WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-04-25, 20:34

Czy przy montażu nowych łożysk należy stosować klej do łożysk, ponieważ z tego co słyszę były kiedyś wklejane.
Czy w przypadku nowych łożysk, a są one zamknięte, należy wówczas na łożyska nakładać towot/smar i uszczelki filcowe?

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: Sarmat » 2016-04-26, 00:18

1. Jeżeli łożysko nie wchodzi ciasno to na klej. Punktować chyba nie ma już sensu w dobie istnienia właśnie kleju :D
2. Łożyska kryte są już wewnątrz nasmarowane, jeżeli jednak chcesz je wsadzić w silnik to polecam odkryć by miały smarowanie z oleju. W kołach np. już takiej potrzeby nie ma, chociaż niektórzy uważają, że fabrycznie mało smarują, ale to jak kto tam lubi.

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-10-20, 22:34

Dziś odebrałem części - szparunki super wyszły ;-) logo jak dla mnie rewelacja ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: Savier » 2016-10-20, 22:46

Wygląda spoko, ale ja to bym się jednak trochę przyczepił do grubości szparunku i zgrzewu na zbiorniku :D

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: sbanys » 2016-10-21, 07:58

Logo nie do końca zgodne z oryginałem.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: Adam_Ga » 2016-10-21, 08:45

Hej widać że dobrze i dokładnie zrobione. Jednak tak jak koledzy już napisali szparunki i logo "prawie" takie jak powinno być. Najważniejsze że tobie się podoba.
Jedyny bubel moim zdaniem to ten zgrzew na zbiorniku :-?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-10-22, 00:39

Sprawa logo mnie zaintrygowała. Z informacji jakie otrzymałem kolorystyka jest właściwa, a rozmiar to już na 100%
Posiadam jeszcze zdjęcie logo jakie było przed renowacją - sam oglądałem dokładnie. Były tam ślady/pozostałości kolorów w danych miejscach, całkowicie się nie utleniło.
Znalazłem wówczas jeszcze film z tym samym modelem motocykla (3:20 jest M06-64 w oryginale)
https://www.youtube.com/watch?v=ao64JWIGMIo
i kolorystyka się zgadzała.
Co do grubości szparunku zgadzam się, chyba w oryginale jest cieńsze, ale tak również jest ładnie, nie jest przesadzone moim zdaniem. Zgrzew na zbiorniku to już zupełnie ciekawostka - faktycznie nie było go w ogóle przedtem widać ;-) nie zwróciłem na to uwagi, widocznie grubsza warstwa lakieru była w oryginale ;-) dzięki za opinie!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
[Łukasz]
Posty: 49
Rejestracja: 2015-11-06, 20:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970
Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: [Łukasz] » 2016-10-22, 01:59

Moim zdaniem wygląda ***zajeb***. Myślicie, że jak je malowali w fabryce w tamtych czasach to wszystkie szparunki i loga były idealnie równe i malowane precyzyjnie co do milimetra w tym samym miejscu? Nie sądzę.
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: sbanys » 2016-10-22, 09:40

Co do szparunków to były wykonywane ręcznie i przez różne osoby. Każdy miał swój styl i wypracowane ruchy więc nie ma identycznnie wykonanych lini.
Co do loga to były to kalkomanie wiec powinny być jednakowe.
Logo ma mojej M150 wygląda jak na zdjęciu pierwszym, na starej kalkomani wygląda to jak na drugim zdjęciu.
Ostatnie zdjęcie moje nowe kalkomanie.
Różnica widoczna.

Tu masz na ten temat linka:
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=85&t=6073&start=20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
[Łukasz]
Posty: 49
Rejestracja: 2015-11-06, 20:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970
Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: [Łukasz] » 2016-10-22, 13:21

Największa widoczna różnica to to różowe kółko. Dlaczego tak?
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-10-22, 13:55

W moim przypadku "malarz artysta" ;-) który wykonywał szparunki i logo nie stosował kalkomanii. Logo zostało pomalowane/wykonane warstwowo lakierem. Może logo jest właściwe, a może nie - teraz już nieistotne ;-) Wzór jest właściwy, a za różem nie przepadam ;-)

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: sbanys » 2016-10-22, 16:09

[Łukasz] pisze:Największa widoczna różnica to to różowe kółko. Dlaczego tak?
Różowe takie było w oryginale lecz w biegiem lat kolory płowiały i robiło sie wszystko białe.
Różnica o którą mi chodziło to wypełnienie pomiędzy kółkiem a skosami. W oryginale tam nie ma koloru.
A malarz zrobił wypełnienie na niebiesko.
nest pisze:W moim przypadku "malarz artysta" ;-) który wykonywał szparunki i logo nie stosował kalkomanii. Logo zostało pomalowane/wykonane warstwowo lakierem. Może logo jest właściwe, a może nie - teraz już nieistotne ;-) Wzór jest właściwy, a za różem nie przepadam ;-)
Moto już pomalowane to tak już pozostanie bo szkoda było by to poprawiać.
Wytrwałości w składaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-11-01, 22:47

Witam, zakupiłem jakiś czas temu nity do WSK - mam pytanie jak fachowo się nituje tabliczkę? Do tych nitów stosuje się nitownicę? Planuję zamontować tabliczkę, rozumiem, że w takim stanie jak na zamieszczonych zdjęciach nie da się już nic jej lepiej poprawić?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: yazimoo » 2016-11-01, 23:36

Te nity akurat dobijasz po prostu młotkiem, co do tabliczki to nic już z nią nie zrobisz ;-)

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: halcik » 2016-11-02, 08:19

A nie jest przypadkiem pomalowana farbą? Spróbuj lekko nitro lub zmywacze powłok lakierniczych, jeśli jesteś pisze to może będzie bardziej czytelna. Zrób test gdzieś na boku zanim machniesz ja cała

Awatar użytkownika
yazimoo
Posty: 560
Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59'
Lokalizacja: Dynów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: yazimoo » 2016-11-02, 10:41

Według mnie to wyraźnie widać, że tabliczka się utleniła i prawie wszystko poodpadało, zostały tylko resztki farby

Awatar użytkownika
lis235
Posty: 463
Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
GG: 0
Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: lis235 » 2016-11-02, 15:49

Ocynkuj ja i wszystko ,numery będa widoczne

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-11-03, 20:01

Oponki założone ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
nest
Posty: 45
Rejestracja: 2013-04-10, 19:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-64
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: nest » 2016-12-20, 22:33

Tabliczka zamontowana, czas składać sprzęt ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-64 czarna z 1966r. by kaczor

Post autor: Sarmat » 2016-12-28, 16:21

Trzeba było sprawić sobie nową i na niej normalnie numery powbijać ;>

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości