Re: WSK Cafe Racer moja budowa
: 2014-01-27, 00:23
no dobrze ,że się znacie ja się dopiero uczę...
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
Witam, żeby nie zaśmiecać tematu:
http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C20%5 ... 2-full.jpg
http://imgur.com/a/EyGR0
http://imgur.com/a/Sdy7Y
http://imgur.com/a/lePWP
Myślę, że to wystarczy w ramach zobrazowania, więcej nie chce mi się szukać. Pozdrawiam!
ładny przód ...Skinder pisze:Zgodnie z prośbą autora idzie cytat mojej PW skierowanej do niego:
Witam, żeby nie zaśmiecać tematu:
http://p1.bikepics.com/2011%5C06%5C20%5 ... 2-full.jpg
http://imgur.com/a/EyGR0
http://imgur.com/a/Sdy7Y
http://imgur.com/a/lePWP
Myślę, że to wystarczy w ramach zobrazowania, więcej nie chce mi się szukać. Pozdrawiam!
Właśnie jestem w trakcie renowacji B1 będzie skończona będą zdjęcia, co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakaduAlien pisze:Jak się coś wrzuca coś takiego na forum które w wueskach sie specjalizuje to trzeba się liczyć z krytyką. Ja wygladu nie komentuje, każdy ma e gusta.
Ale jeśli utrzymujesz że na rowerowym tłumiku ten silnik dobrze chodzi to niechybnie znaczy, że nie dane Ci było jeszcze wrzucić czwórki w swoim egzemplarzu
Po pierwsze - tłumika, nie 'tłumnika'crazyduck pisze:co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakadu
specjalnie dla Ciebie wstawilem filmik,że jednak się coś wkręca http://www.youtube.com/watch?v=fJpHJKSsxl8AudioBas pisze:Tak, pierwszym byłem ja co pisałem w filmikucrazyduck pisze:ze kolejny znawca wkręcania
Na WSKach trochę się znamy i nawet nie musisz jej mocno wkręcać bo już słychać, że nie ma tego "potencjału"
generalnie post jest o 125 co do 175 jak napiszę posta o niej to coś więcej też napiszę, każdy może mieć swoje zdanie a mnie życie nauczyło że nie wszystkim dogodzę i że nie warto...Alien pisze:Po pierwsze - tłumika, nie 'tłumnika'crazyduck pisze:co do tlumnika może nic tobie nie mowi ZSM Polmo Brodnica sprawdź, napiszę tylko tyle , ze w konstrukcji środka tlumnika uczestniczył jeden z inż tego zakadu
Po drugie - masz racje, nic mi nie mówi
Po trzecie - po raz pierwszy wspomniałeś, że bebechy są przerobione. Nie jesteśmy wróżbitami, a wygląd ma taki a nie inny. Chcesz się obronić to napisz coś konkretnego bo jak na razie sprawiasz tylko wrażenie bardzo obrażonego trzydziestoparolatka, bo nie podoba nam się Twój motocykl
Słusznie zauważyłeś , w moim pojmowaniu nic sie nie zmieniło i widze tu tylko zniszczona wsk .SEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.
Fa jak fanzolisz, motorek jest bardzo klimatyczny a prawdziwe wt zaczęło się jeszcze zanim nabyło tą pogardliwą nazwę. Moje zdanie już powiedziałem, strasznie podoba mi się odważny dobór kolorów. Szkoda tylko takich nakladów dla moto, którym nie można pojeździć. Sam szukam teraz materiału na takiego mini - scramblera ale najtrudniej spełnić najważniejszy warunek - pełna dokumentacja, umożliwiająca rejestrację. Ale nie, sorry, mam materiał na dyfuzorSEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.
widziałem tą wsk mi się w ogóle nie podoba..auriol77 pisze:Mnie osobiście przeróbka ani kolorystycznie ani stylistycznie się nie podoba. Widać wkład pracy i to ,że kowal tego nie robił, ale nie jaram się. Jak dla mnie jedyna ładna wsk cafe/torówka to motocykl Rodens'a, który jest naprawdę ładny.
nie jest pomalowany sprajemSEBA pisze:Kilka lat temu na tak przerobione Wueski mówiło się WT, moim zdaniem te zaprezentowane w tym temacie praktycznie niczym się od nich nie różnią po za tym że nie są polakierowane sprayem.