WSK M06B1 1968r.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-05-03, 18:02

Mam siedzenie, 120zł zaplacilem. nowe poszycie i gabkam blacha ori. Chromy 700zł, nic nie szkiełkuję. Czyszczę chemią alu. Sprawa papierów dopiero sie ruszy jak WSK beddzie jezdzic. ;)

misiekKR
Posty: 36
Rejestracja: 2016-08-17, 13:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: misiekKR » 2017-05-08, 21:25

Czego używasz do aluminium? Pokaz efekt jakiegoś elementu.

kamillos12
Posty: 59
Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk M06B3
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: kamillos12 » 2017-05-08, 21:38

z chemią jest taki problem że szarzeje po umyciu, ja do takiego mega brudu używam Tirosol, AKRA

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-05-09, 08:40

Dziś muszę zrobić porządną fotorelacje i pokaże też aluminium ;3 używam środka do czyszczenia silników firmy Moje Auto.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-05-09, 22:38

Może ktoś wyczekiwał, może nie ale umieszczam fotki. ;P
Nie pokazywałem, ale mam też nowe dotoczone na wzór oryginału oś wachacza i oś łącząca stopkę centralną, mocowanie silnika i podnóżki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Marcin91
Posty: 37
Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1 1968
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Marcin91 » 2017-05-12, 19:59

Kiedy moja będzie w takim stanie ?:) Kolego naśladuję temat i czekam na nowe posty. Pozytywnie nakręca mnie to do działania przy mojej.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-07-13, 11:21

Witam, Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia co zrobić. Luz osiowy kosza sprzęgłowego to 0,5-1cm około. Rozebrałem, popatrzyłem, porównałem ze schematami i wszystko jest niby w najlepszym porządku, wszystkie elementy są, ale luz jest spory, widoczny na tym filmiku https://youtu.be/AfC3WHjLFJc. Zaradzi ktoś coś? Dodam że wałek sprzęgłowy nie ma luzu

fenq
Posty: 139
Rejestracja: 2014-07-15, 07:17
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 82r
Lokalizacja: POLSKA, PODKARPACIE
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: fenq » 2017-07-13, 12:20

Wygląda to trochę tak, jakbyś złożył go bez sprężyny nr 18.
Ewentualnie z zabierakiem sprzęgła jest coś nie halo( nr9).
Obrazek

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Skinder » 2017-07-13, 15:12

Sprężyna nr 18 nie ma akurat żadnego wpływu na ten luz. Rozbierz i zobacz co i jak, zmierz wysokość zabieraka, wysokość tulei kosza, ile wystaje wałek główny, grubość podkładek pod koszem itd.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-07-14, 12:01

Wysokość zabieraka 23,5mm
Podkładka między koszem a zabierakiem 1mm
Wysokość tulei między wałkiem a koszem 25mm
Wałek wystaje z łożyska 45mm
Miska i sprężyna są. Zauważyłem brak zabezpiecznika koła zapadkowego

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: halcik » 2017-07-14, 12:56

Wałek wystaje na 45mm, a więc podkładka, tuleja i zbierak mają razem 25+1+23,5=49,5mm
1. Czyli nie masz miejsca na gwincie aby to skręcić? Coś przekombinowałeś z wymiarowaniem tego Pewnie zbierak zmierzyłeś wysokość całkowitą zamiast wysokość otworu.
2. Nie masz podkładki pod koszem/tuleją?
3. Nie masz podkładki pod śrubą skręcającą? I jaka wysokość nakrętki? Jeśli masz to rozebrane, to sam luz osiowy wałka występuje, czyli czy rusza się na łożyskach?

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-07-14, 15:47

Nie mam luzu walka. Zmierzylem całą wysokość zabieraka. Jak skrece wszystko to sam kosz się rusza. Nie ma podkładki pod koszem ani tuleja. A podkładkę zabezpieczająca mam pod śruba

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: halcik » 2017-07-14, 21:43

Czyli masz to skręcić tak ciasno, żeby po dokreceniu nie było tego luzu z zastosowaniem podkładek pod tuleją, nad tuleją i pod nakretką. Najwięcej pewnie pod nakrętką, żeby miało to sens.

Awatar użytkownika
Filip518
Posty: 350
Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92
Lokalizacja: Wartkowice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Filip518 » 2017-07-16, 15:18

Podkładki jakieś muszą być specjalnie prawda?

halcik
Posty: 2230
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: halcik » 2017-07-16, 16:14

Tak zwane dystansowe, są utwardzane

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968r.

Post autor: Sarmat » 2017-10-31, 22:11

Możesz kolego porobić fotki jak rozwiązałeś u siebie problem z zamontowaniem klamotów do CDI?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości