WSK M06Z

Odpowiedz
gravion
Posty: 5
Rejestracja: 2015-07-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06-Z
ETZ 250 NVA
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

WSK M06Z

Post autor: gravion » 2016-06-16, 20:07

Witam wszystkich.
Ponieważ podczas renowacji mojej zetki informacje znalezione na tym forum okazały się bezcenne chciałbym pochwalić się efektami swojej pracy. Nie jest to oryginał w 100%, ale też i nie takie było założenie. Moim celem było przywrócenie do życia pojazdu na którym jako szczeniak zrobiłem setki kilometrów.
05.06.2016.jpg
Kilka rzeczy jest od innych modeli WSK/WFM, ale to jeszcze nie koniec remontu. Pomalutku będę szukał oryginalnych części i uzupełniał braki lub wymieniał części.

Fotorelacja z prac na G+: https://goo.gl/photos/jwwLBa6JqqJCnPky6
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

175mateusz
Posty: 3
Rejestracja: 2011-04-30, 11:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3.
Komar 232
Komar 2352W
WSK 175 kobuz
Lokalizacja: Lubin(krzeczyn)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: 175mateusz » 2016-06-17, 12:04

Sam malowałeś całą sprayem? Czy tylko zbiornik. No na początku stan agonalny ;-)

gravion
Posty: 5
Rejestracja: 2015-07-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06-Z
ETZ 250 NVA
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: gravion » 2016-06-17, 18:06

W sprayu poszedł zbiornik i puszki, bo mi spece "zagubili" te elementy przy proszkowym. Jak się znajdzie zguba, to wymienię. Szedł sezon, a tu brak podstawowych części i nici z jazdy.
Spray jest tymczasowym rozwiązaniem. Objechałem paru lakierników w okolicy i kwoty jakie słyszałem wcale mi nie odpowiadały. Taniej mi wyjdzie kupić sprężarkę i nauczyć się lakierować niż oddać do specjalisty. Efekt może gorszy, ale jaka satysfakcja.

mati1010193
Posty: 1
Rejestracja: 2016-04-21, 19:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3
SHL M11
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: mati1010193 » 2016-06-27, 19:52

Piękna zetka ale jedno mi w niej nie pasuje,a mianowicie silnik.Z tego co wiem to z motocykli WSK tylko model M-150 posiadał silnik WFM 150.Poprawcie jeśli się myle ;-)

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: halcik » 2016-06-28, 07:07

To jest silnik 125

gravion
Posty: 5
Rejestracja: 2015-07-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06-Z
ETZ 250 NVA
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: gravion » 2016-06-28, 09:44

Fakt - silnik S34 (podobny do SHL, ale 125ccm). Ktoś mnie kiedyś podpuścił, żeby wymienić oryginał na to cudo, a ja wcale nie bylem zadowolony. Dziwnie zachowuje się przy zmianie biegów z 1 na 2. Jest bardzo duża różnica w przełożeniu i przydałoby się coś na kształt międzybiegu. O ile na asfalcie da się tym jechać, to już w terenie zaczynają się schody.
Z innych niepasujących rzeczy mogę podać na pewno pokrowiec siedzenia i zbiornik paliwa. Co do tłumika też mam pewne wątpliwości.

halcik
Posty: 2232
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06Z

Post autor: halcik » 2016-06-28, 10:30

Może masz zmienione sprzęgło lub duża zębatka na zdawczym? Ten silnik jest ciężki w eksploatacji, łatwiej się przegrzewa a siły jakoś więcej nie ma niż standardowe s01, chyba że masz już zrobiony odwiert na 150 lub 175, ale wtedy jest problem ze zbyt ubogą mieszanką na wysokich obrotach i się przyciera.
Mam chyba cylinder okrągły żeby to przerobić wizualnie na silnik s06

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości