Wsk M06 B1 1970r

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-05, 07:45

Po znajomości :d transakcja bez gotówkowa hehe niestety większe elementy takie jak lagi i kierownica nie da rady muszę oddać gdzieś do zakładu

Jarlys2
Posty: 50
Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Jarlys2 » 2016-02-06, 23:22

Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką. ;D

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-07, 14:03

Haha pewnie tak, nie wnikam im mniej wiem tym zdrowszy jestem

Edit. Zabrałem się za silnik, wnioski są takie: specjalnej tragedii nie ma, wał do wymiany lub regeneracji, prawdopodobnie zakupie nowy cylinder w komplecie z tłokiem, na pewno kupie też śruby silnika bo te co były to istna tragedia. Ile ja się męczyłem, żeby rozkręcić kartery, śruby wyrobione na maxa. Koło zamachowe też takie (dziwy) nitowane na gwoździa haha zastanawiam się czy wymienić, w sumie bicia nie było :D Z tym kołem to dobre jaja wstawię zdjęcia to sami zobaczycie :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-18, 22:54

Albo jestem ślepy albo nie widzę opcji edytuj, no nic. Kartery umyte takim szajsem za 9 z groszami. W sumie efekt zadowalający, zanieczyszczenia usunięte, smary oleje i tym podobne badziewie. Wał zakupiłem wcześniej, łożyska itp też. Jeszcze parę gratów i składam silnik. Myślę, że nastąpi to za dwa tygodnie po wypłacie :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Grinch
Posty: 210
Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Grinch » 2016-02-23, 12:32

Jarlys2 pisze:Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką. ;D
wydaje się Wam Panowie :)
Proste jak drut :D

Działaj Działaj Student!

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-23, 20:08

Grinch pisze:
Jarlys2 pisze:Rozumiem ze cięzko zmieścic kierownicę pod kurtką. ;D
wydaje się Wam Panowie :)
Proste jak drut :D

Działaj Działaj Student!
Mam nadzieje teraz podgonić robotę, paczka dla Ciebie z gratami już spakowana, wyślę ją czwartek/piątek ale to i tak zadzwonię do Ciebie. Już nie mogę się doczekać efektu! :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-29, 20:30

Dzisiejsza paczka plus małe zakupy. Mam pytanie odnośnie pierwszego zdjęcia, w katalogu jest napisane, że jest to pierścień uszczelniający oraz jego wymiary. Poszedłem z tym (czymś) do sklepu z łożyskami uszczelkami itp i w sumie nie mieli nic podobnego. Panowie nie wiedzieli też gdzie by dostać taki pierścień. Pomożecie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: krzysiek200 » 2016-02-29, 21:34

Pierwszy raz cos takiego widze.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Sarmat » 2016-02-29, 21:39

Pierścień usczelniający z tego miejsca wygląda inaczej. Też nie wiem co to jest

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-02-29, 21:45

to wychodzi na to, że w tej blaszce powinien być simering o wymiarach 25x35x7 ? Nie ma to jak pozostałości napraw z dawnych lat, Czeski film :D

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Sarmat » 2016-03-02, 21:30

Nie jestem pewien, ale o ile pamiętam to u mnie był stalowy pierścień w tej oprawce który to uszczelniał. Ale nie jestem pewien, wolałbym by się inni wypowiedzieli :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-03-02, 23:36

A taki stalowy pierścień to gdzie bym ewentualnie kupił?

krisu92
Posty: 176
Rejestracja: 2013-12-27, 12:25
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 1976r
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: krisu92 » 2016-03-02, 23:41

oprócz simmeringu też tam jest tulejka : http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1105

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-03-02, 23:46

krisu92 pisze:oprócz simmeringu też tam jest tulejka : http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1105
zgadza się tuleja była, tylko nie wiem co z tym simeringiem standardowy tam był?

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Adam_Ga » 2016-03-04, 13:03

Ja mam coś z oczami czy lakier wyszedł matowy?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-03-04, 19:28

gramsiu pisze:Ja mam coś z oczami czy lakier wyszedł matowy?
Dobrze widzisz, lakier jest matowy bo go zmatowiłem. tzn był akryl bez bezbarwnego, ale lakiernik podpowiedział abym zmatowił zapodał linie i prysną bezbarwnym tak też zrobiłem, teraz tylko czekam na ciepło aby zapodać bezbarwny

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-03-09, 19:41

Panowie! posłusznie melduje, że wszystkie części już pochromowane :) Dzisiaj dostałem paczkę od użytkownika Grinch a oto efekty :) wyszło świetnie!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Szymku
Posty: 135
Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 ,komar
Lokalizacja: B-tów
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Szymku » 2016-03-09, 20:17

Pięknie Panie lecisz z tematem.
Będę doglądał Twoje poczynania bo czekam na efekt finalny malowania:)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 106
Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
Lokalizacja: Puławy,Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Student » 2016-03-09, 20:21

Szymku pisze:Pięknie Panie lecisz z tematem.
Będę doglądał Twoje poczynania bo czekam na efekt finalny malowania:)
Już doczekać się nie mogę odpowiedniej temperatury na lakierowanie hehe

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Wsk M06 B1 1970r

Post autor: Matej » 2016-03-09, 20:52

masz gdzieś zdjjecia gratów przed oddaniem do ocynku ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości