Strona 1 z 1

WSK M06Z

: 2016-06-16, 20:07
autor: gravion
Witam wszystkich.
Ponieważ podczas renowacji mojej zetki informacje znalezione na tym forum okazały się bezcenne chciałbym pochwalić się efektami swojej pracy. Nie jest to oryginał w 100%, ale też i nie takie było założenie. Moim celem było przywrócenie do życia pojazdu na którym jako szczeniak zrobiłem setki kilometrów.
05.06.2016.jpg
Kilka rzeczy jest od innych modeli WSK/WFM, ale to jeszcze nie koniec remontu. Pomalutku będę szukał oryginalnych części i uzupełniał braki lub wymieniał części.

Fotorelacja z prac na G+: https://goo.gl/photos/jwwLBa6JqqJCnPky6

Re: WSK M06Z

: 2016-06-17, 12:04
autor: 175mateusz
Sam malowałeś całą sprayem? Czy tylko zbiornik. No na początku stan agonalny ;-)

Re: WSK M06Z

: 2016-06-17, 18:06
autor: gravion
W sprayu poszedł zbiornik i puszki, bo mi spece "zagubili" te elementy przy proszkowym. Jak się znajdzie zguba, to wymienię. Szedł sezon, a tu brak podstawowych części i nici z jazdy.
Spray jest tymczasowym rozwiązaniem. Objechałem paru lakierników w okolicy i kwoty jakie słyszałem wcale mi nie odpowiadały. Taniej mi wyjdzie kupić sprężarkę i nauczyć się lakierować niż oddać do specjalisty. Efekt może gorszy, ale jaka satysfakcja.

Re: WSK M06Z

: 2016-06-27, 19:52
autor: mati1010193
Piękna zetka ale jedno mi w niej nie pasuje,a mianowicie silnik.Z tego co wiem to z motocykli WSK tylko model M-150 posiadał silnik WFM 150.Poprawcie jeśli się myle ;-)

Re: WSK M06Z

: 2016-06-28, 07:07
autor: halcik
To jest silnik 125

Re: WSK M06Z

: 2016-06-28, 09:44
autor: gravion
Fakt - silnik S34 (podobny do SHL, ale 125ccm). Ktoś mnie kiedyś podpuścił, żeby wymienić oryginał na to cudo, a ja wcale nie bylem zadowolony. Dziwnie zachowuje się przy zmianie biegów z 1 na 2. Jest bardzo duża różnica w przełożeniu i przydałoby się coś na kształt międzybiegu. O ile na asfalcie da się tym jechać, to już w terenie zaczynają się schody.
Z innych niepasujących rzeczy mogę podać na pewno pokrowiec siedzenia i zbiornik paliwa. Co do tłumika też mam pewne wątpliwości.

Re: WSK M06Z

: 2016-06-28, 10:30
autor: halcik
Może masz zmienione sprzęgło lub duża zębatka na zdawczym? Ten silnik jest ciężki w eksploatacji, łatwiej się przegrzewa a siły jakoś więcej nie ma niż standardowe s01, chyba że masz już zrobiony odwiert na 150 lub 175, ale wtedy jest problem ze zbyt ubogą mieszanką na wysokich obrotach i się przyciera.
Mam chyba cylinder okrągły żeby to przerobić wizualnie na silnik s06