WSK M06 B1 1970

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-03-23, 18:51

Chromowanie we Wrocławiu wszystkich elementów do WSKi to koszt od 500 do 800zł.
Ja swoich części jeszcze nie oddałem (brak siana) ale najprawdopodobniej oddam do Galtechu.
Teraz dałem im do cynkowania (białego) szprychy i odbiorę je chyba w piątek.
Mam też mały dylemat. Zdarłem stary lakier z felg i się zastanawiam czy robić je na połysk czy raczej malować na siwo tak jak w oryginale.
Najprawdopodobniej będzie ta druga wersja bo i cała WSKa będzie utrzymana w stylu oryginał.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: jarek » 2011-03-23, 20:30

No dobra dobra tylko czy oni zajmują się renowacją chromów, czyli zdzieranie starych powłok, polerowanie i nakładanie nowych. W jakim stanie oddałeś elementy do ocynku ??. Sam się do nich wybieram ale dotrzeć nie mogę, brak motywacji i kasy ;/

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-03-23, 22:14

Zdzierają stary chrom, nakładają nikiel, miedź, nikiel, chrom i jadą z polerką. Mają takie ***zajeb*** wanny że można się w nich kąpać jak ktoś lubi kąpiele w kwasie :-). Jedyne o co bym się martwił to jak wykonują polerkę. Ja mocno szukałem po Wrocławiu kto poleruje i za ile. Oni są konkurencyjni a po za tym, można się dogadać z Panią co wycenia robotę :-) Pozostaje tylko właśnie kwestia polerki, która jest pracochłonna no i najbliżej Wrocławia najlepiej polerują w Trzebnicy, tylko że tam za tą samą robotę zamiast 600zł chcą 900 a może i więcej. Polecam Ci też przekręć do Oldtimerbazar, oni regularnie chromują drobnicę to na pewno Ci powiedzą gdzie i za ile.

No i podkład na jednym rancie siedzi. Jak będzie jutro ładna pogoda to drugi rant też pójdzie w podkład

Jak by ktoś szukał szkiełkowania we Wrocku to polecam firmę "Spoko", żaden środek, żadne czyszczenie nie doprowadzi do takiego stanu aluminium jak szkiełkowanie, wiem z doświadczenia. Głowicę jak odebrałem po szkiełkowaniu to wygląda jak by przed chwilą z huty wyszła, każdy odlew widać, coś pięknego. Jak tylko pojawi się kasa to silnik nad którego wyczyszczeniem siedziałem parę godzin też do nich oddam. Jak się uda to w weekend odbiorę od nich bębny - już się nie mogę doczekać :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-04-13, 10:31

Zakupiłem cylinder (na zdjęciu) ale on ma taką rysę w komorze, czy to przeszkadza, trzeba coś z tym zrobić czy będzie hulać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: wujcio » 2011-04-13, 10:33

trzeba zrobić szlif rysa dosyć głęboka komuś pękł pierścień który teraz jest szlif?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: AudioBas » 2011-04-20, 23:01

motobernat widzę, że walczysz z felgami :)

Również się za to planuję zabrać.
Jakieś rady???
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-04-20, 23:31

Ja raczej nic nie poradzę, bo robię to pierwszy raz w życiu i uczę się na nich lakiernictwa. Zadałem sobie trud wyczyszczenia ich samemu, więc papier ścierny na kółko do wiertarki i jazda. Potem przetarłem rozpuszczalnikiem i dałem podkład w sprayu. Na to poszedł lakier który musiałem poprawiać bo nie od razu wiedziałem jak będzie się malować i z jakiej odległości. Lakier był miękki bo brak utwardzacza w sprayu więc pokryłem go jeszcze lakierem. Tu też były niespodzianki bo lakier rozpuszczał farbę haha, ale ostatecznie jest ok. Po świętach zaplotę szprychy i będę się uczył centrowania.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: AudioBas » 2011-04-20, 23:47

Szprychy kupiłeś nowe?
Czy stare zakładasz?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-04-21, 08:01

Stare dałem do ocynku, zapłaciłem 50zł i wyglądają jak nowe, 5 sztuk kupiłem nowych, bo 2 stare są krzywe a 3 źle wypolerowane po cynkowaniu.
Bęben dałem do szkiełkowania 30zł zapłaciłem i wyglądają jak nowe. Po świętach wrzucę foty zaplecionych kół to sam ocenisz efekt. Mi się podoba.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-05-25, 20:23

Witam wszystkich bo dawno mnie na forum nie było. Sporo mam teraz pracy więc prace na WSKą idą powoli ale coś się dzieje. W weekend wrzucę fotki poskładanych kółek i silnika, który w celu odpalenia obsadziłem w ramę.
I tu pojawia się pytanie. Silnik miał dużo problemów z odpaleniem, aż noga bolała od kopania ale w końcu zaskoczył, ładnie pracował, nawet reagował na wkręcanie. Zgasiłem go za pomocą zakręcenia paliwa a później chciałem sprawdzić czy ponownie zapali. Pod pompowałem paliwo ale chęci do ponownego zapalenia nie było. Tym razem już się nie męczyłem z drugim długim kopaniem. No i wreszcie pytanie. Czy silnik WSKi tak ma że po zgaszeniu musi sobie odpocząć, czy to wina tego że go zadusiłem odcięciem paliwa, czy może jakiś inny powód. Zaznaczam że silnik nigdy nie był rozbierany ale też nie ma do tego podstaw bo chodził równo jak odpalił.

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: blondyn__ » 2011-05-25, 20:28

Podlej pod świecę trochę to powinien załapać : )
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Brat » 2011-05-25, 20:30

Silnik nie musi odpoczywać, baa po odpaleniu, zawsze odpala chętniej, bo ma już mieszankę i może być wstępnie ciepły.

Zaduszenie przez odcięcie paliwa zawsze skutkuje ciężkim odpaleniem. Trzeba porządnie przelać gaźnik i się nakopać (albo napchać) przynajmniej tak było u mnie.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-05-27, 17:04

No to generalnie dobre wieści :-)

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-06-05, 09:51

Mam pytanie. Elektrykę kłaść teraz jak rama jest jeszcze goła czy na samym końcu?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: Szczepan » 2011-06-05, 09:57

Kładź teraz.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: blondyn__ » 2011-06-08, 13:03

Kładź jak masz gołą ramę bo później będziesz miał trudno powsadzać przewody.
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: wujcio » 2011-06-08, 15:00

czy ja wiem lepiej poskładać motor do kupy i potem sobie prowadzić kable przy zdjętym zbiorniku, kanapie i boczkach.
Chyba że masz nową już gotową ;p

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-06-15, 22:40

Witam.
Załączam kilka zdjęć z postępów prac.
Elementy czekają już na szparunki. Chromy też już gotowe, zostało poskładanie wszystkiego do kupy a trochę czasu mało bo już by było po montowane.
Silnik też już pali tylko nie wstawiłem go jeszcze w ramę.
Dałem jeszcze ważniejsze śrubki do cynkowania a jedyna rzecz nad którą się zastanawiam to logo na baku, czy ma być naklejone czy namalowane ręcznie.
Mam też pytanie, może ktoś mi podpowie gdzie ma być ta większa podkładka ze zdjęcia, w sumie jest ich 4? Ta mniejsza podkładka też jeszcze jakoś nie znalazła swojego miejsca.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-07-11, 12:36

Mam pytanie. Proszę o podpowiedz jak połączyć te cztery kable z akumulatorem (jeśli kiedyś będzie) a i gdzie zamocować ten mały kondensator?
20110724171.jpg
Drugie pytanie, może mi ktoś powie gdzie jest miejsce klaksonu? Ja go zamontowałem na razie tak jak na zdjęciu ale teraz kable oryginalne nie dosięgają, a przy demontażu dosięgały do klaksona bez problemu.
20110724176.jpg
No i ostatni problem, gdzieś mi się zapodziały elementy które zabezpieczają sprzęgło i hamulec, może mi ktoś pokazać (zdjęcie) jak to ma wyglądać żebym wiedział o co pytać w sklepie?
20110724176.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1970

Post autor: motobernat » 2011-08-02, 22:40

Kilka fotek uaktualniających postępy z prac.
Szparunki też powstają pomału.
20110802203.jpg
20110802198.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości