Strona 2 z 3

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2016-08-19, 21:33
autor: Sarmat
Filip518 pisze:Prace nie stoją, idzie do przodu remont. Jak znajdę chwilę to wrzucę porcję zdjęć i opisy. Pytanko. Tu powinno być szkło płaskie czy to "głębokie"? Bo wyrzuciłem stare, było pęknięte. I nie pamiętam jakie było :/
głębokie

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-12, 15:32
autor: Filip518
Panie i Panowie, witam po dość długiej przerwie. WSK już częściowo w podkładzie, większość chromów zrobiona, czekam tylko na golenie i stopkę hamulca. Jako że jestem w trakcie lakierowania, prosiłbym o poradę. Jaka metoda robienia szparunków jest lepsza wg. Was? Na podkład złoty kolor, taśma 3mm w miejscach szparunków, na to czarny lakier, zrywanie taśmy i bezbarwny czy metoda, jaką praktykuje większość, czyli szparunki na lakier z oklejaniem całego elementu papierem itp?
EDIT. Czy ma ktoś wymiary gwintu kranika przesuwnego z wczesnych M06-64, B1 itp? Mam zbiornik z gwintem wewnętrznym. Chciałbym dopasować inny kranik, może jakiś spustowy wody z ciągnika czy coś, Mało co to widać, a jednak 43zł kosztuje taki kranik... Bez hejtów proszę na temat tego kranika, ale kasę WSK chłonie...

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-12, 19:51
autor: decada
Jak zrobisz Szparunki pod klarem to po kilku latach będziesz mógł wypolerować Moto bez obawy że zniszczysz Szparunki.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 14:00
autor: Filip518
Czyli polecasz robić pierwszym sposobem, szparunki pod czernią i klarem?

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 14:30
autor: Mixol
Kranik pasuje od każdej WSKi, Rometa wystarczy odkręcić z niego nakrętkę i zostaje Ci gwint który pasuje do zbiornika.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 14:53
autor: decada
Filip518 pisze:
2017-03-14, 14:00
Czyli polecasz robić pierwszym sposobem, szparunki pod czernią i klarem?
Ja Tak robię.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 17:48
autor: Filip518
Mixol pisze:
2017-03-14, 14:30
Kranik pasuje od każdej WSKi, Rometa wystarczy odkręcić z niego nakrętkę i zostaje Ci gwint który pasuje do zbiornika.
Dzięki! Jaki ja łeb, faktycznie :D
Decada, dziękuję za radę. Jakiego lakieru do szparunków używasz? Jakikolwiek w sprayu złoty?

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 18:15
autor: decada
Ja pistoletem malowałem . Numeru nie pamiętam bo z fliszek na mieszalniku dobierałem. Chyba z matiza ostatnio.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 18:39
autor: sbanys
Jak kupisz odpowiednia farbę to nic jej nie będzie np. 1shot:
http://sklep.deltaarts.pl/product_info. ... cts_id=947
Ja taką malowałem szparunki w swoich dwuramówkach nawierzchniowo jak w oryginale.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-03-14, 19:35
autor: decada
Ja robię tak: nakładam złotą bazę, oklejam Szparunki, baza w kolorze takim jaki ma być motocykl, odklejam Szparunki i na całość klar.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-20, 11:41
autor: Filip518
Witam, mam mały problem. Chcę zacząć robić szparunki,ale nie mam dokładnych wymiarów. Na razie chce wziąć się za osłony boczne. Głównie potrzebuję zwymiarowania trójkątów. Jak długie, jak wysoko paski. Pomoże ktoś? Bo na forum nic nie mogę znaleźć :/

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-20, 12:22
autor: sbanys
Każde szparunki były indywidualnie malowane nie ma jednej wytycznej jak maja być zrobione i jakie mają mieć wymiary.
Wczoraj malowałem szparunki na trójkątach i wyszło jak na fotce.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-20, 19:42
autor: Filip518
Czyli "na oko". Okej. Dzięki. Ładnie Ładnie. Ręcznie pędzelkiem?

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-20, 21:48
autor: sbanys
Tak ręcznie pędzelkiem.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-26, 21:22
autor: Filip518
Witam ponownie, wieje tu nudą i pustką, ale już niedługo coś się ruszy do przodu. Zamówiłem zestaw CDI u kolegi Skindera, czekam tylko aż będę mógł umieścić tak piękny i nowoczesny element w silniku. Lakierowanie idzie powoli do przodu, osłony boczne mam już gotowe pod szparunki i lakier, zbiornik poszpachlowany już ostatecznie i zapodkładowany, czeka na matowanie. Teraz jeszcze czeka mnie zabawa z błotnikami- w środku są zardzewiałe więc jeszcze będę musiał nad nimi posiedzieć. Za to na zewnątrz poszła troszkę szpachla już. Wszystko zmierza do przodu. Paczka ze skutera z pierdółkami i pierdołami niedługo będzie zamówiona, ale najpierw tokarz musi mi dotoczyć nową oś wachacza i muszę zamówić komplet śrub z kwasówki na cały motocykl. Co mnie cieszy- że największe wydatki za mną. Wszystkie chromy są. Oprócz kolanka, które muszę zamówić u Hartmana razem z nakrętką.
Teraz pytania do Was, forumowicze.
1. Polecacie linki na całe moto z Skutera czy lepiej brać od Hartmana?
2. Czy napinacze łańcucha pasują od Rometa?
Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości! ;)

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-26, 22:18
autor: sbanys
Linek nie kupowałem ani u Hartmana ani w Skuter, kupowałem za o od jedengo z użytkowników allegro i pasują.
Co do napinaczy to chyba nie będa dobrze pasować nie wiem czy maja taka sama średnicę otworu i łuk zainwestuj w nierdzewke i masz spokój na lata:
http://allegro.pl/napinacze-lancucha-ws ... 94999.html

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-27, 07:56
autor: halcik
Od rometa nie pasują (za mały otwór), a nierdzewki są miękkie, Najlepsza według mnie jest po prostu zwykła stal. Wystarczy przeczytać normy dla stali i kwasówki żeby to stwierdzić i dlatego kwasówki w wielu miejscach nie powinno się używać do motorów na których ma się zamiar "jeździć"

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-27, 08:30
autor: Filip518
To najlepsze są oryginalne. Tyle że ich nie mam ;/

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-04-27, 10:50
autor: Mixol
Ja mam linkę sprzęgła od Hartmana i pasowała bez problemu.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-01, 17:33
autor: Marcin91
A siedzenie kolego masz czy nie? Bo to też chyba jeden z większych wydatków ? Zazdroszczę Ci ze masz tyle zapału bo ja praktycznie w miejscu. A jak papiery znalazło się coś? Chromy ile Cię kosztowały na te wszystkie elementy które zrobiłeś ( możesz podsumować będę wdzięczny ). Szkielkowales coś ?