Strona 3 z 3

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-03, 18:02
autor: Filip518
Mam siedzenie, 120zł zaplacilem. nowe poszycie i gabkam blacha ori. Chromy 700zł, nic nie szkiełkuję. Czyszczę chemią alu. Sprawa papierów dopiero sie ruszy jak WSK beddzie jezdzic. ;)

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-08, 21:25
autor: misiekKR
Czego używasz do aluminium? Pokaz efekt jakiegoś elementu.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-08, 21:38
autor: kamillos12
z chemią jest taki problem że szarzeje po umyciu, ja do takiego mega brudu używam Tirosol, AKRA

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-09, 08:40
autor: Filip518
Dziś muszę zrobić porządną fotorelacje i pokaże też aluminium ;3 używam środka do czyszczenia silników firmy Moje Auto.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-09, 22:38
autor: Filip518
Może ktoś wyczekiwał, może nie ale umieszczam fotki. ;P
Nie pokazywałem, ale mam też nowe dotoczone na wzór oryginału oś wachacza i oś łącząca stopkę centralną, mocowanie silnika i podnóżki.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-05-12, 19:59
autor: Marcin91
Kiedy moja będzie w takim stanie ?:) Kolego naśladuję temat i czekam na nowe posty. Pozytywnie nakręca mnie to do działania przy mojej.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-13, 11:21
autor: Filip518
Witam, Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia co zrobić. Luz osiowy kosza sprzęgłowego to 0,5-1cm około. Rozebrałem, popatrzyłem, porównałem ze schematami i wszystko jest niby w najlepszym porządku, wszystkie elementy są, ale luz jest spory, widoczny na tym filmiku https://youtu.be/AfC3WHjLFJc. Zaradzi ktoś coś? Dodam że wałek sprzęgłowy nie ma luzu

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-13, 12:20
autor: fenq
Wygląda to trochę tak, jakbyś złożył go bez sprężyny nr 18.
Ewentualnie z zabierakiem sprzęgła jest coś nie halo( nr9).
Obrazek

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-13, 15:12
autor: Skinder
Sprężyna nr 18 nie ma akurat żadnego wpływu na ten luz. Rozbierz i zobacz co i jak, zmierz wysokość zabieraka, wysokość tulei kosza, ile wystaje wałek główny, grubość podkładek pod koszem itd.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-14, 12:01
autor: Filip518
Wysokość zabieraka 23,5mm
Podkładka między koszem a zabierakiem 1mm
Wysokość tulei między wałkiem a koszem 25mm
Wałek wystaje z łożyska 45mm
Miska i sprężyna są. Zauważyłem brak zabezpiecznika koła zapadkowego

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-14, 12:56
autor: halcik
Wałek wystaje na 45mm, a więc podkładka, tuleja i zbierak mają razem 25+1+23,5=49,5mm
1. Czyli nie masz miejsca na gwincie aby to skręcić? Coś przekombinowałeś z wymiarowaniem tego Pewnie zbierak zmierzyłeś wysokość całkowitą zamiast wysokość otworu.
2. Nie masz podkładki pod koszem/tuleją?
3. Nie masz podkładki pod śrubą skręcającą? I jaka wysokość nakrętki? Jeśli masz to rozebrane, to sam luz osiowy wałka występuje, czyli czy rusza się na łożyskach?

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-14, 15:47
autor: Filip518
Nie mam luzu walka. Zmierzylem całą wysokość zabieraka. Jak skrece wszystko to sam kosz się rusza. Nie ma podkładki pod koszem ani tuleja. A podkładkę zabezpieczająca mam pod śruba

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-14, 21:43
autor: halcik
Czyli masz to skręcić tak ciasno, żeby po dokreceniu nie było tego luzu z zastosowaniem podkładek pod tuleją, nad tuleją i pod nakretką. Najwięcej pewnie pod nakrętką, żeby miało to sens.

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-16, 15:18
autor: Filip518
Podkładki jakieś muszą być specjalnie prawda?

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-07-16, 16:14
autor: halcik
Tak zwane dystansowe, są utwardzane

Re: WSK M06B1 1968r.

: 2017-10-31, 22:11
autor: Sarmat
Możesz kolego porobić fotki jak rozwiązałeś u siebie problem z zamontowaniem klamotów do CDI?