MamMatej pisze:masz gdzieś zdjjecia gratów przed oddaniem do ocynku ?
Wsk M06 B1 1970r
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Grinch
- Posty: 210
- Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ - Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
cieszę się, że Jesteś zadowolony Robert!
Pozdrawiam
Michał
Pozdrawiam
Michał
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
kolejna przesyłka, elementy wyszkiełkował użytkownik ufosi Dzięki!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Słuchajcie, te tuleje dystansowe w bębnach to są takiej samej długości? I i jak powinny być nabite bo zapomniałem jak rozbijałem upss. ;/
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-01, 15:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz, WSK 125 M06 B1
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Student, taka dobra rada, że jak coś rozbierasz skomplikowanego albo pierwszy raz, to dobrze jest porobić zdjęcia, mi taka metoda już nieraz uratowała tyłek. Pozdrawiam.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
U mnie chwilowa przerwa w renowacji, kasa się skończyła na ten miesiąc hehe, pocieszam się myślą, że już coraz cieplej i niedługo będę mógł dokończyć malowanie. Na tę chwile zająłem się moim trabantem z 89 w tym wypadku mam mniejszy problem bo mam dwóch dawców więc części nie brakuje, poniżej zdjęcie ze składania silnika. Silnik jeszcze nie złożony bo waham się czy dać wał rzemiosło czy zregenerować stary oryginalny, który dostał porządnie w dupę, luz na osi góra - duł i ogólnie nieciekawie. Poleca ktoś jakiś zakład co dobrze regeneruje?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Tego wału ze zdjęć nie zakładaj, przecież jest niewyważony.
- miuosh1
- Posty: 216
- Rejestracja: 2013-07-19, 18:43
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06-B1
- Lokalizacja: Krępsko
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Ten wał ze zdjęć to plastelina ogólnie ...halcik pisze:Tego wału ze zdjęć nie zakładaj, przecież jest niewyważony.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Po dość długiej przerwie wracam do składania wiesi, parę dni temu dokończyłem lakierowanie, a oto efekty. Wsk ma już poskładany przód tył tzn wahacz, amortyzatory błotnik itp. Niedługo zabieram się za koła, powoli, powoli do przodu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2014-01-15, 20:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk B1 125, Komar 2350
- Lokalizacja: Godziszka
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Świetna robota mi remont b1 zaja prwie rok tak więc wytrwalosci:)a tak jak koledzy radzą pozbądź się tego wału kilka lat temu poelnilem błąd i założyłem taki wał po tysiacu km z łożysk była miazga.W razie jakiś problemów służę pomocą:)
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Trafił mi się fabrycznie nowy silnik nigdy nie używany, tak, że sprawa wału rozwiązana :>
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2015-09-01, 15:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz, WSK 125 M06 B1
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Też jestem ciekawy tego silnika, daj jakieś fotki.
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Czołem, poprzedni właściciel zakupił silnik w sklepie z częściami do WSK dawno dawno temu, początkowo miał wylądować w ramie ręcznie robionej glebo gryzaki, ale tak się nie stało.Takim sposobem spoczął w stodole zapomniany, zasypany słomą aż do tego roku.
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 2014-02-02, 23:41
- GG: 0
- Moje maszyny: Parę SHL,parę WSK i parę ROMETÓW
- Lokalizacja: Miesbach Bavaria
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Siema niezłe postępy,mam prośbę czy mógł byś mi zmierzyć szerokość tulejek dystansowych tylnego koła? Prawa i lewa ?
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Cześ kurde sorki za opóźnienie w odpowiedzi, ostatnio rzadko zaglądam na forum, jeśli nadal potrzebujesz wymiarów to pisz zmierzę, ale pewnie już ogarnąłeśmaniekgazela pisze:Siema niezłe postępy,mam prośbę czy mógł byś mi zmierzyć szerokość tulejek dystansowych tylnego koła? Prawa i lewa ?
Na tę chwile moto wygląda tak, chwilowo pracę stanęły w miejscu, na rzecz kolejnego projektu. Nie umiem sobie poradzić z lakierowanie zbiornika paliwa, podchodziłem do tematu juz cztery razy i nadal nie jestem zadowolony z efektu, wszystkie inne części karoserii wyszły świetnie bez skórki pomarańczy i zacieków, zbiornik nadal wygrywa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 2016-09-06, 11:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
yamaha yz250f - Lokalizacja: Witoszyn
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Witam kolegę Mieszkam blisko od Puław ok 20 km i chętnie bym zobaczył jak działasz z klasykami Powoli małymi krokami dasz jej drugie życie Natomiast Trabi będzie przekozak Powodzenia w odbudowie trzymam kciuki
- yazimoo
- Posty: 561
- Rejestracja: 2014-03-11, 21:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 58'
WSK 125 73'
WFM M06 59' - Lokalizacja: Dynów
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Co dokładnie Ci się dzieje z tym zbiornikiem ? Skórka pomarańczy ? Opisz, pomogę
- Student
- Posty: 106
- Rejestracja: 2015-05-17, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK- B1 & Trabant 601
- Lokalizacja: Puławy,Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Witam, witam kolegę, wiem gdzie jest ta miejscowość nieraz tamtędy przejeżdżam,gdy skończę b1 zapraszam na rundkę po okolicy:)Grzesiek1985 pisze: Witam kolegę Mieszkam blisko od Puław ok 20 km i chętnie bym zobaczył jak działasz z klasykami Powoli małymi krokami dasz jej drugie życie Natomiast Trabi będzie przekozak Powodzenia w odbudowie trzymam kciuki
A sprawa wygląda tak, lakier na górze zbiornika rozpływa się ok ale już na bokach tworzy skórę, taką delikatną ale jednak widoczną hmm... w sumie nie wiem co źle robię, może za blisko trzymam pistolet?yazimoo pisze:Co dokładnie Ci się dzieje z tym zbiornikiem ? Skórka pomarańczy ? Opisz, pomogę
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Wsk M06 B1 1970r
Nie znam się bo nie maluje, ale czy polerka tego nie usunie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości