Strona 1 z 1

WSK M06 B1 1968

: 2018-02-16, 16:38
autor: paniczq
Witam dziś zabieram się za WSK B1 z 1968. WSK kupiona za 1600zł z papierami bez silnika. WSK nie posiada tabliczki znamionowej.
Wykonano już:
-malowanie proszkowe czarny połysk: rama, wahacz, uchwyt silnika, mocowanie lag, stopki centralne [200zł];
-rozebranie kół;
-zakupienie tabliczki znamionowej [100zł];
-zakupienie śrub nierdzewne+napinaczy kół tył [140zł];
-silnik [150zł];
-CDI [330zł];

Motocykl ma być do jazdy codziennej, chce w nim wykonać całkowity remont silnika i zamontować CDI.
Osłony boczne gaźnika, trójkąty, osłony lag, bak, błotniki nie wymagają lakierowania i zostaną w oryginale. Siedzenie również jest w b.dobry stanie. Motocykl chce ukończyć na lato 2018. Tłumik zostanie odnowiony.

harmonogram prac:
-zaplecenie kół;
-złożenie ramy;
-remont silnika;

Motocykl ma za zadanie robienie dużych przebiegów. Dlatego potrzebuje Waszej pomocy:

1) jaki lakier polecacie na tłumik?
2) przy składaniu ramy, dodajecie jakieś specyfiki na gwinty śrub nierdzewnych? smar? klej?


Z góry dziękuje za pomoc.

Re: WSK M06 B1 1968

: 2018-02-16, 20:27
autor: sbanys

Re: WSK M06 B1 1968

: 2018-02-16, 20:57
autor: Adam_Ga
Śruby na klej????
Ja daje pastę miedzianą + podkładki i nic wiecej.