WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-11-29, 17:45

W 1971 roku była zmiana lampy na telewizorek. Oryginalnie u mnie także był telewizorek ale postanowiłem zmienić na tą według mnie ładniejszą. Mój klakson miał pęknięte mocowanie do lag, kupiłem taki sam jak był za 35 zł na motobazarze w Poznaniu. Oryginalnie nie był chromowany tylko chyba cynkowany.

Awatar użytkownika
mirek2
Posty: 167
Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
GG: 4444281
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Kliczków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: mirek2 » 2015-12-01, 20:03

Gratuluje wytrwałości i dokładności w odbudowie. Piękna WSK :)

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-02, 23:19

Dziękuje,

w planie na przyszły sezon jest długi bagażnik chromowany do tył, udało mi się dostać w międzyczasie oryginalną stacyjkę z epoki, chińska idzie w odstawkę. Dodatkowo oryginalne z epoki opaski do elektryki i wracam z filtra stożkowego do wersji oryginalnej.

W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu, ściągnięta głowica w celu oględzin cylindra - no cóż mówi się, że zima długa ale w tym roku może być inaczej więc warto być przygotowanym:-)

Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1300
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: czankete » 2015-12-03, 09:21

WSK_Poznań pisze:W dniu wczorajszym został spuszczony olej w skrzyni po pierwszych 700 km od remontu....
....Czy ktoś może na podstawie zdjęć określić czy tyle opiłków na magnesie to normalne po pierwszych 700km?
...takiej ilość opiłków po tak a w zasadzie wiórów przy tak znikomym przebiegu być w skrzyni nie ma prawa - wygląda coś się w skrzyni mieli :-/

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-03, 22:30

Też jestem takiego zdania, jednakże wszystko zostało złożone na nowych elementach i skrzynia działa dobrze a z czasem coraz lepiej, aczkolwiek przy redukcji biegów dźwięk jakiś dziwny ( mimo, że działa ). Poczekam na opinie innych osób zanim rozbiorę silnik.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-12, 23:28

Czy ktoś ma jakąś jeszcze opinie?

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 743
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: BikerDS » 2015-12-13, 00:06

Zmień olej, ( również przepłucz ), po 200 km zobacz czy z powrotem są opiłki. Jeśli nie ciesz się jazdą , jeśli tak - musisz rozbierać.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: krzysiek200 » 2015-12-13, 10:32

Dopoki wszystko dziala ja bym jezdzil.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-19, 23:34

Dzisiaj po ściągnięciu kosza sprzęgłowego już wiem, że zmieliło tuleje kupione na allegro z mosiądzu, chyba innych nie ma. Wałek skrzyni chodzi jak świnia w boksie. Rozbieram silnik i idę do tokarza aby dorobił z brązu.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2017-01-20, 01:16

Po dwóch sezonach WSKa doczekała się publikacji we wrześniowym numerze 2016 Automobilista i posłużyła jako eksponat podczas własnej sesji ślubnej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Texas Ranger » 2017-01-20, 09:14

A pytałem w jednym z tematów czyja jest ta WSK z Automobilisty, to się nie chciałeś przypucować. :-x

waldek19
Posty: 151
Rejestracja: 2013-11-06, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Głogów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: waldek19 » 2017-01-20, 09:55

Mam pytanie odnośnie oleju do tylnych amorków. Mam zamiar zalać do swoich Motula 15w. U Ciebie na zdjęciach widzę Motula 10w.
Czy dobrze pracują na tym oleju?

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2017-01-20, 18:33

Amory miałem złożone na nowych elementach także szczelność była ich sama w sobie większa. Na starych elementach myślę, że 15 może być. Nie mam porównania niestety.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości