Strona 2 z 2

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-28, 01:02
autor: 125 arek
Odgrzewam mój temat u mnie sporo się zmieniło a wsk troszkę.
CDi, silnik s32 ,manetki z mz dla lepszego komfortu jazdy (wszystkie modyfikacje przeprowadzone tak aby wrócić szybko do oryginału)
Obecnie w trakcie renowacji kół błotnika ori i kilku innych elementów do zmiany kierunki.
Zapraszam na sądeckie klasyki nocą bo mało tam motocyklistów.

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-28, 11:00
autor: Szczepan
Miałem w swojej B1 S32 - fajnie do niej pasowało. Jakie masz zębatki? Ja miałem ciężko dojść do ładu z przełożeniem.

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-28, 23:25
autor: jannex
Może miałeś sprzęgło z S34? Mało inne przełożenie wał - kosz. Jedyne z czym ja miałem problem dojść do ładu to hamulec :shock:

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-28, 23:35
autor: Savier
Sprzęgło było stockowe :-D

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-28, 23:58
autor: Szczepan
Na 47z była przy wolna na 43z przy słaba :mrgreen: Teraz mam dół z S34, nie wiedziałem nawet o innym przełożeniu. Biegi są dosyć długie ;).

Re: MC i mój sprzęt

: 2015-11-29, 13:01
autor: 125 arek
No biegi są długie sprzęgło z s32, zębatka przednia chyba 14 zębów a tył standart wsk ale zastanawiam się czy nie dorobić do przodu zębatki 13z, silnik faktycznie fajnie pasuje ale na cdi przydało by się cięższe koło magnesowe bo momentu trochę uciekło (w planach mam cdi 200w na cięższym kole, mam już nawet graty tylko brak czasu na robotę).

Jaki kolor obręczy kół byście mi doradzili oryginał srebrny czy czarny?

Re: MC i mój sprzęt

: 2016-01-17, 21:35
autor: 125 arek
Z racji zimy trochę gratów remontuje trochę ocynku szkiełkowania i dopadłem oryginalne obręcze pochromowane może niezbyt idealnie ale i tak cieszą oko.