Moja B3

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Skinder » 2013-01-19, 00:57

Mnie tam się podoba, jaka grubość uszczelki i z czego to jest ? Szkoda będzie patrzeć na te kartery za 3 miesiące jak zarzygane olejem będą :D

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-01-19, 01:04

Kartery to będzie syf - ale jakoś specjalnie czyszczone nie są. Uszczelka to polonit grubość o ile pamiętam to 0,5mm albo 0,3mm.

Awatar użytkownika
peter125-175
Posty: 1336
Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
Moje maszyny: 50 sztuk
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: peter125-175 » 2013-01-19, 10:49

Ładnie pracę idą,czekamy na efekt końcowy :D .

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-02, 01:06

No można powiedzieć, że mały krok na przód został zrobiony- generalnie fajne zakończenie raczej kiepskiego dnia ;-).
1.jpg
Nie powiem- troszkę się z tym wałem pobawiłem- ciasnawo troszkę w łożyska wchodził- dlatego poleżał sobie dobę w zamrażarce a łożyska przewietrzyłem opalarką- no i jakoś tak się złożyło ;D
2.jpg
Zostanie że tak się wyrażę kosmetyka (wystająca nieco tu i ówdzie uszczelka).

Jak dobrze pójdzie to jutro sprzęgło no i jakiś zapłon by się przydał, o cylindrze nie wspomnę ;D - trzeba by w końcu po niego pojechać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Skinder » 2013-02-02, 01:22

Lubię taką robotę :) Czekam na dalsze efekty, łańcuch to favorit będzie z tego co pamiętam tak? Zębatke wału masz z zapasów ?

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-02, 01:34

Łańcuchy obydwa są favorit- niestety zębatka na wał na razie jest tylko z nowej produkcji- szczerze mówiąc na jednej już jeździłem i nawet nie była zła. Mam stare ale używane a to jednak do nowego łańcucha nie bardzo.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-03, 00:17

Patrzyłem na te zdjęcia i ktoś mi tam fajki podrzucił- podłość ludzka nie zna granic ;D. Stwierdziłem, że z jedno zdjęcie dołożę (no może dwa) bo te jakością nie grzeszą
1.jpg
2.jpg
Odnośnie łańcucha sprzęgłowego- kupiłem taki:
metka.jpg
Po przeliczeniu wychodzi, że jest szerszy o 0,3mm (o ile dobrze pamiętam- przecież nie dzisiaj liczyłem). Różnica jest żadna:
romet.jpg
a to czeski:
cz.jpg
romet i cz.jpg
Powiem szerze , że w wymiarach nie ma praktycznie różnicy a miejsca i tak jest tam sporo:
romet na koszu.jpg
i czeski:
cz na koszu.jpg
Różnicę zauważyłem w jednym: czeski łańcuch jest tak jakby lżej zakuty tzn. ogniwa mają większy luz w porównaniu do oryginalnego polskiego- dlaczego nie wiem. Dlatego widoczna jest różnica w ich szerokości na zębatkach (oczywiście plus te 0,3mm).
poza tym różnią się tym, że jeden to łańcuch a drugi to retez (nie mogę z tą nazwą- no fajna jest no ;D ).
oba razem-nazwa.jpg
A i jeszcze zębatka na wał- nowa i stara. Tą starą to można by na pewnym portalu sprzedać jako nówkę nigdy nie zakładaną- widziałem dzisiaj takie "nówki" w o wiele gorszym stanie tfuuu.
zębatki.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Seba_830
Posty: 176
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Seba_830 » 2013-02-10, 00:03

Bardo fajne czyta się twoje posty. Powodzenia w remoncie.

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-10, 01:09

Bez zbędnego spinania się i innych rzeczy typu s.. się ;D
08022013719.jpg
09022013720.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
damiano074
Posty: 73
Rejestracja: 2012-09-12, 21:32
GG: 8120815
Moje maszyny: WSK Gil
Simson S51 i SR50
MZ 150
Romet 50-t1
Lokalizacja: Sokolniki
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: damiano074 » 2013-02-10, 01:12

Super prace idą. Przygotowywałeś jakoś specjalnie cylinder przed malowaniem? Rozumiem, że wymalowane szprajem, tak? :)

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-10, 01:15

Cylinder został wypiaskowany i miał dospawane brakujące żeberka. Po piaskowaniu oczywiście został dokładnie wymyty. Farba żaroodporna w spreyu- cylinder lekko nagrzany przed malowaniem- po malowaniu też nagrzany ale mocniej (opalarką).

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: bartek582 » 2013-02-10, 09:55

Cylinder bajka a dekiel ze złomu w stanie idealnym i uratowany przed piecem hutniczym.
Działaj mam nadzieję że z chłopakami na Hel polecisz.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-10, 12:49

Te dekle zawsze wyjechane od kopnika są, masakra... A cylinder fajniusi, dobrze, że go połatałeś ;-)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-10, 14:57

Bo te dekle są słabo pomyślane i nikt przez cały okres produkcji tego nie zmienił- zobaczcie jak jest zrobiony dekiel w silniku S32- jednak można było. Wystarczyło inaczej zrobić dekiel lub łatwiej- śruba startera z drugiej strony i już. Cylinder nie miał najpierw dwóch górnych żeberek- zostały przyspawane i poszedł do szlifu. Przywiozłem do garażu i chciałem tuleję zabezpieczyć olejem, a olej plus gumowa rękawica równa się ślisko- no i jak mi wypadł, jak p... o podłogę to na szczęście tuleja ocalała ale uwaliło się w sumie 8 żeberek- tych małych na samym dole. Serce to mi chyba po minucie ruszyło ;D ale roboty se dołożyłem. Generalnie cylinder przyjechał z komórki ze wsi - to nie ściema pod allegro- kompletnie zardzewiały i zasyfiały. Nawet jakieś kokony miał w środku z jakimiś robalami.

Awatar użytkownika
wÓóCasH
Posty: 100
Rejestracja: 2012-08-12, 13:02
GG: 0
Moje maszyny: WSk m06 b3
Lokalizacja: Sidzina
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: wÓóCasH » 2013-02-10, 16:05

Mozna wiedziec jak przyspawałes te zeberka? Jakies specjalne elektrody do zeliwa?

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-10, 16:12

Dwa górne- mosiądzem- reszta żeliwnymi elektrodami- dwójki - kupione w rolniczym sklepie

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-10, 16:15

Ja spawałem migomatem, przetopiło trzyma jak cholera, na próbę po jednym spawie wyłamałem znów to żeberko i pękło w innym miejscu niż był spaw.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: zmyngut » 2013-02-23, 23:02

Niewiele się działo ostatnio. Nie chce mi się pisać. Wszystko widać na zdjęciach.
cdi1.JPG
Chińska postawa cewek to wg mnie szajs- więcej z tym bawienia, spawania, toczenia dlatego zastosowałem to:
cdi-podstawa.JPG
Impulsator oczywiście będzie w innym miejscu- blaszka jeszcze będzie nieco obrobiona bo nie wygląda ;-)
cdi cewki.JPG
Po zamontowaniu wygląda to tak:
cdi-na silniku.JPG
Czeka mnie jeszcze zabawa z kabelkami- nie cierpię tego.
W całości wygląda to tak
cdi całość.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: Łukasz S. » 2013-02-23, 23:10

A więc jednak CDI :)
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Moja B3

Post autor: AudioBas » 2013-02-24, 01:37

Gdzie kupowałeś magneto?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości