WSK M06 B1 początek działań
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
dzięki wielkie .jak na razie to chyba wszystko w miarę postępów pewnie będę miał pytania .jeszcze muszę na stopkę centralną zapolować bo to musi być
Re: WSK M06 B1 początek działań
No oprócz tej stopki to jeszcze mocowanie silnika potrzebne bo onie jest zaczepiona sprężyna od stopki
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
kolanko tlumika z B1 jest inne niż w B3 czy ja już tłumika nie umiem zakręcić? wczoraj już wszystko zrobiłem aby uruchomić tylko te kolanko się nie zgadza.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
Kolanko jest inne, takie same jak w WFM;
http://www.moto.allegro.pl/item72727042 ... owane.html
http://www.moto.allegro.pl/item72727042 ... owane.html
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
no to kicha.używanego chyba nie ma sensu kupować.podzbieram trochę kasy i kupię nowe
na drugi rok zostaje kosmetyka tylko nie wiem czy malować czy zostawić oryginalny lakier.jak myślicie?
na drugi rok zostaje kosmetyka tylko nie wiem czy malować czy zostawić oryginalny lakier.jak myślicie?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
Ja kupywałem nowe to jakość jest strasznie niska, kolanko nie zabardzo chce pasować trzeba je lekko wygiąć albo coś zcudować także najlepsze rozwiązanie to kupno ładnego używanego lub chromowanie używanego.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
Witam kolegów.
Tak juz planowalem remont tego motorka i mam pewien dylemat a mianowicie czy malowac cala rame czy tylko bak blotniki itp. nie chodzi tu o kwestie pieniezne tylko "oyrginalno estetyczne".
z jednej strony odswierzony lakier a z drugiej oryginalny. zadawal ktos z was sobie takie pytanie. co byscie zrobili?
Druga sprawa mniej babska. w sklepie skuterdebica w czesciach wfm http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1819 "szklanka teleskopu tył górna chrom" to by pasowalo do B1?
bo lampa tyl to od junaka prawda?jeszcze yylko odnosnie instalacji. kupowal ktos instalacje do B1 w tym sklepie? chodzi mi czy sa wsowki na koncach i czy przewody sa opisane czy schemat we wlasnym zakresie?
Tak juz planowalem remont tego motorka i mam pewien dylemat a mianowicie czy malowac cala rame czy tylko bak blotniki itp. nie chodzi tu o kwestie pieniezne tylko "oyrginalno estetyczne".
z jednej strony odswierzony lakier a z drugiej oryginalny. zadawal ktos z was sobie takie pytanie. co byscie zrobili?
Druga sprawa mniej babska. w sklepie skuterdebica w czesciach wfm http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1819 "szklanka teleskopu tył górna chrom" to by pasowalo do B1?
bo lampa tyl to od junaka prawda?jeszcze yylko odnosnie instalacji. kupowal ktos instalacje do B1 w tym sklepie? chodzi mi czy sa wsowki na koncach i czy przewody sa opisane czy schemat we wlasnym zakresie?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
Jeśli chodzi o szklanki to tylko dolne były chromowane, wsówki są w sklepach elektrycznych, schematy instalacji są (patrz strona areckiego) a jeśli chodzi o rame to niewiem jak to sie bedzie komponować i najwazniejsze żeby elementy nie gryzły sie ze sobą
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
- konter
- Posty: 154
- Rejestracja: 2009-06-19, 03:07
- GG: 1155228
- Moje maszyny: B1 '69
B3 '77 - Lokalizacja: Węgrów, Piastów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
wszystko razem, nie ma sensu się rozdrabniąć. Skoro już całą rozbierasz, to nie chciałbyś potem znów tego robić gdy na przykład z ramą coś będzie ci orginalny lakier odchodził itp. Zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów.bociek29 pisze:Witam kolegów.
Tak juz planowalem remont tego motorka i mam pewien dylemat a mianowicie czy malowac cala rame czy tylko bak blotniki itp. nie chodzi tu o kwestie pieniezne tylko "oyrginalno estetyczne".
z jednej strony odswierzony lakier a z drugiej oryginalny. zadawal ktos z was sobie takie pytanie. co byscie zrobili?
Szklanki górne nie były chromowane w b1. Lampa nie taka jak w junaku. Twoj rocznik to 70 więc lampa taka ja na zdjęciu na początku twojego tematu.Instalację możesz kupić lub zrobić sam. Kupna 70 zł, samemu jakieś 35 zł na kable, i trochę pracy. Wsówki tak jak kolega WSK mówił w każdym sklepie, nie zapomnij wtedy żeby kupić tez izolację termokurczliwą (ok 1,5 zł). Schematy w sieci, jeśli nie będziesz mógł znaleźć daj mi znać, zeskanuję dokładnie z mojej książki i prześlę. Sprawdź dokładnie mostek selenowy, czy ten selen nie poodłaził z tych blaszek. Jeśli tak się stało (a zapewne tak będzie, skoro stała parę lat na dworzu) to od razu wymień to na mostek Graetz'a. Do kupienia w tym samym sklepie elektronicznym co wsówki. Jeśli chodzi o wartości tego mostka, to 25A, 35A 15A będzie spoko - ale tu niech koledzy bardziej znający się na temacie - mniejsze mogą się grzać. Tak przynajmniej ja ostatnio zrozumiałem czytająć forum, bo sam ostatnio to zmieniałem. Jeśli już będziesz robił elektrykę, sprawdź dokładnie, czy na tych prętach, które wyprowadzają prąd z silnika nie ma przebicia, czy izolacja jest tam dobra - sprawdź, to bardzo ważne. Zanim złożysz lampę i stacyjkę zobacz czy licznik dobrze działa (zapałką nawet czy przekręcają sie cyferki od km) - mnie to bardzo denerwowało, że nie działa. Rozebrać musiałem całą prawie lampę, cały licznik. A zaoszczędziłbym sobie roboty, gdybym sprawdził to na początku. To tyle wskazówek ode mnie na początek. Ogólnie BARDZO polecam wątek autorstwa kolegi WSK na temat M06B1 Zajrzyj tutaj viewtopic.php?f=9&t=147. Dla mnie to skarbnica wiedzy, a jej autor encyklopedia w tej dziedziniebociek29 pisze: Druga sprawa mniej babska. w sklepie skuterdebica w czesciach wfm http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1819 "szklanka teleskopu tył górna chrom" to by pasowalo do B1?
bo lampa tyl to od junaka prawda?jeszcze yylko odnosnie instalacji. kupowal ktos instalacje do B1 w tym sklepie? chodzi mi czy sa wsowki na koncach i czy przewody sa opisane czy schemat we wlasnym zakresie?
moja M06B1 obecnie i przed remontem
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
rozumiem.czyli z tego co piszecie najlepiej to co malowane to malowac to co chromowane chromowac i sie nie zastanawiac.poczytam jeszcze dokładnie tematy o malowaniu i do rozkrecania trzeba sie brac. jeszcze ta lampa mi nie daje spokoju.
Motocykl ten jest w naszych rekach od lat 70 gora 9 lat mial jak go tato odkupil i watpie czy na wsi komus przyszlo w tym czasie zmieniac lampe i siedzenie
Mowilem mu pokazywalem czy czasem sie nie myli i jemu wychodzi ze nie czyli lampa oryginal i siedzenie tez.
a moze sa inne detale ktore byly w B1 po 1970 roku?
Motocykl ten jest w naszych rekach od lat 70 gora 9 lat mial jak go tato odkupil i watpie czy na wsi komus przyszlo w tym czasie zmieniac lampe i siedzenie
Mowilem mu pokazywalem czy czasem sie nie myli i jemu wychodzi ze nie czyli lampa oryginal i siedzenie tez.
a moze sa inne detale ktore byly w B1 po 1970 roku?
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
Detalem jest jeszcze licznik, specyfikacja na rok 1970 to licznik do 120km/h
P.S: Chyba będe musiał zmienić troche w temacie co do tej lampy, siedzenia i ew. licznika bo coraz wiecej wsek z 1970 ma detale od 1969r zapewne części nowej generacji zaczęto wprowadzać w którymś kwartale 1970..
P.S: Chyba będe musiał zmienić troche w temacie co do tej lampy, siedzenia i ew. licznika bo coraz wiecej wsek z 1970 ma detale od 1969r zapewne części nowej generacji zaczęto wprowadzać w którymś kwartale 1970..
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
zerknijcie chlopaki na tą osłonke czy ona jest dobra do tej B1 bo jakos nie mam pomysłu jak by ją zaczepić w ramie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WSK M06 B1 początek działań
ta jest do B3, w cwaj ramówkach przykręca się ją tylko do wahacza w 2. miejscach
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-07-20, 23:16
- GG: 0
- Lokalizacja: Dorohusk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 B1 początek działań
przeglądam skuterdebice i tak planuje zakup części i tak patrze części wsk i wfm. np pręt hamulca sie różni ceną czyli jak się domyślam to i długością. który będzie pasował do mojej b1? sprawa 2 to lampa tył to będzie trzeba zamówić z działu junaka tak?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości