z tego modelu b. rzadkie) i szukać pod nie błotnika (co Ci się raczej nie uda w przeciągu najbliższych kilku lat) Lub wstawić lagi z błotnikiem z nowszych Z2.
-koła 19" na pełnych bębnach z 5 żeberkami (również życzę powodzenia :-) )
-Tylne "podpory" błotnika u Ciebie są z płaskiej blach z modelu L a powinny być z ruki (nie wiem czy wiesz o co mi chodzi)
-no i silnik z zaokrąglonymi karterami pod cylindrem
-tłumik standardowy z b3 najlepiej w chromie
-krótką osłonę łańcucha z półokrągłym wycięciem na nr silnika

Co do części najpierw zdobądź całą blacharkę,koła i silnik i jak już będziesz miał motorek kompletny zacznij się zastanawiać nad duperelami typu instalacja elektryczna czy kolor nakrętek na wentyle. Na obecnym etapie nie kupujesz NIC nowego do wsk.
Zerknij moją zetkę może coś Cie się rozjaśni.

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2013-12-16, 00:37
autor: M06
Witam
Dzięki za wskazówki. Te wsporniki o których piszesz to raczej takie jak powinny być, rurkowe tylko pomalowane farbą.
Przeglądałem twój temat i powiem ci że bardzo dobrze zrobiłeś że nie malowałeś swojej zki. Za to duży plus, drugi dla Twojej dziewczyny za odwagę. A silnik to już widzę, masz opanowany do perfekcji. Pozdrawiam

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2018-09-11, 01:14
autor: M06
Po czterech latach poszukiwań udało mi się kupić przedni błotnik. I w dodatku nie używany i w oryginalnym lakierze.

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2018-10-18, 20:47
autor: M06
Kupię koła 19" do Z2 z napędem licznika z tylnego koła. Byłby wtedy jakiś większy przełom w odbudowie tej padliny. A to błotnik o którym wspominałem w poprzednim poście.

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2018-10-18, 21:02
autor: sbanys

Re: WSK M06 Z2 1960r

: 2018-10-19, 20:10
autor: tomasz87
Błotnik super nie niszcz go nowym lakierem. Ja szukam takiego tylko z innym mocowaniem jak w starszych wfm.