Strona 2 z 6

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-30, 14:49
autor: CrazyMario
Czy M06-64 wychodziły tylko czarne ???

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 08:25
autor: CrazyMario
Kolejne pytanie - te modele miały kopki startera proste czy wygięte ??

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 09:19
autor: Turecki_Wro
Z kopkami to bywało różnie. Kilka osób już mi zwracało uwagę, że powinienem mieć prostą, a pokrywę magneta i sprzęgła dzieloną, a ja wiem, że ojciec nic nie zmieniał po kupnie wueski więc na 100% wychodziły egzemplarze z pełną prawą pokrywą i wygiętą kopką. Mam wrażenie, że czasy były ciężkie i składali motocykle z tego co akurat było i stąd pewne różnice.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 09:26
autor: Szczepan
Różnica jest w tym, że w roku 1965? weszły nowe silniki S01Z3 z niedzieloną pokrywą. Zapraszam do lektury tematu o M06-64 i unikniecie pytań.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 10:41
autor: CrazyMario
Borewicz pisze:Różnica jest w tym, że w roku 1965? weszły nowe silniki S01Z3 z niedzieloną pokrywą. Zapraszam do lektury tematu o M06-64 i unikniecie pytań.
W 1966 weszły nowe silniki w 3 kwartale.
Do mojej wsadzę silnik z kapą nie dzieloną - tylko czy on powinien mieć łamaną czy prostą kopkę ? Wydaje mi się że łamaną..

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 14:07
autor: CrazyMario
Kolejne pytanie - czy mój model miał obydwa bębny kół - jako tylnie ?
Często widzę na fotach 2 identyczne bębny w tych motorkach..

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 14:22
autor: kanuj
W tym modelu koła były wymienne przód-tył.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 14:23
autor: CrazyMario
kanuj pisze:W tym modelu koła były wymienne przód-tył.
Czyli identyczne - 2 tylne.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 14:24
autor: kanuj
Równie dobrze dwa przednie.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-07-31, 14:52
autor: CrazyMario
kanuj pisze:Równie dobrze dwa przednie.
Mówię o normalnej konfiguracji :] gdzie przód niema otworów na mocowanie zębatki.. w takim przypadku dwie tylne.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-11, 09:15
autor: CrazyMario
Panowie i panie

Pomóżcie wybrać sprawdzony i nowy wał do wski 125 - coś z allegro lub jakiegoś sklepu online - chciałbym zakupić coś co już chodzi gdzieś jako przetestowane i pewne (mówimy o modelu i dostawcy).
Temat "stosunkowo" pilny ;D


- Zastanawiam się nad tym :

http://allegro.pl/wal-wsk-125-korbowod- ... 89307.html

Kolejne pytanie - jakie dokładnie średnice powinny mieć czopy wału wsk 125 - mam jeden wał oryginał - do regeneracji - lecz troszkę skorodowany - czopy też.
Po oczyszczeniu boje się że simeringi będą puszczały..

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-11, 10:21
autor: Savier
Nie kojarzę lepszego wału z tych nowo produkowanych. Nie lepiej (taniej :D) będzie kupić używkę, korbę na igiełkę i zregenerować? W tych nowych czopy są kiepskie.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-11, 11:06
autor: CrazyMario
Savier pisze:Nie kojarzę lepszego wału z tych nowo produkowanych. Nie lepiej (taniej :D) będzie kupić używkę, korbę na igiełkę i zregenerować? W tych nowych czopy są kiepskie.

Przekonałeś mnie :] ZMD + nowa korba :]
średnice czopów może masz gdzieś ?

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-11, 11:24
autor: Savier
Chodzi o średnicę w stopie korbowodu? Ojj, nie wiem dokładnie - 22 przypadkiem? Zobacz zwykłe korbowody jaką mają średnicę i porównaj z duellsem, żeby odpowiedni wał kupić.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 13:59
autor: CrazyMario
No i mam kolejny problem, facet który regeneruje wały w Grudziądzu z deka mnie zaskoczył.
Zestaw Duellsa, który kupiłem ma sworzeń dolny na 22mm a facet twierdzi, że powinien mieć na 21,5mm nawet po zeszlifowaniu będzie za miękki i nie chce mi tego złożyć..

Co za jazda..
Macie może jakiś dobry zakład (Chełmno /+20-30km) który mi ten wał zregeneruje na tym zestawie ?
Sam już nie wiem czy facet wydziwia czy faktycznie tak będzie..

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 14:04
autor: zmyngut
Jeżeli masz trzyrzędowe łożysko w stopie korbowodu to sworzeń ma średnicę 21,5mm. Wały w których było jednorzędowe łożysko w stopie korbowodu miały średnicę sworznia 22mm. Korby z igiełką są właśnie pod 22mm.

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 14:12
autor: CrazyMario
Tego nie wiedziałem..
Duells - robi też zestawy na 21.5mm ??

Gdzie nabyć korby ze sworzniami pod 21.5mm ?

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 14:15
autor: qpa
nie, w takim przypadku tylko oryginał lub regeneracja w Iławie

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 15:28
autor: Savier
Nie można zestopniować jak w przypadku korby YZ do czwóry?

Re: WSK M06-64 '66r - odbudowa by CrazyMario

: 2015-08-12, 15:33
autor: Muciek
Można, ale koszty panie rosną :->