Strona 1 z 5

WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-26, 23:50
autor: SIWY_OPOLE
Witaj cie 10 latek czekala u mnie w garażu na renowacje a wcze z 20 lat w domu starego właściciela kupilem la za flaszkę 10 lat temu na codzień lakieru je samochody wiec nie ma problemu w tej sprawie silnik na chodzie numery na tabliczce zgodne kompletna mam kilka pytań czy felgi dac nowe chrom czy lakierowane stare wygladaja jakby pedzlem na srebrny malowane dwa dylemat czy rozbierać silnik i wymienić łożyska i tak dalej foto wrzucę niebawem

Foto nizej

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-27, 00:26
autor: decada
Hej. Pisz po polsku i używaj znaków interpunkcyjnych bo strasznie się to czyta. Sporo wątków, na tym forum, jest na temat remontów. Sporo można się dowiedzieć. Powodzenia i wytrwałości :)

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-27, 09:16
autor: SIWY_OPOLE
Pisownię poprawie wiecie jak to jest jedna ręką pisać na telefonie a druga trzymać piwo . Cieszę sie ze te forum istnieje bo to duża baza wiedzy która będzie mi potrzebna dlatego mam kilka pytań do was co zrobić z felgami czy maja byc malowane czy chrom czy szprychy tez tam były malowane? Czy kupić nowe juz namierzone i oczywiście te pół bębny co z nimi chce żeby babcia wiesia byla taka jak w fabryce gdzie chrom to chrom a gdzie lakier to lakier

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-27, 09:38
autor: decada
Działaj działaj i daj jakieś fotki :)

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-27, 10:12
autor: jannex
Spokojnie możesz się wzorować na wsk Transo pod względem malowania. Ja także mam L-kę więc jak coś to pytaj.

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-28, 04:51
autor: SIWY_OPOLE
To jak fele w lakier a szprychy tez czy nowe ocynk czy chrom?

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-02-28, 08:14
autor: decada
Jesli chcesz w oryginał to chyba felgi powinny być w kolor a szprychy ocynk, ale niech się jakiś znawca wypowie :)

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 11:06
autor: SIWY_OPOLE
Twoja wfm robi robotę z moja babcia wiesia będzie powoli bo kasa jak wiadomo rame lakieru je sam bo lakieru je zarobkowo czasem auta felgi chyba proszkowo tylko temat papierów ciezki bo nie ma nic

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 11:17
autor: decada
Dzięki. Dasz radę. Systematycznie pracuj przy motorze i będzie git.

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 13:55
autor: SIWY_OPOLE
Pierwsza opcja zeby ja akrylem pomalować i potem szparunek ale wtedy będzie krawędź dlatego będzie baza i klar jak u ciebie vi koszta dobrego akrylu a bazy i klaru podobne są na codzień zajmuje sie autami wiec to będzie moja pierwsza poważna renowacja motoru zabytkowego. Bo kiedyś juz kilka scigaczy lakierowalem dlatego fajnie ze trafiłem na to forum

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 16:57
autor: decada
Akryle mają dużo gorszą odporność na UV i strasznie blakną kolory dlatego ja wolę bazę i klar.

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 18:07
autor: jannex
Lepiej teraz załatw sprawę papierów, zanim wpakujesz kasę w remont. Lepiej nie budzić się z ręką w nocniku ;-)

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 18:14
autor: decada
Racja. Ja też zaczynałem od papierów. Inaczej szkoda kasy jak dla mnie.

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-01, 18:47
autor: SIWY_OPOLE
Temat dokumentów ruszam od jutra mam namiar na gościa od opinii o zabytkach motoryzacji podobno coś da sie zrobić w temacie tylko czy moja wątroba to wytrzyma a nawet jak nie będzie dokumentów to i tak ja zrobię we wtorek wrzucę foty mam do niej tablice i nawet te tablice montowane na błotnik przedni

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-02, 21:01
autor: SIWY_OPOLE
Mam kilka fotek wiesia rozebrana jednak wszystkie czesci sa poza pompką pod bakiem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

aktualnie bak jest w podkŁadzie bialym zabezpiczone bo byl lekko wgnieciiony oraz wspawane na nowo mocowanie lampy
przednie z prawej strony bo pan miał lekka wywrotke i cos zle poskladali i był 1 cm roznicy co mi przeszkadzało

co do dokumentów sprawa jest na dobrym tropie tyle moge powiedziec co mnie bardzo cieszy

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-02, 21:19
autor: decada
Ten 1cm różnicy to chyba dlatego, że jedna laga jest nie z tego modelu :) coś mi się wydaje.

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-02, 22:45
autor: SIWY_OPOLE
Nie lagi takie same tylko jedna pomalowana czymś pomarańczowym od przodu a ten jeden cm w znaczeniu jak by to powiedzieć naderwane mocowanie lampy tak jak by odciagnac od lagi i szpara przy spawie była czymś zakitowana mam foto to kiedyś wrzucę

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-02, 22:49
autor: decada
Rozumiem :)

Re: WSK M06L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-02, 22:56
autor: SIWY_OPOLE
Wydaje mi się ze dziadek dbał tak jak umiał i czym miał pod ręką patrząc na lakier i koła ale za to jak ja zabrałem po tych 20 stu latach to zagadala bez problemu i wszystko działało

Re: WSK M06-L 1962 SIWY_OPOLE

: 2015-03-03, 15:00
autor: SIWY_OPOLE
Do lakierowania jeszcze daleko ale praktycznie wszystkie wski mają taki ciemny ten kolor przed renowacja a po lakierowniu wrecz czerwony powiedzie czy mam szukać jakiegoś konkretnego numeru ? Lakieru i czy duza zbrodnią bylo by polakierowanie taki ciemniejszy czerwony taki lekko wiśniowy ?