WSK 125 75r

Odpowiedz
Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-03-05, 17:24

Adam_Ga pisze:
2019-03-05, 17:17
Oringi to akurat pikuś, ja miałem w zestawie takie malutkie że lekko trzeba było naciągnąć na tuleje. Z kolei poliamidowa na metalowa wchodziła z lekkim ściskiem. Po złożeniu wahacz pracuje dobrze, bez luzów, bez oporu.
ABC_PRLu to użytkownik Irena47 na forum, niby mieli jakiś problem z tokarką, czas naprawy 6-8 tygodni - możliwe że maszyna coś szwankowała stad masz lekko za duży luz na tulejach.

Co do lampy to zakładam że to jakiś gotowy element od ciągnika?
Co do wkładu to odezwij się do Saviera, ja do Kobuza brałem wklad na H4 właśnie od niego :)

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-03-05, 23:35

Sam wkład jest od Ursusa bodajże :p Tylko, że musisz oddzielić szkło od odbłyśnika (szkło tam jest kierunkowe) resztę składasz jak starą lampę :) Musisz jeszcze pociągnąć dodatkowy kabel z masą na postojówkę :D

Chyba to dobrze wyjaśniłem :p

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: Skinder » 2019-03-06, 00:23

Prawdę mówiąc rozdzieliłem szkło z odbłyśnikiem, upierdliwa sprawa. U siebie dałem szkło od wski, w kosie nie miałem czasu i wrzuciłem cały wkład od ursusa razem ze szkłem. Żarówka dokładnie ta sama, z tego samego pudełka i kompletu - tungsram megalight h4... I kurde w kosie na szkle z ursusa mam wrażenie, że jakoś fajniej to oświetlało... U Saviera ze szkłem i wkładem z ursusa ale innej żarówce podobnie. Aspekt wizualny na pewno pozostaje, bo szkło nie wystaje tak jak wskowe, ale da się z tym żyć.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-04-22, 20:25

Bardzo dawno mnie nie było na forum, z powodu braku chęci na dzielenie się relacjami jak tam WSK'a, lecz nadszedł w końcu czas.

Prawie miesiąc temu, gdy w garażu zrobiło się miejsce rozpocząłem składanie motocykla w całość, troszkę farby musiałem zedrzeć niestety, ale bynajmniej dzięki nowym tulejom i oringom wahacz pracuje poprawnie, pragnę dodać jeszcze, że gdy ruszałem nim, ośka stała w miejscu, Sukces! Tabliczka znamieniowa została ocynkowana oraz 'zanitowana' do główki ramy. Potem założyłem półkę górną, oraz konsole z podnóżkami.

Obrazek

Kolejnego dnia przyszły mi tulejki robione na wymiar do centralki. (WSK niestety i tak, stoi krzywo, przez stopkę)

Następnego dnia zakupiłem śruby, gdyż kilka mi brakowało. Tego dnia założyłem przód, czyli lampę, błotnik, koło i lagi.
Złożyłem także zabierak, ukręciłem klucz przy zakręcaniu więc nie puści łatwo :D
Składanie poszło gładko, jednakże męczyłem się chwilę z samym kołem, gdyż musiałem je zdystansować odpowiednio.
Oczywiście nie obyło się, bez skrobania lakieru :p

Następnie Zabrałem się za tył, o dziwo do teraz głowi mnie, dlaczego przy założeniu starych szczęk w dobrym stanie dźwignia w przy pokrywie poszła znacząco do tyłu, celowo nie dawałem pręta do ocynku i sprawdziło się..
Musiałem oczywiście podgiąć trochę błotnik aby założyć mocowanie lampy.
W międzyczasie założyłem chlapacze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejne do składania były amortyzatory, pomalowane na czarno, a chromy odświeżone.

Obrazek

Następnie zabrałem się za siedzenie, kupiłem nity i pokrowiec od użytkownika Cudowianek
Mogło wyjść ciut lepiej, szczególnie od przodu, ale niestety stara gąbka daje swoje znaki.
Bynajmniej jest zadowalająco, nie tak jak wcześniej.

Obrazek

Następna była elektryka, jest już ogarnięta prawie w całości, brakuje jeszcze tylko CDI m. in.
Z żarówką H4 prezentuje się świetnie :D
Nie obyło się bez skrobania farby w celu znalezienia Masy.

Na obecną chwilę to tak naprawdę tyle, został mi silnik, który jest rozebrany częściowo.
Jutro (23) przyjdzie tłok Aliena na drugi szlif, wysyłam cylinder który zdobyłem swego czasu do szlifu i zobaczymy jak będzie pyrkać pod wszystkim :-D

Obrazek

Zbiornik jest zamocowany na chwilę, jeszcze planuję nakleić na niego oprócz loga gumy.

Przemyślałem sprawę, boczki zostaną pomalowane, farba i podkład już są.

Zostaje mi jeszcze do kupienia mocowanie sprzęgła z dźwignią, linek, wyżej wspomnianego pręta, gum na zbiornik, emblematów "125" oraz tłumika. Teraz mam pytanie, gdyż w sklepie pana Hartmann'a są proszkowo malowane i tradycyjnie, który będzie lepszy?

Myślę, że kolejne posty będą się pojawiać niedługo :)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-04-23, 06:36

Co do tłumika od Hartmana, kupiłem ten malowany tradycyjnie i jakość słaba... Po długiej trasie Gdańsk- Świdnik farba bliżej kolanka zaczęła się odbarwiać i złazić, w przerwie zimowej oddałem go do malowania proszkowego i jest okej.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-04-29, 18:01

Wczoraj byłem na Oldtimerbazarze, wyłapałem kilka fajnych fantów, udało mi się kupić starą iskrę, oraz obudowę topika (tak wiem, to głupi pomysł montować topika w takim momencie.)

Obrazek

Obrazek

Sama świeca to Iskra F95P, jak sama nazwa mówi, iskra jest i to mocniejsza, niż na nowej bez gangreny, czy czegoś tam..

Zamówiłem już linki na kierownicę u Hartmann'a (taki mój mały smaczek, będą białe :D).
Przy okazji, boczki wyglądają lepiej niż po moim szlifowaniu bynajmniej:
Obrazek

Obrazek

Aktualnie czekam na gumy, by zakryć tą brzydką farbę na zbiorniku.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-07, 19:42

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Będę musiał ją jeszcze domyć, gdyż jest okurzona cała.
  • Aktualnie muszę jeszcze kupić wydech i czekać na cylinder :mrgreen:
  • Od ostatniego czasu przyszedł mi pręt hamulca, co do niego to mam ciekawostkę, ten co miałem, był o jakieś ponad 5 cm krótszy od tego nowego, przy czym stary nawet nie sięgał rozpieraka.
  • Przykleiłem gumy, wygląda z nimi dużo lepiej według mnie :)
  • Przyszły linki od pana Hartmanna, wszystko fajnie, tylko linka sprzęgła jest zbyt krótka / posiada zbyt długi pancerz.
    Udało mi się ją założyć, jednak jest wywalona wszelka regulacja (wszystko jest wkręcone maksymalnie) Czy wie ktoś, gdzie idzie dostać linkę z dobrą długością do 125'tki, białą w dodatku? Bo te na alledrogo coś mi śmierdzą :/
Jak na razie to tyle, cdn.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-05-07, 20:49

Ja linki zamówiłem z gmoto, ale i tak wziąłem je jako wzór i dorobilem u mnie w mieście, bo te wszystkie linki są bardzo słabe...

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-14, 20:05

Czekałem z tym wpisem, aż przyjdzie mi tłumik. Jestem bardzo z niego zadowolony, wygląda bardzo ładnie, w dodatku ma wkładkę tłumiącą z tyłu (U mnie jej nie było w takiej formie, były te wpusty od boków, ale środek miał dziurę)
Obrazek

Od razu go złożyłem (Obejma i to mocowanie)
Obrazek

Obrazek

Tak wygląda na motocyklu :)
  • Aktualnie bajzel jest niemiłosierny z powodu wciągnięcia Ogara do garażu.
  • Przyszedł mi czujnik zegarowy, gdyż zapłon jednak musi być ustawiony porządnie
Teraz zostało mi czekać na cylinder z tłokiem Aliena i będę odpalał :hurra:

-------------------------------------------------------------

A takie pytanie jeszcze, możecie polecić jakieś fajne lusterka?
Mam co prawda te najtańsze, ale jednak wyglądem mnie nie satysfakcjonują, tak wiem, że nie liczy się wygląd, a widoczność.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-05-14, 20:40

Na pewno mogę odradzic te z gmoto, dla mnie osobiście są za krótkie...

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-21, 19:39

Czas nadszedł, jutro zakładam cylinder :D :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ZMD Alu na R2 z tłokiem i pierścieniami Aliena :D

--------------------------------

Zwracam się do was z pytaniem, gdyż mam te 2 uszczelki pod głowice:

- Starą Made In PRL (Azbest + Miedź) i ona ma 1,6mm grubości
- Nową (Gambit + Prawdopodobnie Miedź), ona ma 1,4mm grubości


Ta stara wygląda na używaną, lecz jest grubsza minimalnie.

Która będzie lepsza?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-05-21, 20:02

Nowe współczesne są do niczego... Ja bym założył Stara

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-22, 20:56

Jest Progress
WSK Odpaliła :D
Gdyby nie zepsuty gaźnik, który ją ciągle zalewa i łapie gdzieś lewe, odpaliłaby od pierwszego kopa :)

Zapłon ustawiony na 3mm przed GMP, przerwa 0.75mm

Mam takie małe pytanie, gdyż pierścienie strasznie huczą przy wolnych obrotach wyłącznie, to się uspokoi?
Bo jest świeżutko po szlifie (Fazowanie było wykonywane)
Mieszanka 1:25 na czerwonym oleju Makkity
Wydech uszczelniony sznurem azbestowym z epoki :evil:


Muszę jeszcze te linki kupić..

sylwekseat
Posty: 336
Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard
Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: sylwekseat » 2019-05-22, 21:04

Z poczatku bedzie szumialo ale z czasem sie powinno uspokoić. Przynajmniej u mnie tak bylo. Teraz minal rok od remontu niekiedy minimalnie slychac jak pierscienie zadzwonia ale naprawde jest to marginalne. Tez mam zestaw od aliena ale na zeliwnym cylindrze.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-05-22, 21:14

NexT pisze:
2019-05-22, 20:56
Jest Progress
WSK Odpaliła :D
Gdyby nie zepsuty gaźnik, który ją ciągle zalewa i łapie gdzieś lewe, odpaliłaby od pierwszego kopa :)

Zapłon ustawiony na 3mm przed GMP, przerwa 0.75mm

Mam takie małe pytanie, gdyż pierścienie strasznie huczą przy wolnych obrotach wyłącznie, to się uspokoi?
Bo jest świeżutko po szlifie (Fazowanie było wykonywane)
Mieszanka 1:25 na czerwonym oleju Makkity
Wydech uszczelniony sznurem azbestowym z epoki :evil:


Muszę jeszcze te linki kupić..
Odsprzedał byś kawałek sznura? Mam dosyć uwalonego kolanka...

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-22, 21:22

jjaworskyy pisze:
2019-05-22, 21:14
Odsprzedał byś kawałek sznura? Mam dosyć uwalonego kolanka...
Oczywiście, ile metrów potrzeba?
Jak coś Pw.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 139
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Mojęcice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2019-05-26, 23:28

https://www.youtube.com/watch?v=b-wwgdvJUE4 <-- Zapłon Turbo Zabytki w akcji :D
https://youtu.be/K2mYZTQGUkg <-- Praca na gaźniku 21mm


Obrazek

Obrazek

Jeszcze na G20
WSK jeździ, wkręca się jak powinna :D
Zostało tylko dotarcie jej i zmiana stosunku mieszanki, bo te 1:25 trochę daje dymem

Zamontowałem gaźnik 21mm na czas próby regeneracji G20, ale prędko go nie zmienię, motor nabrał większej dynamiki, nawet kompresja się zwiększyła XD Iglica jest zapięta na pierwszy rowek od góry, a dysza jest zamontowana 75 .

Obrazek

Obrazek

Jak na razie to tyle, jeszcze muszę kupić lusterka.

CDN. :)

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Posty: 2044
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: jjaworskyy » 2019-05-27, 00:26

Trzyma uszczelnienie kolanka??

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: Texas Ranger » 2019-05-27, 08:48

Nieźle, możesz napisać co to za gaźnik i jakich przeróbek potrzeba aby go zamontować?

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 226
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: CZESIO1958 » 2019-05-27, 14:03

Szerokości 😎

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości