WSK M06 B1 1968

Odpowiedz
paniczq
Posty: 314
Rejestracja: 2014-01-23, 23:09
GG: 0
Moje maszyny: MASZYNY X15
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Kontaktowanie:

WSK M06 B1 1968

Post autor: paniczq » 2018-02-16, 16:38

Witam dziś zabieram się za WSK B1 z 1968. WSK kupiona za 1600zł z papierami bez silnika. WSK nie posiada tabliczki znamionowej.
Wykonano już:
-malowanie proszkowe czarny połysk: rama, wahacz, uchwyt silnika, mocowanie lag, stopki centralne [200zł];
-rozebranie kół;
-zakupienie tabliczki znamionowej [100zł];
-zakupienie śrub nierdzewne+napinaczy kół tył [140zł];
-silnik [150zł];
-CDI [330zł];

Motocykl ma być do jazdy codziennej, chce w nim wykonać całkowity remont silnika i zamontować CDI.
Osłony boczne gaźnika, trójkąty, osłony lag, bak, błotniki nie wymagają lakierowania i zostaną w oryginale. Siedzenie również jest w b.dobry stanie. Motocykl chce ukończyć na lato 2018. Tłumik zostanie odnowiony.

harmonogram prac:
-zaplecenie kół;
-złożenie ramy;
-remont silnika;

Motocykl ma za zadanie robienie dużych przebiegów. Dlatego potrzebuje Waszej pomocy:

1) jaki lakier polecacie na tłumik?
2) przy składaniu ramy, dodajecie jakieś specyfiki na gwinty śrub nierdzewnych? smar? klej?


Z góry dziękuje za pomoc.

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: sbanys » 2018-02-16, 20:27


Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968

Post autor: Adam_Ga » 2018-02-16, 20:57

Śruby na klej????
Ja daje pastę miedzianą + podkładki i nic wiecej.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość