WSK 125 1984r by -adek

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-01-14, 23:06

No i wreszcie zima to więcej czasu na remonty.
Wytargałem już silnik z ramy
2.jpg
DSCN4995.JPG
No i wreszcie zima to więcej czasu na remonty.

Postanowiłem sobie wykonać stojak silnika i wszystkie niezbędne ściągacze potrzebne do sprawnego rozebrania silnika.

Stojak silnika w budowie nie mam lepszych zdjęć bo brudne łąpy i nie było komu pstrykać ale...
3.jpg
już pospawany :)
4.jpg
Następnie stojak oszlifowałem i dzisiaj polakierowałem na RAL9010
5.jpg
Jutro kolejna porcja fotek z dalszych prac, póki co napotkałem problem z demontażem przedniego zawieszenia. Odkręciłem z góry te dwie śrubki na wkrętak, potem te duże nakrętki wyjąłem górą sprężyny właśnie i co dalej powinienem zrobić? muszę zdjąć półkę są pod nią jeszcze jakieś śruby?

Jutro działam dalej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: piotrBe » 2013-01-14, 23:17

-adek pisze:.....

Jutro kolejna porcja fotek z dalszych prac, póki co napotkałem problem z demontażem przedniego zawieszenia. Odkręciłem z góry te dwie śrubki na wkrętak, potem te duże nakrętki wyjąłem górą sprężyny właśnie i co dalej powinienem zrobić? muszę zdjąć półkę są pod nią jeszcze jakieś śruby?

Jutro działam dalej.
viewtopic.php?f=71&t=13172&p=523799#p523799

zanim zaczniesz robote spsikaj dolne półki ropą w miejscu gdzie jest otwór na lage nieruchomą.

btw ściągnij pdf Załęskiego albo wersja książkowa skombinuj, bardzo przydatne ;)

Awatar użytkownika
Wojtas530
Posty: 47
Rejestracja: 2012-01-28, 23:40
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
WSK 175
Komar 3 s38
Lokalizacja: Na wschód od Wrocławia
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Wojtas530 » 2013-01-14, 23:29

Witam sąsiada :D Widzę, że coś ruszyłeś ;)

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-01-15, 22:54

Ano działam :-D
6.jpg
Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?

Rozebrałem wreszcie przednie lagi.
7.jpg
Jutro mam do odbioru blachę 10mm i robię ściągacze magneta oraz obu karterów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: piotrBe » 2013-01-15, 23:10

-adek pisze:....
Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?
tak musi być tam ta sprężynka, miseczka/podkładka i pierścień zabezpieczający cały zestaw. Bez tego nie będzie działać poprawnie mechanizm zapadkowy, by odpalić moto.... Szukałem na szybko schematu, ale nie znalazłem. Zajrzyj do Załęskiego ;) Sprzęgła są te same

Rozebrałem wreszcie przednie lagi.
Mam nadzieje że pomogły wskazówki ;)
Ja musze ruszyć swoje zawieszenie :razz:

Powodzenia.

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-01-16, 22:50

Mam już blachę jutro wiertarka, spawarka i działam ściągacze.
Kupiłem też dzisiaj ropownicę wlałem do niej rozpuszczalnik nitro i umyłem sobie lagi w środku super sprawa.
8.jpg
Rama już całkowicie rozebrana jutro umyję wszystkie części i wiozę do piaskowania.

Macie pomysł jak wyjąć te miseczki z ramy? mocno siedzą....
9.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: piotrBe » 2013-01-16, 23:55

-adek pisze:....

Macie pomysł jak wyjąć te miseczki z ramy? mocno siedzą....
zajrzyj do mojego tematu.

Generalnie trzeba mocno jeb*ąć naście razy. Skinder dał przykład i ja narzędzia jakim wybiłem, możesz użyć przecinaka.
Będziesz wstawiać nowe miski czy te co wybijesz?

Eisengrau

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Eisengrau » 2013-01-17, 21:03

Zobacz to : ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-01-17, 23:26

Miski dzisiaj wybite, podgrzałem opalarką potem puk i gotowe :-D

Całość wymyta i zapakowana do auta jutro wiozę do piaskowania.

Najwięcej czasu schodzi z czyszczeniem wszystkiego ze smarów olejów i innych brudów.

Awatar użytkownika
piotrBe
Posty: 492
Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
GG: 0
Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: piotrBe » 2013-01-17, 23:29

Eisengrau pisze:Zobacz to : ;)
Ja tak próbowałem z początku, ale nie dawało rady, bo rant był za mały by płaski wkrętak mógł się zaprzeć i zsuwał się pod tym kątem jak się jebło. O ile dolną miskę z góry łatwo wybije to z górną od dołu będzie problem. Wybijaj w dwie osoby, jeden za ramę a drugi za młot, tak to będzie rama tańczyć jak Skinderowi gdy wybijał oś wahacza ;D

Plusikowe dla Ciebie za rysunek ;)

odpisałeś więc edit

Co do czyszczenia to dużo szmat, do 2L rozpuszczalnika w zależności od usyfienia, mały garnuszek i pędzelek oraz Twoja :faint: ekhem... chęć ;D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: AudioBas » 2013-01-18, 00:38

-adek pisze:Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?

BO AUDIOBAS zjebał sprawę!

Pewnie masz tą sprężynkę ale na koszu tak jak powinna być!!!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-01-18, 21:42

piotrBe pisze:Pewnie masz tą sprężynkę ale na koszu tak jak powinna być!!!
sprawdziłem i jest już na koszu.

Dzisiaj wiesię oddałem do piaskowania, ma być po niedzieli. Potem już z górki... ;-)

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-02-10, 12:03

Masakra 18.01 oddałem motor do piaskowania, miało być do 4 dni roboczych gotowe. Dopiero wczoraj zadzwonił że jest gotowy do odbioru. Jutro po niego jadę zapłacę mu tak jak on mi szybko wypiaskował.... jutro odbieram, matuję i proszek...

Seba_830
Posty: 176
Rejestracja: 2012-08-14, 12:39
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Mz 250
Jawa 50
Motorynka
Lokalizacja: Stanisławów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Seba_830 » 2013-02-10, 21:38

Dobry materiał na odbudowe. Powodzenia.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Kondziu » 2013-02-11, 18:31

kolor oryginalny ???
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Wojtas530
Posty: 47
Rejestracja: 2012-01-28, 23:40
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B1
WSK 175
Komar 3 s38
Lokalizacja: Na wschód od Wrocławia
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Wojtas530 » 2013-02-11, 18:49

Czekam na efekt :-)

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-02-17, 15:03

Tak kolor jest oryginalny. Rama malowana proszkowo RAL9005, błotniki malowane na mokro RAL7035, Zbiornik baza RAL 2004 na to naklejka PZL Świdnik potem 4 warstwy klaru. Na koniec polerka jest pięknie :-D Teraz muszę namierzyć cynkownie....

kilka fotek:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

-adek
Posty: 26
Rejestracja: 2012-05-03, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: -adek » 2013-02-17, 15:06

11.jpg
13.jpg
12.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: Savier » 2013-02-17, 15:12

Wygląda ładnie, ale polecam zmienić logo na wymiarowe :),

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1984r by -adek

Post autor: bartek582 » 2013-02-17, 15:17

Ładnie to wygląda ale logo coś nie teges,klej oryginał i będzie cacy.Lakier pierwsza klasa.Powodzenia w dalszej pracy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości