WSK M06-L 1964 rok produkcji

Odpowiedz
Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: Adaś » 2016-04-19, 22:31

Hej, dzisiaj wziołem się za kompletowanie WSK. Na razie mam taką stertę pierdół ;)
1.jpg
Mam kilka pytań:
-Dystanse, podkładki i tulejki w tylnym kole, jakie wymiary itp (mam pojedynczą ośkę)
-Z jednej strony ośka jest grubsza, z drugiej cieńsza, wahacz ma dziury większe z obu stron, więc z jednej ośka ma za małe Fi ( powinna być jakaś tulejka czy co?)
-Fotka umiejscowienia automatu stopu
-Fotka mocowania wydechu (ktoś obcioł)
-Jaki wydech? (chrom, czy lakier)
-Mam kierownice z prostokątnymi uszami klamek (dobra czy zła)
-Magneto ameliniowe, czy stalowe?

A teraz części, które chętnie kupię:
Licznik z mocowaniem, lampę tylną, odblask z mocowaniem, nakrętkę przedniego koła (taką cienką, nie tą długą) kluczyk z zasuwką i stacyjką, sygnał, mocowanie akumulatora, lewą skrzynkę narzędziową (albo same drzwiczki z ryglem), oprawkę żarówki przedniej, krótką osłonę łańcucha
Jak mi się coś przypomni to dopiszę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
grzek30
Posty: 356
Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
GG: 0
Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: grzek30 » 2016-04-20, 09:39

Ostatni rok produkcji.Podaj maila to prześle Ci zdjęcia całej kompletnej w oryginalnym stanie z tego samego roku, będziesz miał dobre porównanie.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: Adaś » 2016-04-20, 11:41

adas.kosowski(malpa)gmail.com

Awatar użytkownika
grzek30
Posty: 356
Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
GG: 0
Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: grzek30 » 2016-04-20, 13:48

Poszło.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: Adaś » 2016-04-20, 14:23

Dzięki, mam :D dobry sprzęt, zazdroszczę zachowanego stanu.
Chciało by Ci się zdjąć tylne koło i pomierzyć tulejke, która wchodzi w łożysko zabieraka? I czy między szczekotrzymaczem, a wahaczem jest podkładka, czy bezpośrednio dolega do wahacza?
Zastanawia mnie ta miseczka pod śruba ośki tylnej, ja jej nie mam i nie mam pomysłu jak ja dorobić.

Awatar użytkownika
grzek30
Posty: 356
Rejestracja: 2015-10-26, 12:26
GG: 0
Moje maszyny: 2,5xM21W2S2 i inne..
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: grzek30 » 2016-04-20, 14:59

Szczerze to w najbliższym czasie niestety brak czasu mocno mnie ogranicza, lecz jak bym miał chwilę to nie ma problemu.
Przed Tobą dużo pracy ;-) .Powodzenia życzę.

Awatar użytkownika
tomsim88
Posty: 75
Rejestracja: 2015-11-08, 13:09
GG: 0
Moje maszyny: WFM m06 1959
WSK m06b3
Lokalizacja: Jasło
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: tomsim88 » 2016-05-09, 22:21

grzek30 pisze:Ostatni rok produkcji.Podaj maila to prześle Ci zdjęcia całej kompletnej w oryginalnym stanie z tego samego roku, będziesz miał dobre porównanie.
Moglbym rowniez prosic zdjecie na maila ?
tomsim88@wp.pl
Byl bym wdzieczny moze cos podpatrze do swojej.

Napewno mam kpl oske na przod i tylna chyba tez zobacz na moj profil tez pisiadam na skonczeniu model m06l 63r

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-L 1964 rok produkcji

Post autor: Adaś » 2016-12-30, 13:02

Dzieje się ostatnio trochę, przyszło kilka paczek ze skutera i innych sklepów :-)
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Wał tajwan na duellsie ze skutera, swoją drogą bardzo dobrze wykonany, silnik już odpalony i w ramie, dzwonią pierścienie, ale to dlatego, że jest na razie stary tłok. Szkoda mi było szlifować cylindra bo jest nominalny i ma wszystkie żeberka. Plan jest taki, żeby skompletować moto na 100%, spasować wszystkie blachy, oblatać ;-) i dopiero rozebrać i wypiaskować. Na fotce założone lagi od SHL M05/pierwszych wfm, bo moja WFMka ma założone lagi od tej, a te czarne niedawno dokupiłem.

Temat siedzenia - sklejka czy blacha? w tylnej części ramy nie mam nacięć na uszy blachy, więc była sklejka?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości