Strona 4 z 5

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-05-30, 20:49
autor: AndrzejJ
Cześć.
To mój pierwszy post na tym forum więc wypada się przywitać.
Mieszkam w Hrubieszowie i dostałem WSKę M06B3 po ojcu.
Mam pytanie, szkiełkowałeś kompresorem widocznym na zdjęciach? Jak to szło? Taki kompresor montowany był chyba w C-360, hs11 jak się nie mylę, ma on stosunkowo małą wydajność, w garażu mam sprężarkę na kompresorze od stara gruźlika (28), i zastanawiam się czy kupić pistolet do piaskowania i kulki szklane czy oddać piasty do piaskowania?
Pozdrówka

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-19, 00:36
autor: piter_dzn
Mały up po dłuższej przerwie... :P
Jak widać zaszło wiele zmian takich jak:
-wska ponownie rozebrana do najmniejszej śrubki (wszystkie wymienione na nierdzewki)
-ocynk większości niezbędnych części (firma "Wajax" Czarny Las-porażka totalna :-/ )
-"białe koła" poszły w zapomnienie :P
-cdi zamiast orginalnego zapłonu
-przerobiona sztyca pod łożysko stożkowe
-doszły kierunki, lusterka, odblaski...
-trafił się nowy dawca na ori częściach ZMD (jedyny mankament brak 1biegu, toteż zakupiłem nową skrzynię i rozebrałem silnik)
-siedzenie obszyte (dupy nie rwie,ale musi starczyć jak narazie ;-) )

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-19, 16:59
autor: Savier
Ale ładne kierunki ;D.

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-19, 23:03
autor: piter_dzn
Savier pisze:Ale ładne kierunki .
W świetle dziennym wyglądają jeszcze lepiej ;-)

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-23, 00:54
autor: AudioBas
Fajny zestaw CDI, widzę na bogato! Lampa, czujnik!
Tak trzymać!

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-24, 21:46
autor: piter_dzn
AudioBas pisze:Fajny zestaw CDI, widzę na bogato! Lampa, czujnik!
Tak trzymać!
Biorę przykład z najlepszych ;-) Zastanawiam się jeszcze nad zmianą gaźnika,chociaż mój G20 daje radę...

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-24, 21:51
autor: peter125-175
piter_dzn pisze: Tak trzymać!
Biorę przykład z najlepszych ;-) Zastanawiam się jeszcze nad zmianą gaźnika,chociaż mój G20 daje radę...
Jeśli jest dobry to po co wymieniać.

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-25, 12:42
autor: piter_dzn
peter125-175 pisze:
piter_dzn pisze: Tak trzymać!
Biorę przykład z najlepszych ;-) Zastanawiam się jeszcze nad zmianą gaźnika,chociaż mój G20 daje radę...
Jeśli jest dobry to po co wymieniać.
Co by silnik nie był ulany...;)
edit...
Z racji tego że czeka mnie niedługo składanie silnika wyspawałem sobie stojaczek,co by wygodniej było... ;-)
DSC_0199 [1280x768].jpg
DSC_0200 [1280x768].jpg

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2013-11-26, 14:13
autor: ziorko
Panie a gdzie ocynk? :mrgreen:
Nie chwaląc się, wczoraj powstały dwa bardzo solidne stojaki w garażu Piotrka :)

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-01-21, 23:01
autor: piter_dzn
Prace znowu spowolnione...
Ale cały czas do przodu ;-)
-Zrobiona instalacja i zregenerowana stacyjka
-zakupiona na szrocie oprawka pod H4
- podświetlanie licznika (idealnie pasująca oprawka od świateł pozycyjnych z golfa3)
-gaźnik 21mm 2T ssanie ręczne + zestaw dysz
Zostało jeszcze wyszkiełkować kilka części i będzie można składać ;-)

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-01-21, 23:07
autor: wskfan2000
piter_dzn mógłbyś podać link do aukcji z takim gaźnikiem :?:
ps bardzo fajnie wygląda ta twoja wueska ;-)

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-01-22, 17:09
autor: ziorko

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-01-22, 19:29
autor: AudioBas
ziorko pisze:http://allegro.pl/gaznik-2t-am6-minarel ... 69633.html Tutaj masz aktualny link ;-)
Potaniało...
Ja jak kupowałem to płaciłem coś około 90 zł...

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-03-10, 10:47
autor: piter_dzn
Mały up po kolejnej dłuższej przerwie ;-)
Na chwilę obecną:
-wyszkiełkowane kartery u kolego Ufosi
-zakupione wszystkie części, śrubki, podkładki i inne drobne pierdoły
Jako, że chce zdąrzyć złożyć silnik na zlot na Jasną Górę mam kilka pytań ;-)
1.Jeśli łożyska luźno wchodzą w karter to dać na klej czy zapunkować lepiej gniazdo?
2.Patrząc na wałki które są na zdjęciu poniżej widać różnice.Który z nich powinienem założyć, dodam, że wałek środkowy ma najmniejsze ślady zużycia.
3. Najważniejsze! ;-) Jak sprawdzić luz i jaki on powinien być na wałkach skrzyni biegów?
IMG_1285 (2).jpg
IMG_1286 (2).jpg
IMG_1282 (2).jpg
IMG_1281 (2).jpg
IMG_1280 (2).jpg

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-03-10, 13:48
autor: misiolek
1. Broń boże punktować ... tylko klej!
2. Pierwszy od góry wygląda najlepiej.
3. Musisz powertować forum, jest to opisane. 0.2mm z założoną uszczelką, na skręconych karterach. Ja to robiłem w ten sposób, że wysuwałem wałek główny najmocniej w stronę sprzęgła, mierzyłem, wsuwałem spowrotem i kolejny pomiar. Różnica dawała mi luz na wałku.
I cholercia nie zapomnij przy składaniu o podkładce pod wałek zdawczy...

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-03-13, 22:50
autor: piter_dzn
misiolek pisze:Ja to robiłem w ten sposób, że wysuwałem wałek główny najmocniej w stronę sprzęgła, mierzyłem, wsuwałem spowrotem i kolejny pomiar. Różnica dawała mi luz na wałku
.
Ok pomierzyłem tak jak mówisz, co dalej? Dorobić podkładkę o wymiarach takich jak wynosi luz, czy może jakiś luz pozostawić?

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-03-14, 00:12
autor: misiolek
Wałek ma mieć luz 0,2-0,5mm.

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-07-04, 16:20
autor: piter_dzn
Kolejny up po dłuższej przerwie ;-)
Na chwilę obecną przejechane 500km po remoncie i sprawa wygląda tak:
-silnik nie sprawia żadnych wiekszych problemów póki co
-początkowo małe problemy z biegami, ale odpukać wszystko się już chyba ułożyło i działa bez zastzrzeń
-sprzęgło również bez zastrzeżeń chociaż mam zamiar tam zajrzeć zobaczyć co i jak a przy okazji zmienić olej
-"wrocławski" zapłon ;-) sprawuje się wyśmienicie ;-)
-chiński gaźnik jeszcze do małych poprawek ale ogólnie bez większych problemów
-elektryka? no właśnie z nią są największe problemy, głównie za sprawą stacyjki gdyż nie posiadałem ani jednej porządnej sztuki i zakupiłem współczesny wyrób dostępny na allegro i na chwilę obecną zdemontowałem całą instacje bo była zrobiona zbyt amatorsko :P . Teraz wszystko w kolorach, wg schamatów, ogólnie tak jak być powinno.
Ogólnie to trochę śmigamy z Michałem(ziorko) po okolicy ciągle coś poprawiając i udoskonalając przy naszych wieśkach
IMAG0071.JPG
I bym zapomniał ;-) testujemy mobiusa :evil:
IMAG0056 (2).jpg
IMAG0011 (2).jpg
IMAG0004 (2).jpg
IMAG0003 (2).jpg
IMAG0115 (2).jpg
IMAG0114 (2).jpg
IMAG0111 (2).jpg

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2014-07-21, 17:51
autor: piter_dzn
Z racji tego że nie posiadałem u siebie żadnego bagażnika ani jakiegokolwiek mocowania chociażby na kask już nie mówiąc o jakimś bagażu to postanowiłem sobie zrobić stelaże. Potrzebna była jakaś rurka w miarę cienka ale też taka co by wytrzymała ten kilkukilogramowy bagaż, giętarka, spawarka i dwie zawalone nocki :P Na chwilę obecną pryśnięte tylko sprayem, na zimę pójdzie w proszek.

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

: 2015-02-16, 00:00
autor: piter_dzn
Co by nie było że jak już mam "czwórkę" to poczciwa B3 poszła w zapomnienie ;-) Wręcz przeciwnie, ma się bardzo dobrze i wstępnie rozpoczęła sezon 2015.
W poprzednim sezonie nakręcone około 3tyś km całkowicie bezawaryjnie ;-)
Na chwilę obecna wymaga małego przygotowania do sezonu:
-zrobić w końcu kierunki (spalone 3 przerywacze i trzeba znaleźć przyczyne)
-w tylnym kole przy hamowaniu słychać jakieś okrutne piski :-/ , oprócz tego trzeba wstawić dwie szprychy i ponownie wycentrować
-zmienić olej w skrzyni
-uszczelnić przedni zawias
-porządnie wymyć i przepolerować co nieco :-)
Fotki z krótkiego upalania w walentynki ;-)