Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: AudioBas » 2012-09-03, 17:24

Malowanie całych kół tragedia! :evil:
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: Muciek » 2012-09-03, 20:16

Ślimaka od prędkościomierza też mogłeś malować bo brzydko wygląda , koła mi się tam podobają :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: Savier » 2012-09-05, 18:13

Koło tylne masz źle zamontowane. ;-) Cięgno blokatora powinno iść dołem.

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 367
Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
GG: 8565479
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: Tomekk » 2012-09-05, 19:48

Właśnie w tym momencie zostajesz przeze mnie oficjalnie wyklęty, bo pomimo tylu podobnych wątków i ostrzeżeń innych użytkowników, pomalowałeś całe koła. Po co? Na co? Dlaczego, bo co? Nie mogłeś szprych oddać do ocynku a bębnów wyszkiełkować albo wypolerować? :stop: :ban?: :krzeslem:

Awatar użytkownika
JaJo
Posty: 22
Rejestracja: 2012-08-02, 21:55
GG: 9985586
Moje maszyny: WSK M06B3 75r. (Garbuska)
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: JaJo » 2012-09-05, 20:25

ehhh koła! - obręcze proszkowo, szprychy to ocyknowania ewentualnie nowe, a bębny można wyszkiełkować, natomiast środek bębnów (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) tam gdzie jest linka hamulcowa zaczepiana też bym ocynkował - super to wygląda :)

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2012-09-05, 20:31

Muciek pisze:Ślimaka od prędkościomierza też mogłeś malować bo brzydko wygląda ,
Ślimak mam już nowy na stanie, czeka tylko na zamontowanie ;-)
Savier pisze:Koło tylne masz źle zamontowane. Cięgno blokatora powinno iść dołem.
Dzięki za uwagę ;-) , aktualnie już idzie dołem :-)
Tomekk pisze:Właśnie w tym momencie zostajesz przeze mnie oficjalnie wyklęty, bo pomimo tylu podobnych wątków i ostrzeżeń innych użytkowników, pomalowałeś całe koła. Po co? Na co? Dlaczego, bo co?
Przeczytaj sobie kolego kilka postów wstecz to się dowiesz dlaczego :P

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: Savier » 2012-09-05, 20:38

Znaczy generalnie w takich wypadkach trzeba malować tylko obręcz i nyple, szprychy wyczyścić i tyle. Zawsze lepiej to z daleko wygląda.

Awatar użytkownika
iron_bird
Posty: 629
Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
GG: 9680903
Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r
Lokalizacja: Zagórów - PSL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: iron_bird » 2012-09-05, 20:54

A tam, wybrzydzacie, cytujac :
piter_dzn pisze:Liczyłem się z krytyką :P A więc wyjaśniam, czemu tak a nie inaczej zrobiłem ;-) No więc, koła poszły całe w biel, gdyż obręcze mają ostre wżery i nie są zbyt proste :-( A że nie posiadam lepszych na stanie i fundusze narazie nie pozwalają na nowe to żeby nie tracić czasu i pieniędzy pomalowałem je całe. Wiem że efekt nie jest powalający,ale jeden sezon prześmigam na takich kołach. Nie martwcie się koledzy, zima będzie długa to i felgi znajde lepsze i was zaskoczę w następnym sezonie :P
Aby rozebrac felge, wyszkielkowac, wymienic lozyska, dac nowe szprychy/ocynkowac stare, zaplesc oraz wycentrowac potrzeba duzo czasu, a jak napisal zrobi to zima. Wielu z was robi tez wiele rzeczy 'na szybko' i jakos nikt was za to(w taki) sposob nie krytykuje ;) Poza tym, mi sie podoba :)
ps. dzwignie rozpierakow masz zamontowane odwrotnie - prosta powinna byc zamontowana na przednim bebnie, ta ukosna powinna byc z tylu. Kola mozesz potraktowac czernidlem za piatke z motoryzacyjnego, ladnie sie bedzie komponowac taka czarna opona z bialymi felgami.

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2012-09-27, 22:33

iron_bird pisze:Aby rozebrac felge, wyszkielkowac, wymienic lozyska, dac nowe szprychy/ocynkowac stare, zaplesc oraz wycentrowac potrzeba duzo czasu, a jak napisal zrobi to zima. Wielu z was robi tez wiele rzeczy 'na szybko' i jakos nikt was za to(w taki) sposob nie krytykuje Poza tym, mi sie podoba
ps. dzwignie rozpierakow masz zamontowane odwrotnie - prosta powinna byc zamontowana na przednim bebnie, ta ukosna powinna byc z tylu. Kola mozesz potraktowac czernidlem za piatke z motoryzacyjnego, ladnie sie bedzie komponowac taka czarna opona z bialymi felgami.
Dzięki za zrozumienie kolego ;-)
A wracając do tematu, to sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda następująco:
-maszyna złożona i pierwsza jazda już za mną ;D
-brakuje nowych manetek, klamki hamulca i sprzęgła
-do wymiany tłumik+kolanko i siedzenie
-tylne amortyzatory do regeneracji
-do założenia instalacja...i jeszcze się pewnie coś znajdzie co trzeba zrobić czy kupić ;-)
Kilka fotek z dzisiaj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2012-10-12, 22:20

Po kilku wycieczkach okazało się, że przednie zawieszenie nie działa tak jak powinno :-( Okazało się że na prawej ladze jest zerwany gwint,
gyuk [800x600].jpg
a nowe tuleje są za bardzo spasowane...
hjul [800x600].jpg
jhio;lhg [800x600].jpg
Na szczęście miałem jedną lagę w zapasie, a tuleje przejechałem papierem ściernym do równości i teraz zostało mi to złożyć i sprawdzić jak to działa ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jokerhit
Posty: 119
Rejestracja: 2012-02-25, 16:46
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek
Wsk kos
Wsk M21W2 x2
Komar 2350
Motorynka Romet
Lokalizacja: Mielec
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: jokerhit » 2012-10-12, 22:46

to składaj , a my czekamy na jakieś wieści ;)

pozdro :cool:

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2012-11-18, 13:21

Dawno mnie tutaj nie było ;-) Z powodu braku miejsca u siebie , Wska została wywieziona w bezpieczne miejsce. Jedyne co się zmieniło to przyszedł nowi tłumik+kolanko
20121013_175444 [800x600].jpg
A co do zawieszenia, to brak mi już sił :-( Powiedzcie mi koledzy co robię nie tak? :-/ Rozkręciłem całe zawieszenie, zmieniłem simmery na luźniejsze, tulejki przejechałem papierem ściernym i gdy składam wszystko na "sucho" to wszystko chodzi tak jak powinno,a po założeniu zawieszenia na ramę,włożeniu sprężyn i skręceniu wszystko jest sztywne, zero amortyzacji :-/ Jedna laga była minimalnie krzywa, ale wyprostowałem ją na giętarce i jest już ok, chyba że naprawdę minimalne skrzywienie nie widoczne gołym okiem jest przyczyną usterki, nie wiem...Co jest nie tak??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
motonita
Posty: 286
Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
GG: 2971759
Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: motonita » 2012-11-18, 13:47

przyłoz lagi do szkła.... zobaczysz... albo cos zle składasz....
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2013-03-26, 22:33

Buuu... :D
Niby zima za oknem, ale sezon coraz bliżej więc pora coś ruszyć. Wczoraj odebrałem paczkę z kilkoma klamotami.
IMG_0900 [800x600].jpg
IMG_0903 [800x600].jpg
IMG_0902 [800x600].jpg
IMG_0899 [800x600].jpg
IMG_0897 [800x600].jpg
IMG_0895 [800x600].jpg
IMG_0906 [800x600].jpg
Co do kół, to jak widać że obręcze ze szprychami są nowe, natomiast bębny są w trakcie polerowania i jak tylko znajdę wolną chwilę to biorę się za składanie ;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: AudioBas » 2013-03-27, 00:03

Manetki porażka :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: Sebastian440 » 2013-03-27, 00:33

Jeżeli laga jest choćby trochę krzywa to po skręceniu zawieszenie może się zacinać. Maxymalne bicie w pryzmach to 0,2 mm. Gdy prostowałem zawieszenie od Bp to jedna laga była krzywa na 1,5 mm. Po wyprostowaniu według Załęskiego udało się zejść do 0,05 mm bicia. Pozdro.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2013-04-09, 22:34

Sebastian440 pisze:Jeżeli laga jest choćby trochę krzywa to po skręceniu zawieszenie może się zacinać. Maxymalne bicie w pryzmach to 0,2 mm. Gdy prostowałem zawieszenie od Bp to jedna laga była krzywa na 1,5 mm. Po wyprostowaniu według Załęskiego udało się zejść do 0,05 mm bicia. Pozdro.
Dzięki za radę. Moje zawieszenie doczeka się naprawy ale chyba dopiero w lipcu :-/ Czeka mnie teraz pisanie pracy mgr i mam nadzieję czerwcowa obrona więc wska znowu musi poczekać;/ Jedyne co będę chciał zrobić na chwilę obecną to wypolerować piasty z bębnami i zapleść koła. Dzisiaj odebrałem też nową sztycę od tokarza :-) Jutro wrzucę jeszcze foty kilku łupów co mi wpadły w ręce.
AudioBas pisze:Manetki porażka
Są gusta i guściki... ;-)

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2013-05-19, 21:59

Sezon w pełni,a ja dalej jestem w czarnej d***e... :-/ Jedyne co zrobiłem to dorobiłem nową sztyce pod łożysko i zainwestowałem w porządny zapłon CDI ;D ;-)
DSC_0048 [1600x1200].jpg
DSC_0045 [1600x1200].jpg
W tym tygodniu siedzenie idzie do tapicera, a mnie czeka polerka bębnów ;-) Nie zakładając nowego tematu chce jeszcze pokazać ostatni zakup...
DSC_0036 [1600x1200].jpg
DSC_0037 [1600x1200].jpg
DSC_0040 [1600x1200].jpg
DSC_0042 [1600x1200].jpg
DSC_0043 [1600x1200].jpg
Maszyna na chodzie po generalnym remoncie jeżdzona tylko jeden sezon a ostatnie 5 lat stała w stodole u Pana Józka :-)Jedyne co trzeba było zrobić to na szybko założyć inny zbiornik :-) Zarejestrowana ;D ;D ;D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 19:33 przez piter_dzn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
seba 1
Posty: 22
Rejestracja: 2013-04-19, 15:05
GG: 0
Moje maszyny: mz etz 150
Lokalizacja: Warka
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: seba 1 » 2013-05-20, 15:29

Który to rok? Dlaczego zmieniasz zbiornik :?:

Awatar użytkownika
piter_dzn
Posty: 449
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
GG: 9801466
Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50
Lokalizacja: Działoszyn
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 M06B3 76r. by piter_dzn

Post autor: piter_dzn » 2013-05-20, 19:33

seba 1 pisze:Który to rok? Dlaczego zmieniasz zbiornik
Rocznik 1975 bynajmniej tak jest w dowodzie,a zbiornik założyłem inny bo z tamtego nawet kropla paliwa nie poleciała taki zapchany był.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości