WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-19, 12:25

Witam.
I ja chciałem się pochwalić z odrestaurowywania mojej wueski.
Zakupiłem ją dwa miesiące temu od pana który mówił że od 30 lat stoi w jednym miejscu. Teraz gdy znalazłem trochę czasu zabieram się za porządny remont.

Tak wyglądała po zakupie.
20151102_184111.jpg
Na pierwszy ogień poleciał silnik który był w opłakanym stanie.
20151209_121658.jpg
Silnik przygotowany do szkiełkowania
20151209_131114.jpg
Aktualnie pracuje nad lagami i pytanie do was.
20151219_103837.jpg
Które elementy(oprócz simeringu) wymienia się podczas regeneracji zawieszenia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: Sarmat » 2015-12-21, 20:51

Hej
Jeżeli tulejka ma za dużo luzu to tylko to, sprawdź też uszczelki pod tłumikami na samym dole zawieszenia, byś nie musiał rozbierać ponownie jak by ci olej zaczął ciec :D

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-22, 17:12

Właśnie albo się przykleiły albo ich tam nie ma.(to jest ta skórzana?) Okazało się że lag nieruchomy ze zdjęcia powyżej jest krzywy :/

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: kuba063 » 2015-12-22, 18:49

Widac nawet na zdj że krzywa ;) Silnik pusty w środku? Koła posiadasz?
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-22, 19:21

Silnik był kompletny. W cylindrze było urwane jedno żeberko więc kupiłem nominał żeliwny ze wszystkimi żeberkami. Wał oddałem do regeneracji.Kół nie było ale już dorwałem piasty i bębny. A czy w B1 dekle na piasty były identyczne z przodu i z tyłu? Chodzi mi o te dźwignie. Bo w mojej B3 z przodu jest inny i z tyłu jest inny.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: Sarmat » 2015-12-22, 20:39

Ja miałem inne o ile dobrze pamiętam. A lagi do prostowania, albo wymiany

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: kuba063 » 2015-12-22, 21:22

Te dźwignie nie są jednakowe, tak jak kolega wyżej napisał. Jeśli chodzi o cylinder i wał to bardzo dobrze.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-22, 21:47

Kurde nie widzę między nimi różnicy

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: kuba063 » 2015-12-22, 21:54

http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=71 ... 1&p=520226
Koło tylne ma tą dźwignię dłuższą i zagiętą.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-22, 22:03

Tak tylko że według mnie zagięty i dłuższy jest w b3. Wszystkie zdjęcia tylnego koła m06b1 przedstawiają taką dźwignie jak w przodzie.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: Savier » 2015-12-23, 09:30

Kolega sqrety ma racje :-).

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-23, 19:32

Co do lagów to kupiłem dziś takie

20151223_180820.jpg
Mają one szarą farbę zamiast chromów więc prawdopodobnie pochodzą od WSK M06-64.
Czy w b1 są takie same?

A tak obecnie wygląda wueska.

20151223_104948.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: Filip518 » 2015-12-23, 19:52

W M06-64 są szare golenie zamiast chromu. Tylko taka różnica

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-24, 12:43

Przyszła pierwsza z paczek.
20151224_112029.jpg
A tak wyglądają golenie. Niżej po polerowaniu, a wyżej przed polerowaniem.

20151224_103756.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-27, 21:39

sqerty pisze:Tak tylko że według mnie zagięty i dłuższy jest w b3. Wszystkie zdjęcia tylnego koła m06b1 przedstawiają taką dźwignie jak w przodzie.
Uchwyty wizualnie niczym się nie różnią, jednakże w jednym jest otwór mocujący na trzpień rozpierający szczęki jest wzdłuż a w drugim w poprzek.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: Filip518 » 2015-12-28, 13:34

Ładnie wygląda po polerce. Ale nie myl pojęć- golenie to części ruchome, te dolne. :P

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2015-12-28, 17:52

WSK_Poznań pisze: Uchwyty wizualnie niczym się nie różnią, jednakże w jednym jest otwór mocujący na trzpień rozpierający szczęki jest wzdłuż a w drugim w poprzek.
Jeśli chodzi o te otwory to akurat mam tak jak piszesz.
20151228_162253.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: WSK_Poznań » 2015-12-30, 00:02

Akurat nie dysponowałem zdjęciem, ale dokładnie o to chodzi. Bębny niczym się nie różnią, kwestia tylko zamocowania odpowiedniej dźwigni.

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: sqerty » 2016-01-01, 20:45

No właśnie też tego nie mogę pojąć.
A tym czasem nowy rok i nowe wydarzenia z remontu wueski. Przyszły śrubki z polerowanej stali nierdzewnej.
20160101_193012.jpg
A tak wygląda silnik po szkiełkowaniu.
20160101_192633.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

chris.lkr
Posty: 124
Rejestracja: 2015-09-01, 15:14
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz, WSK 125 M06 B1
Lokalizacja: Starachowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 M06B1 - odrestaurowanie - Sqerty

Post autor: chris.lkr » 2016-01-01, 21:37

Głowica też po szkiełkowaniu? Co robiłeś z cylindrem, chodzi mi o wykończenie zew.
Pozdrawiam.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości