Strona 2 z 2

Re: WSK M06B3 1979 r. na chodzie, ale będzie jeździć

: 2017-04-13, 13:28
autor: Bartorg
halcik pisze:
2017-04-13, 12:09
Jak nie chcesz żeby na ciebie bluźnili to oddaj drugi (oba są oryginalne). To co zadziało się w karterze jest do naprawienia (nie w swoim zakresie). Raczej unika się łączenia połówek karterów od różnych silników (nr karterów)
To uszkodzenie w karterze już ktoś kiedyś naprawiał za pomocą blaszki, niestety odłamka w środku nie było. Pewnie jest do naprawienia ale za jaką cenę. Generalnie ten silnik był kupiony dla zgodnych karterów i żeliwnego cylindra, ale wyszło jak wyszło. Dlatego dokupiłem same kartery ze zgodnymi numerami.

Re: WSK M06B3 1979 r. na chodzie, ale będzie jeździć

: 2017-04-26, 13:59
autor: Bartorg
Mam jeszcze kilka pytań do znawców w temacie:

Zabierak tylnej zębatki - ten z pokrywką miałem oryginalnie w WSK, a ten z 5 otworami dokupiłem, czy jest prawidłowy do mojego rocznika?
zabierak2.JPG
zabierak1.jpg
Którą głowicę wybrać? Ta tulejowana ma bardziej zniszczone żeberka, i od drugiej strony nie ma żądnych przetłoczeń fabrycznych, natomiast druga jest w ładniejszym stanie jeśli chodzi o żeberka, ale od strony cylindra ma jakieś zadry...
glowica1.JPG
glowica2.JPG
Czy dźwignia startera i zmiany biegów są oryginalne?
dzwignia.JPG

Re: WSK M06B3 1979 r. na chodzie, ale będzie jeździć

: 2017-04-26, 16:59
autor: Grzesiek1985
Ja zakładałem tulejowana głowice i dwa razy świece wkrecilem i wykrecilem i po tulei było Nie wiem czemu Chyba była z gumowego materiału 😆

Re: WSK M06B3 1979 r. na chodzie, ale będzie jeździć

: 2017-04-27, 17:19
autor: Bartorg
Zapomniałem dodać, że głowica po lewej stronie ma większą średnicę otworów na szpilki. Czy to oznacza, że jest jakaś inna grubość szpilek?