WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-03, 15:50

Ja miałem mieszalnik i sobie zrobiłem odcień bordo taki jaki chciałem. Jeśli robisz na 100 % oryginał to na pewno na forum ktoś podawał numer lakieru.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-03, 17:28

Tam gdzie kupuje lakiery to zrobią mi jaki odcień chce tylko pytanie mam bo ona pod siedzeniem ma nie zniszczony lakier właśnie taki ciemny czerwony właśnie jak mi się podoba .pewnie ze mogę inny kolor i tak dalej tylko pytanie czy to nie będzie beszczeszczenie babci zrobię foto to wrzucę

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-03, 17:33

Ja nie miałem do czego dobierać. Dobierz odcień do starej powłoki i tyle skoro masz do czego dobierać.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-03, 20:47

wlasnie tak zrobie na tabliczce jest numer nie pamietam ale przepolerowalem troszke bak i jest piekny kolor i taki wlasnie bedzie nowy odcien

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-03, 21:07

Numer czego jest na tabliczce? Kol. To nie numer koloru. Jest o tym na forum gdzieś.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-03, 21:49

Pisze w pionie kolo wszystkich innych danych ..nr kol i trzy cyfy wiec myślałem ze to to ale i tak będę brał lakier pod przepolerowany lakier na baku .. Rozebralem cylinder i jestem mile zaskoczony bo wszystko wyglądało tam bardzo ładnie łańcuch na koszu sprzęgła wygląda na rozciagniety jak zdemontować tabliczke z ramy?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-03, 22:01

Z tego co czytałem to nie jest numer koloru, ale czego to nie pamiętam. Numer kolejny ale czego to nie wiem. Zeszlifuj delikatnie nit tak żeby tabliczki nie uszkodzić albo rozkręć główkę ramy i zetnij nity od wewnątrz.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-06, 09:20

W babci za dużo nie zrobiłem bo w pracy mam urwanie d praktycznie Rozebralem ja juz do piaskowania gniazda łożyska z główki ramy idealnie wybija się dobrze dopasowana nasadka u mnie to 21 byla plusy pospawalem Stojak do silnika .

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-07, 18:58

Dzis została rozebrana na drobne w tygodniu idzie w piach koła tez rozkrecone pytanie mam czy jest dostępna nowa os wahacza ? Oraz tuleja ta w wachaczu ?

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: jannex » 2015-03-07, 19:48

Oś jest, tuleje słabo.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-07, 22:38

Os oglądam na allegro.pl ale moja jest z jednej strony na większa nakretke niz z drugiej a takiej nie widzę

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-08, 09:04

I jak rozebrać tylne amorki ?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-08, 12:12

Jak ściśniesz amorek to nad górną szklanką są takie dwa zabezpieczenia (półksiężyce). Wyjmujesz je i dalej sprawa jest już prosta.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-09, 19:04

A temat szprych bo mam pytanie czy kupić nowe na wymiar czy te stare reanimowac oraz szczęki na tylnym kole juz do nitow wytarte ktoś to przerabial czy do sie to wymienić ?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-09, 19:10

Szprychy jak masz zdrowe to możesz dać w ocynk np. albo kupic nowe. Można bez problemu komplety kupić. Szczeki można bez problemu zregenerować. Nowe okładziny i po problemie.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-09, 20:37

Chyba kupi e nowe musze je tylko zmierzyć a gdzie mogę dostać nowe okładziny lub z czego dorobić ?

Awatar użytkownika
decada
Posty: 412
Rejestracja: 2014-09-28, 09:46
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 205 1986,WFM 1960
Lokalizacja: Dolice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: decada » 2015-03-09, 21:13


Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: zmyngut » 2015-03-09, 22:06

Przetocz piasty- to najpierw. Potem poszukaj firmy która robi szczęki hamulcowe- nakleją ci jakiej grubości będziesz potrzebował. Czym to sobie w domu przykleisz? Będziesz nitował? Nowe okładziny z reguły będą już za cienkie na starą piastę.

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-10, 07:10

Tak jak patrzyłem to one sa grube skok dźwigni tez nie za duży tyle ze nity sa mało schowane

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-11, 16:16

Babcia poszła do piachu koszt 70 zl

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość