WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-04-29, 22:14

Dzisiaj pchnąłem do przodu dwa tematy. Zamontowałem od starszego rocznika lampę tylną co wymagało nawiercenia otworów w innym miejscu niż fabryczne. Oryginalnie w tym roczniku występował telewizorek. Dwa pomalowałem cylinder. Wyszło całkiem fajnie, zobaczymy czy się nie będzie grzał. Starałem się minimum farby nałożyć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: decada » 2015-04-29, 23:14

Ja też mam pomalowany cylinder i nic się nie przegrzewa. Będzie dobrze.

Lukasz1331
Posty: 208
Rejestracja: 2008-06-27, 23:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1972r
Lokalizacja: Starokrzepice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Lukasz1331 » 2015-04-29, 23:29

ja na swoim cylindrze mam 4 czy 5 warstw farby i to dość grubych i nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-09, 01:17

Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-09, 18:07

Małymi kroczkami do przodu, dzisiaj zamontowałem amorki i czas się brać w tym miesiącu za montaż silnika:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-10, 23:01

Korzystając z okazji, że trawa podlewa się sama, wziąłem się dzisiaj za elektrykę. Teoretycznie powinno wszystko działać, zobaczymy jak przyjdzie akumulator. Kilka zdjęć z dzisiejszych prac, które cieszą oko i widać, że ku końcowi coraz bliżej. Planowana rejestracja w sierpniu. W tym miesiącu pewnie przyjdą koła a w tym czasie zacznę składać silnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-20, 21:51

Elektryka położona, w przyszłym tygodniu Wiesia będzie już stała o własnych siłach. Niestety oryginalna tabliczka znamieniowa była zamalowana kilka razy farbą i aby odczytać numery było trzeba ją zeszlifować .Poszedłem na łatwiznę i zamiast wybijać numery zaniosłem do grawera.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Mateusz WSK » 2015-05-24, 17:25

Pięknie działasz. Nie podoba mi się tylko logo na zbiorniku, po za tym jest cacy :)

Olek1
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
68r.
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Olek1 » 2015-05-25, 13:36

WSK_Poznań pisze:Dzisiaj zostały złożone amortyzatory tylne. Większość udało się skompletować na nowych częściach z epoki.
Gdzie można kupić jeszcze części z epoki dla takich amorków ? Mam pytanie czy nakrętkę ( tej części gdzie jest olej ) da się jakoś rozebrać. W środku jest chyba jakiś uszczelniacz i jakby się dało to bym go chciał wymienić. Szukałem na forum ale ten typ amorków jest jakoś mało opisywany i nic ciekawego nie znalazłem.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-25, 21:42

Przepraszam, ale z opisu nie za bardzo rozumiem o którą część chodzi. Jakbyś mógł inaczej opisać lub załączyć zdjęcie. Gdzie można kupić? Na allegro i trzeba polować - cały czas należy być czujnym aż coś rzucą do sklepu:-)

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-25, 22:16

Próba mikrofonu: postojowe, krótkie, długie, tył stop i sygnał działają:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Olek1
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
68r.
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Olek1 » 2015-05-25, 22:23

Chodzi mi o tę część jak poniżej .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-05-26, 22:22


Olek1
Posty: 33
Rejestracja: 2015-02-03, 18:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
68r.
Lokalizacja: Krapkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Olek1 » 2015-05-27, 21:49

Dzięki, myślisz że ten zestaw też będzie pasować:
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1110

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Sarmat » 2015-05-27, 22:00

Tak

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-06-13, 14:50

W ostatnim czasie udało mi się pchnąć kilka tematów do przodu:

- zakupiony wydech,
- zakupiona kanapa,
- zaplecione i wycentrowane koła

Cały czas borykam się z problemami przedniego zawieszenia, duży luz na górnej tulei i cieknący olej z dolnych śrub. Problem do rozwiązania ale wymaga jeszcze odrobiny cierpliwości. Silnik na ukończeniu - planowany odpał na początek lipca.

Na szybko wrzucam kilka zdjęć z ostatnich prac. Najbardziej jestem zadowolony z felg - wyszły zarąbczaście - jak dla mnie:-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Piana
Posty: 16
Rejestracja: 2014-09-26, 18:27
GG: 0
Moje maszyny: weucha
Lokalizacja: Gulzów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: Piana » 2015-06-13, 21:37

strach jezdzic ale i tak sie poobija.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-06-17, 22:10

Dzisiaj odebrałem od tokarza podkładki wytoczone na wymiar tak aby zajmowały jak najwięcej powierzchni średnicy dolnej amortyzatora i przyciąłem od podkładek skręconych śrubą, pasek skórzany kupiony w lumpexie za 2 zł. Podkładka średnicą zewnętrzną idealnie wchodzi w nieruchomą część amortyzatora dolnego. Ograniczy to chłonność boczną ściany skóry do minimum. Podkładka grubości 1,5 mm pasek około 2mm ( bez ścisku ). Zauważyłem że sam dół, nieruchomej lagi ma rowki po nożu tokarskim, więc skóra idealnie powinna się "wgryźć" w te rowki. Zalałem element skręcony 50 ml oleju i czekam na testy dwa dni. Zobaczymy czy zda egzamin. Jakby co dotoczyłem 4 komplety więcej podkładek, więc jakby ktoś był chętny to odsprzedam, oczywiście po pomyślnych testach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: skavinsky » 2015-06-17, 22:30

Jaki masz kolor na felgch ? Masz może numer RAL ?

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1971 - powrót do przeszłości

Post autor: WSK_Poznań » 2015-06-17, 23:22

Malowałem w Poznaniu farbą RAL 9015 kilku producentów. Za każdym razem wychodził jakiś inny kolor niż oczekiwałem. W końcu felgi oddałem (wysłałem) do firmy Kanuj koło Kędzierzyn Koźle. Szprychy grube porządne, kolor odpowiadający oryginałowi, wszystko ładnie wycentrowane z dokładnością do 1mm, cena naprawdę dobra jak do jakości wykonanej usługi. Postaram się dowiedzieć jutro co to był za kolor i jaki producent farby.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości