Strona 2 z 3
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-14, 23:06
autor: -adek
No i wreszcie zima to więcej czasu na remonty.
Wytargałem już silnik z ramy
2.jpg
DSCN4995.JPG
No i wreszcie zima to więcej czasu na remonty.
Postanowiłem sobie wykonać stojak silnika i wszystkie niezbędne ściągacze potrzebne do sprawnego rozebrania silnika.
Stojak silnika w budowie nie mam lepszych zdjęć bo brudne łąpy i nie było komu pstrykać ale...
3.jpg
już pospawany
4.jpg
Następnie stojak oszlifowałem i dzisiaj polakierowałem na RAL9010
5.jpg
Jutro kolejna porcja fotek z dalszych prac, póki co napotkałem problem z demontażem przedniego zawieszenia. Odkręciłem z góry te dwie śrubki na wkrętak, potem te duże nakrętki wyjąłem górą sprężyny właśnie i co dalej powinienem zrobić? muszę zdjąć półkę są pod nią jeszcze jakieś śruby?
Jutro działam dalej.
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-14, 23:17
autor: piotrBe
-adek pisze:.....
Jutro kolejna porcja fotek z dalszych prac, póki co napotkałem problem z demontażem przedniego zawieszenia. Odkręciłem z góry te dwie śrubki na wkrętak, potem te duże nakrętki wyjąłem górą sprężyny właśnie i co dalej powinienem zrobić? muszę zdjąć półkę są pod nią jeszcze jakieś śruby?
Jutro działam dalej.
viewtopic.php?f=71&t=13172&p=523799#p523799
zanim zaczniesz robote spsikaj dolne półki ropą w miejscu gdzie jest otwór na lage nieruchomą.
btw ściągnij pdf Załęskiego albo wersja książkowa skombinuj, bardzo przydatne
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-14, 23:29
autor: Wojtas530
Witam sąsiada
Widzę, że coś ruszyłeś
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-15, 22:54
autor: -adek
Ano działam
6.jpg
Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?
Rozebrałem wreszcie przednie lagi.
7.jpg
Jutro mam do odbioru blachę 10mm i robię ściągacze magneta oraz obu karterów.
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-15, 23:10
autor: piotrBe
-adek pisze:....
Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?
tak musi być tam ta sprężynka, miseczka/podkładka i pierścień zabezpieczający cały zestaw. Bez tego nie będzie działać poprawnie mechanizm zapadkowy, by odpalić moto.... Szukałem na szybko schematu, ale nie znalazłem. Zajrzyj do Załęskiego
Sprzęgła są te same
Rozebrałem wreszcie przednie lagi.
Mam nadzieje że pomogły wskazówki
Ja musze ruszyć swoje zawieszenie
Powodzenia.
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-16, 22:50
autor: -adek
Mam już blachę jutro wiertarka, spawarka i działam ściągacze.
Kupiłem też dzisiaj ropownicę wlałem do niej rozpuszczalnik nitro i umyłem sobie lagi w środku super sprawa.
8.jpg
Rama już całkowicie rozebrana jutro umyję wszystkie części i wiozę do piaskowania.
Macie pomysł jak wyjąć te miseczki z ramy? mocno siedzą....
9.jpg
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-16, 23:55
autor: piotrBe
-adek pisze:....
Macie pomysł jak wyjąć te miseczki z ramy? mocno siedzą....
zajrzyj do mojego tematu.
Generalnie trzeba mocno jeb*ąć naście razy. Skinder dał przykład i ja narzędzia jakim wybiłem, możesz użyć przecinaka.
Będziesz wstawiać nowe miski czy te co wybijesz?
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-17, 21:03
autor: Eisengrau
Zobacz to :
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-17, 23:26
autor: -adek
Miski dzisiaj wybite, podgrzałem opalarką potem puk i gotowe
Całość wymyta i zapakowana do auta jutro wiozę do piaskowania.
Najwięcej czasu schodzi z czyszczeniem wszystkiego ze smarów olejów i innych brudów.
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-17, 23:29
autor: piotrBe
Eisengrau pisze:Zobacz to :
Ja tak próbowałem z początku, ale nie dawało rady, bo rant był za mały by płaski wkrętak mógł się zaprzeć i zsuwał się pod tym kątem jak się jebło. O ile dolną miskę z góry łatwo wybije to z górną od dołu będzie problem. Wybijaj w dwie osoby, jeden za ramę a drugi za młot, tak to będzie rama tańczyć jak Skinderowi gdy wybijał oś wahacza
Plusikowe dla Ciebie za rysunek
odpisałeś więc edit
Co do czyszczenia to dużo szmat, do 2L rozpuszczalnika w zależności od usyfienia, mały garnuszek i pędzelek oraz Twoja
ekhem... chęć
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-18, 00:38
autor: AudioBas
-adek pisze:Rozebrałem stronę sprzęgła i się zastanawiam bo widziałem u audiobasa pod koszem sprzęgłowym sprężynę której u mnie nie ma. Musi ona tam być? Czy może są różne kosze?
BO AUDIOBAS zjebał sprawę!
Pewnie masz tą sprężynkę ale na koszu tak jak powinna być!!!
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-01-18, 21:42
autor: -adek
piotrBe pisze:Pewnie masz tą sprężynkę ale na koszu tak jak powinna być!!!
sprawdziłem i jest już na koszu.
Dzisiaj wiesię oddałem do piaskowania, ma być po niedzieli. Potem już z górki...
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-10, 12:03
autor: -adek
Masakra 18.01 oddałem motor do piaskowania, miało być do 4 dni roboczych gotowe. Dopiero wczoraj zadzwonił że jest gotowy do odbioru. Jutro po niego jadę zapłacę mu tak jak on mi szybko wypiaskował.... jutro odbieram, matuję i proszek...
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-10, 21:38
autor: Seba_830
Dobry materiał na odbudowe. Powodzenia.
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-11, 18:31
autor: Kondziu
kolor oryginalny ???
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-11, 18:49
autor: Wojtas530
Czekam na efekt
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-17, 15:03
autor: -adek
Tak kolor jest oryginalny. Rama malowana proszkowo RAL9005, błotniki malowane na mokro RAL7035, Zbiornik baza RAL 2004 na to naklejka PZL Świdnik potem 4 warstwy klaru. Na koniec polerka jest pięknie
Teraz muszę namierzyć cynkownie....
kilka fotek:
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-17, 15:06
autor: -adek
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-17, 15:12
autor: Savier
Wygląda ładnie, ale polecam zmienić logo na wymiarowe
,
Re: WSK 125 1984r by -adek
: 2013-02-17, 15:17
autor: bartek582
Ładnie to wygląda ale logo coś nie teges,klej oryginał i będzie cacy.Lakier pierwsza klasa.Powodzenia w dalszej pracy.