Renowacja 125

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1461
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2019-07-24, 20:28

Nie szkiełkuj gaźnika :)

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-07-24, 20:43

jjaworskyy pisze:
2019-07-24, 20:28
Nie szkiełkuj gaźnika :)
Mógłbyś rozwinać ? ;)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1461
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: jjaworskyy » 2019-07-24, 20:50

Caniek pisze:
2019-07-24, 20:43
jjaworskyy pisze:
2019-07-24, 20:28
Nie szkiełkuj gaźnika :)
Mógłbyś rozwinać ? ;)
Kiedyś mi ktoś powiedział, że po szkiełkowaniu nie masz pewności, że dobrze wydmuchasz gaźnik z opiłków... Dla mnie ma to sens :) Gaźnik bym oddał do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-07-24, 20:54

jjaworskyy pisze:
2019-07-24, 20:50
Caniek pisze:
2019-07-24, 20:43
jjaworskyy pisze:
2019-07-24, 20:28
Nie szkiełkuj gaźnika :)
Mógłbyś rozwinać ? ;)
Kiedyś mi ktoś powiedział, że po szkiełkowaniu nie masz pewności, że dobrze wydmuchasz gaźnik z opiłków... Dla mnie ma to sens :) Gaźnik bym oddał do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej
W sumie to jest logiczne, jak coś robić to konkretnie, dzięki za podpowiedź 😁😁
W Trakcie renowacji B3.

tomcio
Posty: 464
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: tomcio » 2019-07-24, 21:29

Jeżeli chodzi o silnik. To standardowy dobry remont z częsciami na których większość wskowiczów porusza sie w kraju I za granicą👌😉. To:


Wał po regeneracij na korbowodzie Duells
Łożyska Skf C-3
Tłok anodowany Alien
Jeżeli potrzebujesz prądòw silnych I nie masz dobrych orginalnych platynek!!!!!. To zapłon Cdi. Na forum są pewni sprzedawcy👌🔨🔧🍺.
Zębaty I łańcuszek sprzęgła raczej współczesny polski, chyba że upolujesz coś nowego z minionej epoki.
Tarcze nowe, najlepiej z przekładkami!!! Do tego docisk na 9 sprężyn od kolegi z forum.

Reszta jak dobra zostawiaj.
Jest Bóg Jest WSK :-o

tomcio
Posty: 464
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: tomcio » 2019-07-24, 21:39

Zapomniałem dodać o gaźnikach które montują. Phgb21. Niby żwawsze silniki są na nich ale jak masz orginalny cylinder, solidnie zrobiony dół silnika czyli szczelny to na fabrycznym gaźniku chodzi idealnie👌...
Jest Bóg Jest WSK :-o

tomcio
Posty: 464
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: tomcio » 2019-07-24, 21:41

Zajrzyj do moich wątków na temat wsek, tam też zostało dużo powiedziane
Jest Bóg Jest WSK :-o

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-07-25, 15:24

tomcio pisze:
2019-07-24, 21:29
Jeżeli chodzi o silnik. To standardowy dobry remont z częsciami na których większość wskowiczów porusza sie w kraju I za granicą👌😉. To:


Wał po regeneracij na korbowodzie Duells
Łożyska Skf C-3
Tłok anodowany Alien
Jeżeli potrzebujesz prądòw silnych I nie masz dobrych orginalnych platynek!!!!!. To zapłon Cdi.
Jak byś czytał mi w myślach 😁
Tarcze nowe, najlepiej z przekładkami!!! Do tego docisk na 9 sprężyn od kolegi z forum. 
A o tym to nie słyszałem jeszcze, muszę się zagłębić w temat ;)
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-08-01, 18:29

Od kilku dni oczekuję na paczkę z elementami ze szkiełkowania, aż się nie mogę doczekać, tymczasem zabrałem się za dalsze rozbieranie wiesi, byc może to kwestia 2 tygodni i będzie malowana.

Obrazek

Przy okazji zabrałem się za spawanie uchwytu pod silnik, aby wygodniej się pracowało.
Robię to z profili stalowych 40x20.
Obrazek

W międzyczasie dostałem dwie paczuchy.

Obrazek

Obrazek

Brakuje mi jeszcze kilku elementów do oryginału, o amortyzatory się nie czepiam, bo będą całkowicie nowe więc sprawę zostawiam na później, poszukuję błotnika okrągłego tylnego, był tylko jeden typ ? czy w tym modelu był jakiś szczególny ?
W Trakcie renowacji B3.

tomcio
Posty: 464
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: tomcio » 2019-08-01, 19:00

Ty masz Kwadratowe błotniki. Nie okrągłe😉
Jest Bóg Jest WSK :-o

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-08-01, 21:05

tomcio pisze:
2019-08-01, 19:00
Ty masz Kwadratowe błotniki. Nie okrągłe😉
Cały czas tak myślałem....
Ale ktoś mnie tutaj poprawił.
Poszperam coś i zidentyfikuje 😁
W Trakcie renowacji B3.

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-08-06, 18:21

Dzisiaj otworzyłem paczkę z elementami ze szkiełkowania.
Jak dla mnie jest petarda :evil:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejne plany to oddać elementy do piaskowania i malowania, jednak nie wiem kiedy, aktualnie z czasem trochę krucho, szukam także rzetelnej firmy która wykona to profesjonalnie.
Powracając do poprzedniego postu, w mojej wiesi powinny być okrągłe błotniki :)

Ma ktoś może sprawdzone źródło z tulejami wahacza ?
Cena średnio mnie interesuje, chciałbym elementy najwyższej jakości, a trochę czytam i różnie to z tym bywa .
W Trakcie renowacji B3.

tomcio
Posty: 464
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125- WSK175 KOBUZ -KOMAR2352
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: tomcio » 2019-08-06, 21:16

Efekt Super. Ile zaplaciłeś?.

Ja kupywałem tulejki wachacza z G moto. Polecam kupić razem z ośką. Przynajmniej będziesz pewien że jest prosta😉
Jest Bóg Jest WSK :-o

Awatar użytkownika
Andrzej74
Posty: 26
Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Andrzej74 » 2019-08-07, 01:46

Wszystko co stalowe szybko daj do ocynku bo zaraz będzie "złote".

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 67
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: CZESIO1958 » 2019-08-07, 11:01

Są efekty 😅

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-08-07, 20:29

tomcio pisze:
2019-08-06, 21:16
Efekt Super. Ile zaplaciłeś?.

Ja kupywałem tulejki wachacza z G moto. Polecam kupić razem z ośką. Przynajmniej będziesz pewien że jest prosta😉
Wszystkie elementy ze zdjęcia kosztowały 220 zł + koszty wysyłki ;)

Co do tulejek z GMOTO czytalem komentarze i podobno troche odbiegaja od wymiarów 😁
Andrzej74 pisze:
2019-08-07, 01:46
Wszystko co stalowe szybko daj do ocynku bo zaraz będzie "złote".
W sumie stalowych żeczy wiele nie ma 😁
Skrzynia i inne podzespoly silnikowe lezą odpowiednio zabezpieczone.
Jezeli masz na mysli sruby, podkładki itp ...
To zastanawiam się czy nie kupić nowych kompletów już cynkowanych, dlatego że nie mam żadnego pewnego kontaktu który mógłby to zrobić profesjonalnie ;)
CZESIO1958 pisze:
2019-08-07, 11:01
Są efekty 😅
Malutkie, ale są i bardzo cieszą ;)
Jak bedzie juz rama i reszta pomalowana to już będzie całkiem fajnie się robiło 😁
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Szarik
Posty: 13
Rejestracja: 2017-08-23, 13:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '75
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Szarik » 2019-08-09, 16:49

Jeśli chodzi o tulejki z Gmoto, to przynajmniej ja u siebie trochę musiałem się nagimnastykować, żeby to wszystko zmontować. Tuleje polamidowe od środka miały za małą średnicę, te metalowe za chiny ludowe wejść w nie nie chciały. Ale trochę zabawy z rozwiertakiem i udało się złożyć ;)

Awatar użytkownika
Andrzej74
Posty: 26
Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Andrzej74 » 2019-08-13, 23:00

Ze stalowych rzeczy widzę rozpieraki, dźwignie rozpieraków, osłonę łożyska wałka zdawczego. W zależności od tego w jakim stopniu chcesz zachować oryginalność możesz się pokusić o ocynkowanie również śrub i nakrętek. Decyzja należy do Ciebie.

Caniek
Posty: 162
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Caniek » 2019-08-20, 20:28

Andrzej74 pisze:
2019-08-13, 23:00
Ze stalowych rzeczy widzę rozpieraki, dźwignie rozpieraków, osłonę łożyska wałka zdawczego. W zależności od tego w jakim stopniu chcesz zachować oryginalność możesz się pokusić o ocynkowanie również śrub i nakrętek. Decyzja należy do Ciebie.
Masz kogoś sprawdzonego, kto cynkuje wysyłkowo ?
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Andrzej74
Posty: 26
Rejestracja: 2015-10-26, 22:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 1958
Honda VF750C
Jawa 50
Kontaktowanie:

Re: Renowacja 125

Post autor: Andrzej74 » 2019-08-22, 12:01

Niestety nie. Popatrz w dziale Usługi, np tu viewtopic.php?f=121&t=27918

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość